ef - a tale of memories - 07.txt

(19 KB) Pobierz
00:00:01:/SubEdit b.4056 (http://subedit.com.pl)/
00:00:01:Ta dziewczyna jest jedynš osobš na wiecie.
00:00:03:To czyni z niej boginię tego wiata.
00:00:06:Odnalazła się na wyspie, gdzie zaczęła poznawać rzeczy wokół niej.
00:00:09:Poza niš, nie było tam nikogo innego.
00:00:11:Nie miała też żadnego zajęcia.
00:00:13:To było wszystko, co oferował jej wiat.
00:00:16:Wznie się wysoko, zrób to - wkrocz do nowego wiata, którego szukam.
00:00:23:Którego dnia na moich malutkich skrzydłach.
00:00:29:Nie oglšdaj się za smutkiem, który pozostawiłam...
00:00:35:To sš moje prawdziwe ukryte intencje.
00:00:42:Pragnę aby tu był i trwał wiernie przy mnie.
00:00:48:Musisz być wystarczajšco silny, aby przecierpieć mojš dumę.
00:00:55:Szukałam mojego własnego stylu...
00:01:01:Nie poddawaj się, tu przybędzie życie.
00:01:11:Uwierz i we je.
00:01:14:Obiecuję, że znajdę, tak na pewno znajdę.
00:01:17:Lnišce pole pszenicy usiane życzeniami.
00:01:24:Wznie się wysoko wkroczysz do nowego wiata, którego szukam.
00:01:30:Pewnego dnia, dlatego wierzę...
00:01:56:Furigana obok to "Ouse", co oznacza "Data".
00:01:56:{\pos(347,76)}Biblioteka
00:02:09:Dzień dobry, Chihiro.
00:02:11:Ach, Renji-kun.
00:02:13:Jak dużo zdołała napisać?
00:02:15:Nie poczyniłam dużego postępu.
00:02:16:Jakie 30 procent całoci.
00:02:19:Sama przecież tego nie zrobię.
00:02:22:Mogę spojrzeć?
00:02:24:"Pewnego dnia, dziewczynka próbowała rozpalić ogień na plaży."
00:02:29:"Ponieważ przeczytała w ksišżce o osobie, która dawała znaki wietlne ogniem po tym, jak została wyrzucona na brzeg wyspy."
00:02:36:"Biała smuga wznosiła się ku błękitnemu niebu."
00:02:40:"Pomylała 'Co to za rzecz, która wyglšda jak chmura?' i zbliżyła się do niej."
00:02:44:"Oczy i gardło zaczęły boleć."
00:02:47:"Zakłopotana wycofała się i przyglšdała z dystansu."
00:02:51:"Zrozumiała, że to było bezcelowe."
00:02:54:"Podobnie było z innymi rzeczami, które poznawała krok po kroku."
00:02:58:"Zrozumiała, co oznacza rozumieć."
00:03:02:Rozumiem.
00:03:04:I jak?
00:03:05:Tak, dziewczynka jest słodka.
00:03:08:Słodka... co?
00:03:11:Mimo wszystko powinnam to przerobić?
00:03:13:Którš częć?
00:03:15:Wszystko do teraz.
00:03:16:Chwila. Czemu?
00:03:18:Ponieważ powiedziałe, że jest słodka.
00:03:22:Nie chcę, aby była odbierana w ten sposób.
00:03:26:Dobrze jest. Taki mały epizod jak ten jest interesujšcy.
00:03:30:Jest zły, Renji-kun.
00:03:34:Dziewczynka powinna być niezwykła.
00:03:37:Niezwykła?
00:03:38:Ponieważ dziewczynka bierze rzeczy zabawne za miertelnie poważne,
00:03:43:czytelnik powinien wyczuć niepokój i zakłopotanie.
00:03:46:Jeli uważana jest za słodkš, oznacza to, że jest niewłaciwie opisana.
00:03:52:Heh...
00:03:55:Ojej, obento?
00:03:58:Częć też dla Chihiro-chan?
00:04:00:To bez znaczenia, co nie?
00:04:02:Gospodyni domowa powiedziałaby, że to pomocne, ale jako matka czuję się trochę niezręcznie.
00:04:08:Czemu?
00:04:09:Ponieważ, jeli jeste lepszy od dziewczyny z którš się umawiasz, nie będziesz w stanie pokochać obento od niej, czy nie?
00:04:15:Ona nie jest mojš dziewczynš.
00:04:17:Ty i Chihiro nie jestecie parkš?
00:04:20:Nie jestemy.
00:04:24:Jejku, ale jeste niemiały.
00:04:27:Czy muszę być dalej twojš niańkš?
00:04:30:To, to niebezpieczne. Mówię, to jest niebezpieczne.
00:04:33:Furigana obok to "Fuan", co oznacza "Niepokój".
00:04:33:{\pos(353,112)}Fikcja
00:04:39:Co nie tak?
00:04:41:N-Nie. Mylę o mojej karierze zawodowej.
00:04:44:Karierze zawodowej?
00:04:46:Takie rozeznanie, co chcemy robić w przyszłoci.
00:04:49:Naprawdę?
00:04:52:Dostałem w szkole ankietę dotyczšcš zainteresowań zawodowych.
00:04:55:Naprawdę?
00:05:00:O co chodzi?
00:05:01:Nie, o nic.
00:05:03:Co powinienem zrobić?
00:05:05:Uważam, że powiniene po prostu robić to, na co masz ochotę.
00:05:08:Nie stresowałbym się tak, gdybym wiedział co to jest.
00:05:11:Nie masz w ogóle pomysłu?
00:05:13:Nie mam żadnych specjalnych talentów.
00:05:15:Dobrze gotujesz.
00:05:19:Pomylę nad tym jeszcze.
00:05:21:Furigana obok to "Fuman", co oznacza "Niezadowolenie".
00:05:21:{\pos(351,111)}Pustka
00:05:26:Dobry.
00:05:28:Dobry.
00:05:29:Hm, dobrze, dobrze.
00:05:32:Starasz się.
00:05:34:Masz na myli obento?
00:05:35:Tak. A może powinnam powiedzieć, że o Chihiro-chan?
00:05:38:Cóż, można tak powiedzieć.
00:05:40:Miło z twojej strony, że wyręczasz mnie|z obowišzku przygotowywania niadania.
00:05:44:Hej, wy wcišż nie jestecie parkš?
00:05:47:Nie jestemy.
00:05:48:Szczerze?
00:05:49:Co?
00:05:50:Tak sšdziłam, że twoja odpowied nie uległa zmianie.
00:05:54:Powiedzmy...
00:05:55:Powiedzmy, że nawet "gdyby".
00:05:58:Gdyby Chihiro została mojš dziewczynš, byłaby szczęliwa?
00:06:03:Gdyby ty był.
00:06:07:Lubisz przebywać z Chihiro-chan?
00:06:09:T-To...
00:06:12:Nie musisz się od razu gniewać.
00:06:15:Nie gniewam się.
00:06:18:Jeste facetem, dlatego powiniene chodzić z niš z poczuciem odpowiedzialnoci.
00:06:23:Odpowiedzialnoci?
00:06:24:Namiętnoć jest jak bieg ze wzgórza.
00:06:26:Raz poruszy twoim sercem i ucieka.
00:06:28:Jednakże, miłoć jest wspinaczkš.
00:06:30:W czasie której musisz znosić ból i trudnoci.
00:06:37:Ci, którzy zatrzymujš się na przeszkodzie sš zwykłš parš|{\fscx98}podczas gdy ci, którzy darzš się prawdziwš miłociš idš dalej.
00:06:42:Miłoć i namiętnoć to całkowicie różne rzeczy.
00:06:44:To jest jak z pomyleniem pisowni "Toufu" i "Nattou".
00:06:43:Tł: Toufu ???,? dosłownie oznacza zepsuta fasola, kiedy Nattou ???,? dosłownie oznacza zła fasola.
00:06:49:Tak, tak.
00:06:50:Furigana obok to "Giman", co oznacza "Podstęp".
00:06:52:Większoć zdań z tej częci znajdziecie w utworze otwierajšcym anime.
00:06:52:"Namalowała postać człowieka."
00:06:57:"Był to chłopiec."
00:07:00:"Więc postanowiła dodać zarys chłopca do obrazu z wczeniej namalowanym pejzażem."
00:07:06:"Zawieszała obrazki w tym samym miejscu, gdzie je malowała."
00:07:10:"Na wyspie nie było ani jednego skrawka, którego nie namalowała."
00:07:14:"Dziewczynka była wszędzie z chłopcem."
00:07:18:"To znaczy, że dziewczynka i chłopiec spotykali się wzrokiem za każdym razem, kiedy spoglšdała na obrazki."
00:07:22:"Lecz, dziewczynka nie czuła, że osišgnęła cel."
00:07:26:"Czy to może być człowiek?" pomylała.
00:07:30:"Nie. To był obrazek z postaciš człowieka."
00:07:34:"On nie ruszał się. Nie mylał. On po prostu tam był."
00:07:38:"Samotny?"
00:07:39:"W końcu, dzięki brakujšcemu słowu, mogła zadać sobie to pytanie. Nie była samotna."
00:07:47:I jak?
00:07:49:Sšdzę, że dobrze.
00:07:51:Z tym zrobiła już jakie 70 procent, prawda?
00:07:54:Chyba. Czy to nie jest już prawie koniec?
00:07:56:Zdecydowała już o zakończeniu?
00:07:59:Co powinnam zrobić?
00:08:01:Chwila.
00:08:03:Do tej pory wpadlimy na dwa pomysły.
00:08:06:Pierwszy, dziewczynka przechodzi do wiata obrazów,
00:08:09:zostawia portrety chłopca i żyje w spokojnym miejscu.
00:08:13:To jest zakończenie fantasy.
00:08:15:Drugi, chłopiec pojawia się w jej rzeczywistoci.
00:08:18:Chociaż nie zdecydowalimy jeszcze o zakończeniu, to powinno być szczęliwe.
00:08:23:Więc, pierwszy pomysł może obrócić się w szczęliwe lub w smutne zakończenie, to zależy od twojej interpretacji.
00:08:28:Naprawdę?
00:08:31:O co chodzi?
00:08:32:Ach, o nic.
00:08:35:Możesz napisać o tym, że wkracza do wiata obrazów, jak w fantastyce,
00:08:39:ale również możesz pomyleć o tym, jak o ucieczce od samotnej rzeczywistoci do innego wiata.
00:08:45:Również możesz pomyleć o tym, jak o ucieczce od samotnej rzeczywistoci do innego wiata.
00:08:51:Innymi słowy, załamała się?
00:08:56:Innymi słowy, załamała się?
00:08:58:Tak. Zależy jak to przedstawiasz, ale tak.
00:09:02:Rozumiem.
00:09:03:Tym się martwiła cały ten czas?
00:09:06:Tak. Sšdzę, że ona się załamie.
00:09:09:Dziewczynka nie powinna wiedzieć o samotnoci.
00:09:13:Rozumiem.
00:09:14:Ale, gdy zdecydujemy się na taki koniec powieci, jest co, co mi się w nim nie podoba.
00:09:19:Tak?
00:09:20:Nie jest tak, że Bóg bawi się niš?
00:09:27:Mimo wszystko udało mi się tego dokonać.
00:09:29:Zaskoczyłam samš siebie.
00:09:32:Nim zauważyłam, powieć stała się znacznie dłuższa. To zabawne.
00:09:35:A to wszystko dzięki tobie.
00:09:37:Ja nic nie zrobiłem.
00:09:39:Czuję się przybity, że nie byłem w stanie nic zrobić.
00:09:44:O to chodzi?
00:09:45:Tak.
00:09:51:Emm, Renji-kun.
00:09:54:Tak?
00:09:58:Nie, nic takiego.
00:10:05:Emm, dziękuję ci bardzo.
00:10:08:Ach, nie ma za co.
00:10:23:Emm...
00:10:24:Tak?
00:10:25:Renji-kun, czy chcesz mnie... pocałować?
00:10:31:Czy chcesz mnie pocałować?
00:10:34:Pozwalam ci.
00:10:37:Nie sšdzę, abym komukolwiek innemu to powiedziała.
00:10:41:I nie sšdzę, żeby był kto wczeniej tak blisko mnie.
00:10:47:Uważam, że kontynuowałam spotkania z tobš, ponieważ ufam ci.
00:10:55:Poza tym, ty chyba też mnie lubisz.
00:11:00:Dlatego możesz mnie pocałować, jak kochanek.
00:11:05:Sšdzę, że to jest scena, w której powinnimy się pocałować.
00:11:13:Czemu?
00:11:15:Czemu się waham?
00:11:18:Ja... Chihiro...
00:11:22:Jeli uważana jest za słodkš, oznacza to, że jest niewłaciwie opisana.
00:11:27:Dziewczynka powinna być niezwykła.
00:11:30:To nieprawda.
00:11:30:{\fnTimes New Roman\c&HB6BF89&\2c&H00FFFF&\4c&H8BC7EE&\3c&H8BC7EE&\pos(476,263)}To nieprawda
00:11:32:To nieprawda. To nie tak.
00:11:36:Co jest nie tak.
00:11:38:Ale, czemu Chihiro nie wyglšda na szczęliwš?
00:11:43:Czemu nie kryje niemiałoci?
00:11:46:Czemu wyraz jej twarzy nie zmienia się?
00:11:49:Czemu nie wspomniała nawet słowem, że mnie lubi?
00:11:55:Czemu?
00:11:58:Tak jest, ponieważ Bóg bawi się tobš.
00:11:58:{\clip(400,65,420,65)\t(0,6...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin