sylabus.doc

(31 KB) Pobierz

dr Michał Wierzchoń

Reklama i marketing

 

Sylabus zajęć

1. Reklama w działaniach marketingowych firmy

2. Podstawy marketingu, modele marketingu (4P, 7P, 4Web2.0P, 4C)

3. Marka i jej znaczenie w działaniach konsumenckich

4. Specyfika mediów reklamowych - media tradycyjne

5. Specyfika mediów reklamowych - nowe media

6. Proces reklamowy: jak stworzyć skuteczną komunikację reklamową?

7. Kreowanie marki

8. Metody badań marketingowych - pierwotne źródła danych

9. Metody badań marketingowych - wtórne źródła danych

10. Zachowania konsumenckie - dysonans i satysfakcja

11. Zachowanie konsumenckie - kupownie impulsywne i refleksyjne

12. Język w reklamie - styl przekazu i typy argumentacji

13. Nowe trendy w reklamie i marketingu

14. Dlaczego kampania reklamowa bywa skuteczna? - case studies

 

Literatura obowiązkowa:

Kotler, P. (2005). Marketing (Marketing Menagement. 11th Edition). Poznań: Rebis  (rozdziały: 1, 5 (str. 129 - 141), 7, 11, 14, 19, 20)

Falkowski, A. i Tyszka, T. (2001). Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańsk: GWP (rozdziały: 7, 10 i 12)

 

Literatura uzupełniająca:

Evans, M., Jamal, A. i Foxal, G.  Consumer Behaviour , 2nd Edition, Chichester: Wiley

de Chernatony, J. (2003). Marka. Wizja i tworzenie marki. Gdańsk: GWP

Edwards, H. i Day, D. (2006). Kreowanie marek z pasją. Kraków: Oficyna Ekonomiczna

Jones J. P. (2004). Jak działa reklama? Gdańsk: GWP

Kall J. (1999). Reklama. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Kall, J., Kłeczek, R. i Sagan, A. (2006). Zarządzanie marką. Kraków: Oficyna Ekonomiczna

Ries, A. i Trout, J. (2000). 22 niezmienne prawa marketingu. Warszawa, PWE.

Sznajder, A. (2002). Marketing wirtualny. Kraków: Oficyna Ekonomiczna

Tyszka, T. Falkowski, A. (2002). Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańsk: GWP

 

Zaliczenie:

Zaliczenie na podstawie egazminu (egzamin testowy)

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin