Plan wynikowy Klasa __________ Nauczyciel _____________________ Rok szkolny ___________
Stardust 2 Nr akceptacji MEN: 68/06
Starter unit
Cele ogólne
Uczeń:
· pyta o imię
· przedstawia się imieniem
· pyta o wiek
· określa swój wiek
· wita się i żegna pojedynczymi słowami
· rozumie proste pytania
· odpowiada na proste pytania
· reaguje na proste polecenia
· nazywa kolory
· liczy w zakresie 1-20
· rozumie pytanie o ilość i określa ilość w zakresie 1-20
· zwraca się o pomoc
Tematyka
oraz zakres materiału
Wymagania podstawowe
Wymagania ponadpodstawowe
Zadania sprawdzające
Lesson 1
Poznanie bohaterów historyjki
Przedstawianie bohaterów
It’s …
Rymowanka Up, up and away!
Słownictwo
Up, away
Powitanie i pożegnanie
Hello, Goodbye
Pytanie o wiek i określanie swojego wieku
How are you?
I am 8.
Let’s go, to a planet, too (=also), fun, different, new, visit, Granny, school, circus, park, zoo
· wskazuje i nazywa bohaterów historyjki
· powtarza rymowankę Up, up and away!
· wita się Hello i żegna Goodbye
· powtarza pytanie o wiek What’s your name?
· powtarza, rozumie i odpowiada na pytanie o wiek How old are you?
· rozumie pytanie o imię i odpowiada I’m …
· rozpoznaje znaczenie słów z rymowanki i wskazuje postacie na ilustracji
· prowadzi krótką rozmowę z innym uczniem (uczennicą) z powitaniem, pożegnaniem, pytaniem o imię i wiek i odpowiedziami na te pytania
· nazywa samodzielnie postacie na ilustracji It’s …
Photocopy Master 1
CB str. 2-3
AB str. 2
TB str. 142, 156
UWAGI
Lesson 2
Polecenia
Stand up, Sit down, Look, Listen, Put your han dup, Put your hand down
Liczebniki 1-20
Pytanie
How many?
Kolory
Red, orange, yellow, green, blue, white, purple, pink, brown
Słownictwo do spaceship lights
Can you see them shine?, All in a line, spaceship, lights, shine
· rozpoznaje i powtarza wykonywane polecenia Stand up, Sit down, Look, Listen, Put your hand up, Put your hand down
· wykonuje polecenia z rymowanki
· powtarza nazwy liczebników 1-20
· rozpoznaje i nazywa liczebniki 1-20
· rozumie pytanie o ilość How many?
· odpowiada na pytanie o ilość liczebnikiem
· zna i nazywa kolory
· rozumie pytanie o kolor i odpowiada na pytanie Yes, No
· powtarza słowa z kolorami i liczebnikami
· powtarza słówka i wyrażenia spaceship lights, Can you see them shine?, All in a line, spaceship,lLights, shine
· rozumie znaczenie powtarzanych słówek
· nazywa wykonywane polecenia
· pyta o ilość How many?
· pyta o kolor innych uczniów (uczennice) Is it pink?
· słucha i wybiera nazwy kolorów do uzupełnienia
CB 4-5
TB str. 142
AB str. 3
Lesson 3
Rzeczowniki liczby pojedynczej
boy, girl, cat, dog, pear, rainbow
Odpowiedzi na pytanie
What’s this In English?
Stwierdzenie
I don’t know
Pisanie liczebników 1-20
Gromadzenie poznanego słownictwa.
Cut here, Fold, Stiuk here
· rozpoznaje nazwy rzeczowników liczby pojedynczej boy, girl, cat, dog, pear, rainbow
· rozumie pytanie What’s this in English?
· wybiera w słowniku właściwą odpowiedź na pytanie What’s this in English?
· powtarza nazwy rzeczy i postaci z ilustracji It’s …
· słucha rymowanki i powtarza stwierdzenie I don’t know
· naśladuje pisanie liczebników 1-10 za nauczycielem piszącym na tablicy
· wycina i zbiera poznane wyrażenia i słówka
· wykonuje za nauczycielem polecenia Cut here, Fold, Stick here
· odpowiada krótkimi zdaniami i nazywa rzeczy i postacie na ilustracji It’s a pear
· odpowiada stwierdzeniem I don’t know
· reaguje na pytanie o kolor i samodzielnie odpowiada pojedynczym wyrazem
...
Muszka_87