Brief.doc

(21 KB) Pobierz
Brief

Brief

 

¨                     Produkt/usługa/”informacja” ...............................................

 

¨                     Grupa docelowa: ................................................................

¨                     Wiedza o konsumentach...........................

              Jaka jest ich świadomość marki i stosunek do niej

 

¨                      Wiedza o rynku ..................................................................

              Jaka jest konkurencja

              Sezonowość produktu

 

¨                     Cele kampanii ....................................................................

              Cele marketingowe

              Cele reklamowe

              Cele medialne

 

              Harmonogram kampanii ....................................................

              Kiedy powinna się rozpocząć i zakończyć

              Obszar, na którym kampania ma być prowadzona

 

¨                     Przewidywany budżet ........................................................ 

¨                     Strategia kreatywna ............................................................

              Ogólny kształt przekazu reklamowego

 

¨                     Strategia medialna ..............................................................

              Proponowane media

 

¨                     Planowane dodatkowe formy promocji ..............................

              BTL, outdoo’r, public relations

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin