Gothic 3 - Quest Pack 4 + Solucja PL.pdf

(2364 KB) Pobierz
391918531 UNPDF
Quest Pack 4
solucja
1
391918531.013.png 391918531.014.png 391918531.015.png 391918531.016.png 391918531.001.png 391918531.002.png 391918531.003.png 391918531.004.png
Spis treci
Uczta Laresa
12
Grompel i kodeks szamanów
12
Spotkaj się z Gnarem w Faring i odbierz nagrodę
12
Wątek Xardasa:
List z instrukcjami od Xardasa
Rogaty hełm mistrza areny
12
3
Korona dla najlepszych najemników
12
Zdobąd wszystkie zwoje z instrukcjami Xardasa
3
List Kana
3
Wątek Asasynów:
Nasib nie chce rozgłosu
13
Wątek Buntowników:
Znajd zaginionych przyjaciół
Zaraza w Mora Sul
13
4
Porządna nagroda
13
Co słycha u Masona?
4
Próbki wody Kaffu
13
Co stało z Rocko?
4
Asasyn potrzebuje czystej wody
13
Gdzie moesz znale Peera?
4
Zanie tą antyczną magię do Bakareshu
14
Nierozliczony dług rycerza
4
W słubie czarnych magów
14
Nagroda paladyna
5
Ostateczne starcie arcykapłanów
14
Wdzięczny mroczny mag
14
Wątek Wiecznie yjącego:
Powód złego nastroju
5
Wątek Myliwych:
Skarby pustyni
Poszukiwania złodzieja
5
15
Przyjaciel wewnątrz klasztoru
5
Dostarcz paczkę Bandaro do Aschnu
15
Skró cierpienie Fobarta
6
Trofea dla Aschnu
15
Co kryją księgi?
6
Aschnu chce zbada trofea
15
Kostur Wiecznie yjącego
6
Skóry warga dla krawca w Bradze
15
Znajd kostur lodu
8
Wydzielina pełzacza
15
Znajd talizman kostura
8
Lester potrzebuje nowych narzędzi
16
Piercień i jego kowal
8
Lester wydobywa wydzielinę pełzacza
16
Dargoth szuka magicznych symboli
8
Aschnu potrzebuje nowej sakiewki
16
Klejnot w moim gucie
8
Dostawa skór dla Lucjana
16
Uwięziony w Krysztale
9
Eusebio warzy miksturę pełzacza
16
Długoterminowe badania bibliotekarza
9
Daj Dargothowi nieco czasu
9
Pozostałe:
Stary pancerz Diega - prawdziwy rarytas!
Gorąco, goręcej, magma!
9
17
Stary Pancerz Laresa – prawdziwy rarytas!
17
Wątek Smoków:
Smoki, tylko nie one!
Handel z Lardo
17
10
Odszukaj kandydata na Gońca
17
Zabij wszystkie smoki na kontynencie
10
Popiesz się!
17
Nagroda godna pogromcy smoków
10
ona Vandorna
18
Broń wykuta ze stali
10
Te włosy! Naprawdę intrygujące
18
Klasztor potrzebuje rąk do pomocy
10
Stare metody Nowego Obozu
18
Złote serce
10
A co z obstawą?
18
Butch, głupia prawa ręka Samuela
18
Wątek Orków:
Hołd dla Cape Dun
Lares został okradziony
18
11
Lares wypatruje złodziei
19
Urkrass potrzebuje wytwórcy bełtów
11
Co, czym mona zabi nudę
19
Urkrass potrzebuje zapasu strzał kadego miesiąca
11
Papierowa robota
19
Imiona na licie
11
Jestem kim wyjątkowym
19
Thorus jest niewinny
12
2
Bracia krwi
19
391918531.005.png 391918531.006.png
Witamy w poradniku do fanowskiego dodatku
Quest Pack 4 do gry Gothic 3.
Wątek Xardasa:
1. List z instrukcjami od Xardasa.
Zleca: Hamlar/ Ardea
Warunek: ---
Opisuje on wszystkie zadania zawarte w polskiej wersji Update 1,
z pominięciem Zadań-z-Akcji, które zostały ju omówione
w podręczniku. Pomóc w odnalezieniu odpowiedniego zadania
powinien wam spis treci znajdujący się powyej. Misje zostały
podzielone na tzw. "Wątki". Kady wątek jest osobną przygodą
składającą się z kilku zadań. Do niektórych punktów dołączono
obrazki, pod kadym zleceniem jest informacja o nagrodzie
i dowiadczeniu, które moemy zdoby. Poradnik został tworzony
na wersji beta przez Pawła ‘ Elema ’ Szkudlarka dla wortalu
Gothic Site - www.gothic.phx.pl.
Rozkazy Xardasa, naley odnie do wiey nekromanty. Po rozmowie z nim dowiemy się o
sprytnej uknutej intrydze.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +2000
2. Zdobąd wszystkie zwoje z instrukcjami Xardasa.
Zleca: Xardas/ Wiea nekromanty
Warunek: wykonanie zadanie ‘ List z instrukcjami od Xardasa
yczymy miłej gry i samych ukończonych zadań!
Podobnych rozkazów do tego, co ju dostarczylimy są trzy – rozkaz z Gothy otrzymujemy
od Gorna po mierci Potrosa i odbudowaniu miasta. Rozkaz z Klanu Młota otrzymamy od
Tjalfa po odbiciu kopalni, natomiast ostatni rozkaz dostaniemy od rycerza Georga tylko,
jeli go eskortujemy ze wiątyni do zamku. Zwoje zanosimy do Xardasa, ten zleca nam
kolejne zadanie.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +2500
3. List Kana.
Zleca: Xardas/ Wiea nekromanty
Warunek: po wykonaniu zadania ‘ Zdobąd wszystkie zwoje z instrukcjami Xardasa
Xardas da nam nowe rozkazy, które mamy odda wodzowi orków – Kanowi. List naley
odda stranikowy wewnętrznej bramy w zamku w Faring.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +1250
3
391918531.007.png 391918531.008.png
WątekBuntowników:
1. Znajd zaginionych przyjaciół.
Zleca: Gelford/ Reddock
Warunek: ---
4. Gdzie moesz znale Peera?
Zleca: Gelford/ Reddock
Warunek: podczas wyk. zadania ‘ Znajd zaginionych przyjaciół
Przebywając w Reddock, podejd do Gelforda. Nie ufny wobec nas rojalista podda nas
próbie. Mamy odnale jego towarzyszy i dowiedzie się, co z nimi dzieje. Po wykonaniu
zadań; ‘ Co słycha u Masona? ’; ‘ Co stało z Rocko? ’ i ‘ Gdzie moesz znale Peera?
zagadaj ponownie Gelforda, a ten spojrzy na Ciebie przychylniejszym okiem.
Peer znajduję się za Trelis na farmie Josh’a. Trudni się teraz fachem złodziejskim.
Dowiadujemy się, e Gelford jest mu winien 300 złotych monet. Wracamy do
zleceniodawcy i przypominamy o długu. Buntownik daje nam 300 złotych monet.
Wystarczy ponownie uda się do Peer’a i zwróci złoto. Proste.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +1000
PS. Zadania ‘ Gdzie moesz znale Peera? ’ nie trzeba wykonywa. Wystarczy tylko
porozmawia z Peerem i wróci do Gelforda bez oddawania złota.
Nagroda: ---
Dowiadczenia: +2500
5. Nierozliczony dług rycerza.
Zleca: Gelford/ Reddock
Warunek: po wykonaniu zadania ‘ Znajd zaginionych przyjaciół
2. Co słycha u Masona?
Zleca: Gelford/ Reddock
Warunek: podczas wyk. zadania ‘ Znajd zaginionych przyjaciół
Rycerz ów nazywa się Thordir i jest związany z zadaniem od Cobryna – znale go
mona w zrujnowanej stolicy na jednej z wie. Paladyn nie będzie zbyt wylewny,
jeli nie odprowadzimy go do zamku. Dopiero tam opowie nam o swojej tarczy,
jednak eby za prosto nie było tarczy tej nie ma przy sobie. Dał ją swojemu bratu,
który przebywa gdzie w Nordmarze. Thordir niestety nie pamięta jak nazywa się
jego krewny, poniewa ma zaniki pamięci. Poleca nam uda się do tamtejszych
kowali. Udajemy się więc do Klanu Młota i gadamy ze Stejnarem. Ten pole nas do
Ingvara. Wytapiacz powie nam co wie za 500 szt złota. Kilian – brat Thordira pilnuje
bramy do ołtarza Innosa w Klasztorze. Po rozmowie zadanie zostaje zaliczone.
Warto poinformowa o tym Thordira.
Udaj się do Montery. Masona znajdziemy za farmą Dennisa (to ta z krowami) i
porozmawiaj z nim. Po czym wró do Gelforda.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +750
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +1500
3. Co stało z Rocko?
Zlec: Gelford/ Reddock
Warunek: podczas wyk. zadania ‘ Znajd zaginionych przyjaciół
Rocko znajdziemy w Faring, to ten niewolnik z manią poszukiwacza skarbów. Wystarczy
z nim pogada i wróci do Reddock.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +750
4
391918531.009.png 391918531.010.png
6. Nagroda paladyna.
Zleca: Olivier/ Klasztor
Warunek: po wyk. zadania ‘ Nierozliczony dług rycerza
Wątek Wiecznie yjącego:
1. Powód złego nastroju.
Zleca: Sonja/ Klan Wilka
Warunek: ---
Olivier po wysłuchaniu naszych wyjanień zaproponuje oddanie tarczy lub innych
rzeczy.
- przypadku mikstur przemiany wyle nas do Aidana, dostaniemy od niego 8
rónych mikstur przemiany, gdy wypełnimy zadanie znane z podstawowej wersji
gry - ‘ Przynie Aidanowi kamień druidów ’.
Straniczka Sonja naskakuje na naszego herosa. eby dowiedzie co jest powodem jej
empatii rozmawiamy z Aliną, którą spotykamy nieco dalej.
Nagroda: ---
Doswiadczenie: +400
- gdy zdecydujemy się na magię ognia poleci nas Altusowi, który bez problemu
ofiaruje nam zwój Deszcz Ognia.
- jeli interesuje nas alchemia to od Innostiana dostaniemy trzy Szczawie
królewskie.
2. Poszukiwania złodzieja.
Zlec: Alina/ Klan Wilka
Warunek: po wykonaniu zadania ‘ Powód złego nastroju
Nagroda: zalenie od naszego wyboru.
Dowiadczenie: +750
Mamy odnale męa Sonji – Fobarta. Nordmarczyk znajduję się niedaleko. Po przejciu
przez most kierujemy się w lewo i idziemy wzdłu cieki. Dochodzimy do innego mostu
znanego z zadania ‘ Uwolnij most na południu ’, który uwalniamy wraz z Hogarem. Stojąc
przed mostem odwracamy się o 180st. i wchodzimy na niewielkie wzniesienie. Tam
wród krzewów stoi Fobart. Okae się e został on opętany i rzuci się na nas. Po
pokonaniu go bierzemy Księgę lodu. Sam Fobart jest ju stracony.Moemy go zabi, ale
nic to nie zmieni. Wracamy z księgą do Sonji.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +1750
3. Przyjaciel wewnątrz klasztoru.
Zleca: Sonja/ Klan Wilka
Warunek: po wykonaniu zadania ‘ Poszukiwania złodzieja
Sonja kojarzy klątwę swego męa z Wiecznie yjącym. Karze uda nam się do klasztoru,
do maga Dargotha. Opowiadamy mu o zdarzenie mówiąc prawdę.
Nagroda: ---
Dowiadczenie: +1250
5
391918531.011.png 391918531.012.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin