tempo_2_rozkad_materiau.doc

(203 KB) Pobierz
Rozkład

 

ROZDZIAŁ

FUNKCJE JĘZYKOWE

 

STRUKTURY GRAMATYCZNE

SŁOWNICTWO TEMATYKA

SPRAWNOŚCI JĘZYKOWE

MATERIAŁ DODATKOWY

MULTIMEDIA CD - ROM

 

 

M

O

D

U

L

E

 

1

 

1

 

Physical appereance

 

Personality adjectives

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......................

 

You mustn`t do that!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………

 

Skills development

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………

 

Let’s check 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………

 

2

 

Shops

 

 

 

 

 

 

 

.…………

 

Mum doesn’t let me do anything

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………..

 

Portfolio

 

A personal profile

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………….

 

Skills development

 

A boy with style

 

 

 

…………….

 

Culture spot

Pocket money

 

 

 

 

 

 

 

…………….

 

Let’s check 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opisywanie wyglądu zewnętrznego i osobowości ludzi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

........................

 

Wyrażanie zakazu i nakazu

 

 

Opisywanie osób: wygląd i osobowość

 

Mówienie o codziennych czynnościach

 

Wyrażanie upodobań

 

Mówienie o rodzinie i przyjaciołach

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......................

 

Utrwalenie nabytych w dziale umiejętności i wiadomości

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......................

 

Utrwalenie wiadomości

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

........................

 

Mówienie o sklepach i zakupach

 

 

 

 

 

 

 

 

.....................

 

Mówienie o zakupach

 

Używanie zwrotów z języka potocznego

 

Mówienie o tym na co pozwalają rodzice dzieciom

 

Kupowanie rzeczy, pytanie o ceny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......................

 

Powtórzenie, utrwalenie i poszerzenie nabytych w rozdziale umiejętności i wiadomości

 

Praktyczne wykorzystanie nabytych wiadomości i umiejętności w pracy projektowej

.......................

 

Utrwalenie i poszerzenie nabytych w rozdziale umiejętności i wiadomości

 

 

........................

 

Utrwalenie i poszerzenie nabytych w rozdziale umiejętności i wiadomości

 

 

 

 

.......................

 

Utrwalenie wiadomości

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

............................

 

Czasownik modalny must / mustn’t

 

 

 

Czas Present Simple –opisywanie codziennych czynności – powtórzenie;

 

Forma like + verb + ing

 

Forma be + like – opis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

................................

 

Utrwalenie poznanych w dziale zagadnień gramatycznych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...............................

 

Powtórzenie i utrwalenie struktur gramatycznych
z rozdziału

 

 

 

 

 

 

 

 

................................

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin