karta osiagniec w klasie pierwszej.pdf

(76 KB) Pobierz
(Microsoft Word - karta osi\271gni\352\346 ucznia za semestr I w klasie pierwszej.doc)
KARTA OSI GNI UCZNIA ZA I SEMESTR W KLASIE
PIERWSZEJ
Imi i nazwisko ucznia .......................................................................................
Klasa ............................. rok szkolny ................................................................
EDUKACJA POLONISTYCZNA
MÓWIENIE I SŁUCHANIE
Wypowiada si - ch tnie, niech tnie, potrafi, nie potrafi zamyka my li w formie
zdania.
Udziela odpowiedzi -wyrazem, pełnym zdaniem; prawidłowo, nieprawidłowo
pod wzgl dem rzeczowym i gramatycznym.
Opowiada o zdarzeniach i zjawiskach przez siebie zaobserwowanych- umie
opowiedzie , potrzebuje pomocy, nie potrafi.
Wypowiedzi (w tym pytania i polecenia) nauczyciela i innych- słucha ,rozumie,
wymaga powtórze , mimo powtórze nie rozumie.
CZYTANIE
Litery-zna wszystkie, nie zna, myli litery .....
Dokonuje analizy i syntezy wzrokowo-słuchowej wyrazów - prawidłowo, ma
trudno ci, nie dokonuje.
Czyta wyrazy - cało ciowo, sylabami , głoskuje.
Czyta tekst – poprawnie, zniekształca , opuszcza głoski, sylaby , wyrazy.
Czyta tekst - płynnie, robi krótkie przerwy, brak płynno ci czytania.
Czyta gło no ze zrozumieniem- tekst, proste zdania, wyrazy, nie rozumie.
PISANIE
Odwzorowuje-bezbł dnie, popełnia bł dy, opuszcza litery, myli litery, opuszcza
wyrazy, pismo lustrzane.
Rozmieszcza litery w liniaturze- poprawnie, niektóre zapisuje le......., czasami
myli linijki, nie pisze w liniaturze.
Pisz c litery i zdania zachowuje - wła ciwy kształt, proporcje, ł czenie, odst py,
pochyło .
Przepisuje wyrazy, zdania - bezbł dnie, popełnia nieliczne bł dy, przepisuje
z wieloma bł dami.
Pisze z pami ci wyrazy, proste zdania - bezbł dnie, czasami popełnia bł dy,
zwykle popełnia bł dy, ma du e trudno ci w pisaniu z pami ci.
236566147.002.png 236566147.003.png
EDUKACJA MATEMATYCZNA
Liczy elementy w zbiorze – umie, nie umie.
Zapisuje cyfry odpowiadaj ce poszczególnym liczbom w zakresie 20 – potrafi,
nie potrafi, myli kształt cyfr.
Znaki >,< ,= - poprawnie stosuje ,popełnia bł dy, nie stosuje.
Liczy w zakresie dziesi ciu - w pami ci, na konkretach, dokładnie, czasami
popełnia bł dy, nie liczy.
Zadania tekstowe rozwi zuje - samodzielnie, przy pomocy nauczyciela,
nie rozwi zuje.
EDUKACJA RODOWISKOWA
Zasady bezpiecznego poruszania si po drogach – zna i stosuje, zna ,ale nie
stosuje, nie zna.
Zmiany zachodz ce w przyrodzie w ró nych porach roku- dostrzega, nie
dostrzega.
Okre la warunki niezb dne do ycia ro lin – poprawnie, wybiórczo, nie potrafi
okre li .
Relacje
z rówie nikami
ZACHOWANIE
Nawi zuje kontakty z innymi dzie mi - łatwo, ma problemy,
nie nawi zuje, unika.
Współdziała w grupie- zgodnie, przeszkadza, nie potrafi.
Dotrzymuje obietnice i zobowi zania - zawsze, czasami,
nie dotrzymuje.
Interakcje w grupie - kole e ski, uczynny, agresywny,
konfliktowy.
Przygotowuje si do zaj -zawsze, zwykle, czasami, nigdy.
Obowi zki i zadania wykonuje – dokładnie, niedokładnie,
samodzielnie, oczekuje pomocy, szybko ko czy prac ,
pracuje w dobrym tempie, pracuje wolno, nie ko czy
rozpocz tej pracy.
Stosunek do
obowi zków
szkolnych
Aktywno
Przestrzega ustale władz szkoły- zawsze, czasami nie
przestrzega, zwykle nie przestrzega.
Wykazuje aktywno podczas zaj - zawsze, czasami ,
odpowiada tylko na pytania nauczyciela
Aktywny udział w yciu klasy, w konkursach, zawodach-
-bierze udział, czasami , nie bierze udziału.
U ywa form grzeczno ciowych-zawsze, czasami, nie u ywa.
Dba o swoje miejsce pracy-zawsze, czasami, nie dba.
Religia : ....................................................................
Kultura
osobista
236566147.004.png 236566147.005.png 236566147.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin