ARKUSZ OBSERWACYJNY DZIECKA 5- LETNIEGO ZE WSKAZANIEM STOPNIA OPANOWANIA OKREŚLONYCH UMIEJĘTNOŚCI.doc

(109 KB) Pobierz
ARKUSZ OBSERWACYJNY DZIECKA PIĘCIOLETNIEGO ZE WSKAZANIEM STOPNIA OPANOWANIA OKREŚLONYCH UMIEJĘTNOŚCI

ARKUSZ OBSERWACYJNY DZIECKA PIĘCIOLETNIEGO  ZE WSKAZANIEM  STOPNIA  OPANOWANIA  OKREŚLONYCH UMIEJĘTNOŚCI

 

 

NAZWISKO I IMIĘ DZIECKA ....................................................................

DATA URODZENIA ....................................................................................

 

POZIOM UMIEJĘTNOŚCI:

1.     Umiejętność zupełnie nierozwinięta

2.     Umiejętność niezupełnie rozwinięta (dziecko wymaga pomocy n-lki)

3.     Umiejętność rozwinięta zgodnie z oczekiwaniami

4.      Umiejętność wysoko rozwinięta

 

 

 

L.p.

                                              Data obserwacji

 

Umiejętność

I

obserwacja

II

obserwacja

III

obserwacja

 

                  ROZWÓJ  RUCHOWY

1.

Uczestniczy w zabawach ruchowych

 

 

 

2.

Prawidłowo wykonuje :§        chód,

 

 

 

3.

§        bieg,

 

 

 

4.

§        czworakowanie,

 

 

 

5.

§        pokonywanie przeszkód,

 

 

 

6.

§        rzucanie i chwytanie

 

 

 

7.

Chodzenie po schodach

 

 

 

8.

Ćwiczenia z przyborami

 

 

 

9.

Zabawy organizowane samorzutne

 

 

 

10.

Wykonuje zadania ruchowe i ćwiczenia  fizyczne korygujące postawę ciała

 

 

 

11.

Reakcje na sygnał, polecenia, znaki

 

 

 

               SAMOOBSŁUGA

1.

Umiejętność ubierania się: - wkłada buty,

 

 

 

2.

-         sznuruje,

 

 

 

3.

-         zapina guziki,

 

 

 

4.

-         zmienia odzież,

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin