Oklejanie boczkow wewnetrznych Audi 80.doc

(947 KB) Pobierz
Oklejanie boczkow wewnetrznych Audi 80

Oklejanie boczkow wewnetrznych Audi 80

 

Materiał na boczkach, które dostałem do kompletu, był tak zniszczony że głowa mała. Podobno auto było z Włoch i dam mu to zrobili, ale co ma do znaczenia skoro widać było że gąbka pod materiałem już przegniła. Zapewne trzymał ją w śniegu lub pod rynną, ale to nie ważne. Zabrałem się do pracy. Jeden cały wieczór zajęło mi oczyszczanie boczków z gąbki. 99% kleju i samej gąbki zeszła. Reszta jest mało ważna :-)


Boczki po oczyszczeniu. Przy okazji wyczyściłem też wewnętrzną część oraz zakurzone wygłuszenia.


U tapicera dostałem skórkę sklejoną już z gąbką. Jest to najlepsze wyjście ponieważ sama skórka była za cienka i widać było odstępy pomiędzy nią a samym boczkiem. Koszt 1x1,4 metra to 20 zł.


Podobno najlepiej klei sie to butaprenem. Trzeba tylko uważać żeby się go za dużo nie nawdychać :-)Ja wziąłem inny klej o działaniu podobnym do butaprenu. Nie śmierdzi aż tak. Inne kleje mające w sobie rozpuszczalniki mogą uszkodzić gąbkę. Gdyby ktoś chciał jakieś info o nim to jest na: www.loxeal.pl


Ocaliłem stare materiały, które przydają się do obrysowania krawędzi nowych boczków.


Materiał trzeba wsadzić pod plastik. Niestety idzie to topornie jeżeli jest on przyczepiony do boczku i łatwo można uszkodzić materiał. Ładniej wyjdzie jeżeli oderwiemy ten plastik, jednak jest on zgrzany z boczkiem, przez co oderwanie go wiąże się z połamaniem wiązań. Później dobry klej do plastiku i śladu nie widać :-)


Najpierw przykleiłem górę. Klej wiąże już po paru sekundach, a na dobre po parunastu minutach.


Później posmarowałem całą resztę bez rowków.


Materiał w rowkach dobrze klei się śrubokrętem :-)


Dzięki gąbkom w materiale rowki są idealnie wypełnione.


Efekt końcowy.

Boczki właściwie gotowe. Schną teraz tylko aby dobrze trzymały się podczas rajdów po Krakowie :-)Międzyczasie wziąłem się za środkowy tunel :-)


Nałożony klej.


I gotowe. Roboty jest na 5 minut :-)


Wkładka w tunel :-)


I gotowe :mrgreen:W dotyku dużo lepszy efekt niż na zdjęciu :-)


Dodatkowo zająłem się półką nad nogami kierowcy :-)Jutro rano zabiorę się za schowek.


Oprócz schowka wszystko zrobione. Boczki są wymyte pod prysznicem z obu stron, materiały nowe, wygłuszenia ponaprawiane, wszystkie diody w przełącznikach szyb wymienione na diody 3 mm i podłączone opornikiem 510ohm. Wszystko oczyszczone z kurzu i brudu. Prawie nowe, tylko to prawie robi różnicę jakichś 12 lat :-)


W końcu czas przyszedł też na schowek pasażera :-)


Udało się zrobić boczki i podstawa schowka. Górna część jest na tyle pofałdowana że nie za dobrze to się prezentowało i zostawiłem stary materiał. Całe szczęście praktycznie wogóle go nie widać :-)


Jako ze miałem wygłuszenia ze starych boczków, postanowiłem je dołożyć do nowych. Z podwójnym wygłuszeniem powinno być lepiej :-)

Na koniec efekty pracy :-)Na żywo wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach :-)W dotyku sympatyczniejsze niż stara tapicerka :-)



 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin