Tworzenie Patchy Graficznych.doc

(21 KB) Pobierz

Tworzenie patch'y graficznych.

 

 

Co będzie nam potrzebne?

 

Simens Picture Change 2 lub 3,

Wcześniej zgrane fubu(kopia zapasowa) z naszego telefonu,

Plik lub kilka plików graficznych,

Program do edycji grafiki (np. IrfanView i Paint).

 

 

 

 

Tworzenie patch'a:

 

1. W SPC klikamy na File>Open fullflash i odszukujemy na dysku kopię naszego full flasha.

2. Następnie na liście obrazków odszukujemy grafike którą chcemy podmienić.

 

3. Klikamy prawym klawiszem myszy na podglądzie obrazka i wybieramy jedna z opcji:

load 1Bit Picture from file

load 2Bit Picture from file (czarnobiały)

load 8Bit Picture from file (kolorowy)

 

4. Następnie wybieramy plik i klikamy Otwórz.

 

By uniknąć problemów nowa grafika powinna odpowiadać rozmiarom tej podmienianej. Najlepiej jest zapisać stary obrazek (save pic to file) i wtedy sprawdzić jego rozmiar, następnie w dowolnym programie graficznym zmienić wymiary nowego obrazka. By uzyskać przezroczystość trzeba wybrać z palety kolorów ten kolor, który nasz telefon widzi jako przezroczysty(tzn. ten odcień zielonego wyróżnoiny na palecie czerwoną ramką).

 

5. Gdy juz podmienimy jedna lub kilka grafik, klikamy na File>Save VKP

6. Nadajemy nazwę naszemu patch'owi i klikamy Zapisz

7. Następnie otwieramy go za pomocą programu V_Klay i za jego pomocą wgrywamy nasz nowy patch graficzny (GFX).

Zgłoś jeśli naruszono regulamin