Podłączenie pod kompa.pdf
(
79 KB
)
Pobierz
Podłączenie Interfejsu do złącza diagnostycznego
w phI gniazdo diagnostyczne jest pod maska i jest to kostka wisząca obok kompa
pod maska w skrzynce z bezpiecznikami wisi zielona kostka o ile sie nie mylę lub w
okolicy kompa ma złacze na 2 wtyki
Podłączenie Interfejsu do złącza diagnostycznego
Interfejs zakończony 4-ma pinami: pinout:
Pin
strona
interfejsu
Opis
Kolor
Pin OBD2
1
Linia L
Zielony
15
2
+12V
czerwony
16
3
Linia K
niebieski
7
4
Masa
czarny
4
złącze diagnostyczne OBD2:
Złącze diagnostyczne OBD1: (bardzo często niestandardowe podłączenia)
Z reguły do kostki zasilającej dochodzą przewody brązowy (masa)
i żółty lub czerwony (+12V)
Przed podłączeniem sprawdzić polaryzację zasilania!
Koło komputera masz podwieszoną za nim wtyczkę do diagnostki. Załatw sobie kabelek albo
jakiś przełącznik, najlepiej jakiś microswitch. Podłącz kableki. Jeden do masy drugi do 2 pinu
złącza diagnostycznego. Przekręć stacyjkę, wciśnij przycisk i trzymaj 3-4 sek. Ta kontrolka
która ci sie świeci zamruga ci raz, przerwa i 2 szybkie razy. Oznacza to początek transmisji
kodów bledu. Znowu wciśnij i przytrzymaj przycisk. Wtedy zamruga pierwszy kod. Znowu
wciśnij itd. Zapisz sobie jakie były mrugnięcia. Koniec transmisji oznaczają dwa długie
mrugnięcia.
Plik z chomika:
pawelkpl
Inne pliki z tego folderu:
Elektrische_Schemas_Peugeot_306.pdf
(50639 KB)
Zlacza CAN w samochodach.pdf
(11741 KB)
Sonda Lambda NGK.png
(396 KB)
Przewody NGK.png
(455 KB)
Swiece NGK.png
(648 KB)
Inne foldery tego chomika:
▣▣ Audiobook
BMW E46
BMW E46(1)
E-books
EXCEL
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin