BOSS Orange Happiness informacja prasowa.doc

(295 KB) Pobierz
The Fragrance Dubbed ‘Happiness’

BOSS Orange for Woman

wprowadza na rynek

limitowaną edycję zapachu „Celebracja szczęścia”

 

W 2009 roku, w ramach BOSS Orange, wprowadzono nowy – stanowiący wizytówkę marki – zapach, którego twarzą została radosna Sienna Miller. Szybko odcisnął on swój ślad na branży, pobudzając wyobraźnię zarówno kobiet, jak i mediów na całym świecie. Narodził się „zapach szczęścia”.

Bazując na tym sukcesie, BOSS Orange wprowadza nową limitowaną edycję zapachu Celebracja szczęścia”, z delikatnym motywem kwiatowym, inspirowanym wzorem z kolekcji damskiej BOSS Orange wiosnalato 2010.
Celebracja szczęścia” BOSS Orange to zapach w doskonały sposób oddający pasję i kreatywność kobiety BOSS Orange – wolnego ducha, którego charyzmatyczną osobowość cechuje radosna spontaniczność.

 

BOSS Orange – szczęście w butelce, szczęście na ekranie

Prostota i spontaniczność pamiętnej telewizyjnej kampanii reklamowej BOSS Orange, w której oglądaliśmy autentyczną, beztroską i pełną życia Siennę przy dźwiękach piosenki Drive My Car, zapoczątkowały pewnego rodzaju szał. Optymistyczny przekaz towarzyszący zapachowi naprawdę przemówił do odbiorców. Według Eyana Allena, dyrektora kreatywnego BOSS Orange, kampania wywołała bezprecedensową reakcję ze strony odbiorców, ponieważ „Promowała spontaniczność i indywidualność, czyli wartości nieodłącznie towarzyszące modzie BOSS Orange, która dostosowuje się do różnych stylów życia oraz inspiruje do tworzenia wciąż na nowo własnego, indywidualnego stylu. Sienna skomentowała to zjawisko słowami: „To właśnie jest zapach szczęścia!

 

Świętowanie szczęścia – wzór





Świętując to zjawisko, BOSS Orange opracow limitowaną edycję „Celebracja szczęścia”, której flakon i opakowanie zewnętrzne opatrzono misternym wzorem kwiatowym inspirowanym motywem z kolekcji damskiej BOSS Orange wiosnalato 2010. Inspiracją do stworzenia tego drobnego wzoru kwiatowego było dla mnie połączenie zlewających się ze sobą kolorów na obrazach Marka Rothko. Ten, wykonany ręcznie, wzór wywołuje romantyczne i artystyczne doznania. Kryje w sobie specjalny czynnik wprawiający odbiorcę w dobry nastrój, który również doskonale pasuje do nowej limitowanej edycji zapachu BOSS Orange „Celebracja szczęścia” – mówi Eyan Allen. Motyw kwiatowy kolekcji damskiej BOSS Orange wiosnalato 2010 pojawia się jako delikatny wzór na zwiewnych letnich spódnicach do ziemi. Te z kolei są łączone z wytartymi kurtami dżinsowymi, które ukazują chłodną, nowoczesną kobiecość. W ubiegłym roku, kiedy wprowadzaliśmy zapach na rynek, miałam wcześniejszy wgląd w niektóre szkice Eyana mówi twarz zapachu, Sienna Miller. Naprawdę wspaniale jest teraz zobaczyć ten wzór kwiatowy uwieczniony na nowym flakonie.

 

Celebracja szczęścia – zapach

Zapach zaczyna się pogodną eksplozją słodkich jabłek i białych brzoskwiń, które dają rześkie i delikatnie kobiece pierwsze wrażenie. Subtelne nuty serca, skomponowane z białych kwiatów, śliwek i kwiatów pomarańczy, wydzielają radosny, beztroski zapach. Łączą się one ze zmysłową nutą bazową tworzoną przez wanilię, czego rezultatem jest niezwykle pogodny zapach. Will Andrews z zespołu opracowującego zapachy P&G wyjaśnia: Nuta serca wydobywa kwiatowo-jaśminowe tony kwiatów pomarańczy o subtelnej słodyczy i łączy je ze wspaniałą soczystością śliwki i białej brzoskwini. To właśnie te słodkie nuty jadalnych owoców wywołują uczucie szczęścia.

 

Celebracja szczęścia – kampania

Materiał promocyjny dla zapachu Celebracja szczęścia” przedstawia Siennę w trakcie relaksu na białym skórzanym fotelu w stylu Chesterfield, cieszącą się autentyczną chwilą szczęścia. Ekskluzywny wzór kwiatowy widniejący w tle sprawia, że ilustracja emanuje miękkością i kobiecością. Pozowanie do tego zdjęcia było znakomitą zabawą i cudownie było znowu pracować z Cliffem Wattsem – ostatnim razem świetnie się bawiliśmy, łatwo więc było mi się teraz zrelaksować i być sobą na planie mówi Sienna.

 

Świętowanie szczęścia – dostępne produkty i rekomendowane ceny detaliczne

Woda toaletowa 30 ml – 172 PLN

Woda toaletowa 50 ml – 224 PLN

Zgłoś jeśli naruszono regulamin