Stardust_2_plan.doc

(544 KB) Pobierz
Plan wynikowy

                                         

Plan wynikowy              Klasa __________ Nauczyciel _____________________ Rok szkolny ___________

Stardust 2                            Nr akceptacji MEN: 68/06

 

Starter unit

Cele ogólne

Uczeń:

·    pyta o imię

·    przedstawia się imieniem

·    pyta o wiek

·    określa swój wiek

·    wita się i żegna pojedynczymi słowami

·    rozumie proste pytania

·    odpowiada na proste pytania

·    reaguje na proste polecenia

·    nazywa kolory

·    liczy w zakresie 1-20

·    rozumie pytanie o ilość i określa ilość w zakresie 1-20

·    zwraca się o pomoc

Tematyka

oraz zakres materiału

Wymagania podstawowe

Wymagania ponadpodstawowe

Zadania sprawdzające

 

Lesson 1

 

Poznanie bohaterów historyjki

 

Przedstawianie bohaterów

It’s

 

Rymowanka Up, up and away!

Słownictwo

Up, away

 

Powitanie i pożegnanie

Hello, Goodbye

 

Pytanie o wiek i określanie swojego wieku

How are you?

I am 8.

 

Słownictwo

Let’s go, to a planet, too (=also), fun, different, new, visit, Granny, school, circus, park, zoo

 

 

Uczeń:

·    wskazuje i nazywa bohaterów historyjki

·    powtarza rymowankę Up, up and away!

·    wita się Hello i żegna Goodbye

·    powtarza pytanie o wiek What’s your name?

·    powtarza, rozumie i odpowiada na pytanie o wiek How old are you?

·    rozumie pytanie o imię i odpowiada I’m

·    rozpoznaje znaczenie słów z rymowanki i wskazuje postacie na ilustracji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uczeń:

·    prowadzi krótką rozmowę z innym uczniem (uczennicą) z powitaniem, pożegnaniem, pytaniem o imię i wiek i odpowiedziami na te pytania

·    nazywa samodzielnie postacie na ilustracji It’s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Photocopy Master 1

CB str. 2-3

AB str. 2

TB str. 142, 156

UWAGI

 

 


Tematyka

oraz zakres materiału

Wymagania podstawowe

Wymagania ponadpodstawowe

Zadania sprawdzające

 

Lesson 2

 

Polecenia

Stand up, Sit down, Look, Listen, Put your han dup, Put your hand down

 

Liczebniki 1-20

 

Pytanie

How many?

 

Kolory

Red, orange, yellow, green, blue, white, purple, pink, brown

 

Słownictwo do spaceship lights

Can you see them shine?, All in a line, spaceship, lights, shine

 

 

 

Uczeń:

·    rozpoznaje i powtarza wykonywane polecenia Stand up, Sit down, Look, Listen, Put your hand up, Put your hand down

·    wykonuje polecenia z rymowanki

·    powtarza nazwy liczebników 1-20

·    rozpoznaje i nazywa liczebniki 1-20

·    rozumie pytanie o ilość How many?

·    odpowiada na pytanie o ilość liczebnikiem

·    zna i nazywa kolory

·    rozumie pytanie o kolor i odpowiada na pytanie Yes, No

·    powtarza słowa z kolorami i liczebnikami

·    powtarza słówka i wyrażenia spaceship lights, Can you see them shine?, All in a line, spaceship,lLights, shine

·    rozumie znaczenie powtarzanych słówek

 

Uczeń:

·    nazywa wykonywane polecenia

·    pyta o ilość How many?

·    pyta o kolor innych uczniów (uczennice) Is it pink?

·    słucha i wybiera nazwy kolorów do uzupełnienia

 

CB 4-5

TB str. 142

AB str. 3

 

 

 

Lesson 3

 

Rzeczowniki liczby pojedynczej

boy, girl, cat, dog, pear, rainbow

 

Odpowiedzi na pytanie

What’s this In English?

It’s

 

Stwierdzenie

I don’t know

 

Pisanie liczebników 1-20

 

Gromadzenie poznanego słownictwa.

 

Polecenia

Cut here, Fold, Stiuk here

 

Uczeń:

·    rozpoznaje nazwy rzeczowników liczby pojedynczej boy, girl, cat, dog, pear, rainbow

·    rozumie pytanie What’s this in English?

·    wybiera w słowniku właściwą odpowiedź na pytanie What’s this in English?

·    powtarza nazwy rzeczy i postaci z ilustracji It’s

·    słucha rymowanki i powtarza stwierdzenie I don’t know

·    naśladuje pisanie liczebników 1-10 za nauczycielem piszącym na tablicy

·    wycina i zbiera poznane wyrażenia i słówka

·    wykonuje za nauczycielem polecenia Cut here, Fold, Stick here

 

Uczeń:

·    odpowiada krótkimi zdaniami i nazywa rzeczy i postacie na ilustracji It’s a pear

·    odpowiada stwierdzeniem I don’t know

·    reaguje na pytanie o kolor i samodzielnie odpowiada pojedynczym wyrazem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin