Doskonalenie umiejętności przyjęcia, podania piłki i wykonania strzału na bramkę.pdf

(20 KB) Pobierz
Microsoft Word - pdf_konspekt zajêæ z unihoca.doc
KONSPEKT ZAJ
ĘĆ
Z UNIHOCA
Temat: Doskonalenie umiej ę tno ś ci przyj ę cia , podania piłki i wykonania strzału na bramk ę .
Cel ogólny : - ucze
ń
potrafi prawidłowo wykona
ć
podania, przyj
ę
cia i strzały na bramk
ę
.
Cele szczegółowe :
a) umiej ę tno ś ci- ucze ń :
- potrafiprowadzi
ć
, poda
ć
i wykona
ć
strzał na bramk
ę
,
- potrafiwspółdziała
ć
w zespole,
- potrafiwykorzysta
ć
zdobyte umiej
ę
tno
ś
ci podczas gry zespołowej,
b) motoryczno
:
- rozwiniezwinno ść i szybko ść ,
- rozwinie czucie piłki kijem poprzez ró
ść
– ucze
ń
ż
ne
ć
wiczenia ,
c) wiadomo
:
- zna zasady współzawodnictwa indywidualnego i zespołowego,
- zna zasady zachowania si
ś
ci – ucze
ń
ę
w szybko zmieniaj
ą
cych si
ę
sytuacjach podczas gry,
d) wychowanie – ucze ń :
- współdziała w zespole podczas
ć
wicze
ń
i gry wła
ś
ciwej.
Motywacja: prze
ż
ywa satysfakcj
ę
i rado
ść
z poprawnie wykonanego zadania.
Miejsce: sala gimnastyczna.
Liczba
cych : 12
Ś rodki dydaktyczne : pachołki, kije do unihokeja, piłeczki do unihoca.
Metody: na
ć
wicz
ą
ś
ladowcza
ś
cisła, zadaniowa, zabawowo- klasyczna, pokaz, obja
ś
nienie, instruowanie,
Formy :
- podziałuuczniów: szereg, rz
ą
d, pary, indywidualnie,
- prowadzeniazaj
ęć
: frontalna , zaj
ę
cia w zespołach.
Czynno ś ci ucznia
Czynno
Ocena
skuteczno
ci
lekcji
ęś
Docelowe
(operacyjne)
Zadania
ci
nauczyciela
ś
rodki
dydaktyczne
ś
ci
Cz
ęść
podejmuje
zadania
przygotowuj ą ce
do uczestnictwa
w lekcji.
ń
1)Uczniowie
ustawiaj
1) Powita u.
sprawdzi obecno
wst
ę
pna
w
dwóch szeregach.
ą
si
ę
ść
i
gotowo
ść
do zaj
ęć
.
2) N. przedstawi
zadania lekcji.
2)U. bierze
udział w zabawie
o
2) U. biega po
boisku z klamerk
ą
2) N. wyja ś nia
zasady zabawy i
przypomina o
zachowaniu
bezpiecze
Klamerki do
prania
cej
,, Berek w
parach”
ywiaj
ą
w dłoniach,
zabawa polega na
zaczepieniu
klamerki na
plecach kolegi.
( zabawa w
parach)
ń
stwa.
Cz
Ś
1)Ucze
ż
219889310.001.png
po
boisku ,zadanie
polega na
zaczepieniu
klamerki na
bluzie.
ą
3) U. bierze
udział w zabawie
–Berek unihokej.
4) U. , którzy nie
maja piłek staj ą si ę
,,berkami”. Na
sygnał
prowadz
nia
zasady zabawy.
ś
Kije i piłki
do hokeja
ą
cego
piłeczk ę dowolnie
wybranemu
koledze, który po
stracie piłki staje
si
ę
odebra
ć
ę
berkiem.
4) U. wyk.
ć
wiczenia z kijem
do hokeja:
-wymach P i LN
do kija
trzymanego na
wysoko
kontroluje
poprawno
wicze
ń
Kije i piłki
do hokeja,
ą
ce
ść
wyk.
wiczenia
i udziela instrukta ż u.
ci klatki
piersiowej,
-skłony tułowia w
przód,
-
ś
wiczenia w
siadzie,
-
ć
wiczenia w
le
ż
eniu.
główna
ęść
1)U. wyk.
podania,
przyj
1)U. podzieleni na
dwa zespoły wyk.
nast
1) N. udziela
instrukta
Pachołki,
kije i piłki do
hokeja,
ż
u podczas
cia i
strzały na
bramk
ce
ć wiczenia:
-podania i
przyj
ę
puj
ą
i kontroluje
prawidłowo ść wyk.
zadania.
wicze
ń
cia
piłki w truchcie.
ę
przyj
ę
cia piłki w
truchcie ,
w biegu, slalomem
-strzały na bramk ę
po podaniu od
kolegi oraz po
odbiciu od bandy,
ę
3) U. biegaj
3)N. wyja
staja si
wiczenia
kształtuj
5) U. wyk.
ć
1) N. podczas
ć
ć
ć
Cz
ę
ć
219889310.002.png
2) U. bior
ą
udział
podzieleni na dwa
zespoły,
rozgrywaj ą mecze
ą
dziuje
podczas zawodów.
ę
t do
unihoca,
ę
w grze
wła
ś
ciwej.
Cz
ęść
1)U. wyk.
ć
1) U. wyk. siad
skrzy
1) N. demonstruje
ć
ko
ń
co-
wiczenia
oddechowe i
korekcyjne.
ż
ny, robi
ą
wiczenie.
wa
boki wdech
nosem i wydech
ustami,
jednocze
ę
nie wyk.
wznos ramion w
gór
ś
.
2)Zabawa
uspokajaj ą ca
,,Minutka”
ę
2) U. bior
ą
udział
3) U. ustawiaj
ą
si
ę
kuje
uczniom za udział w
zaj
ę
w pracach
porz
w szeregu i
nast
ą
dkowych.
ę
puje
ę
ciach i nast
ę
puje
po
ż
egnanie.
po
ż
egnanie.
Opracowała : A. Jabło
ń
ska
2) U. zostaj
2) N. s
Sprz
1) N. dzi
219889310.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin