ZORGANIZOWANEGO PRZEZ ……………………….
W DNIACH OD ……………………. DO …………………
1. DOKUMENTY INFORMACYJNE DOTYCZĄCE ORGANIZACJI OBOZU\
2. PROTOKŁY Z POSIEDZENIA RAD PEDAGOGICZNYCH
3. WYKAZ KADRY I MEDYCZNEJ ZATRUDNIONEJ NA OBOZIE
4. DOKUMENTY UPRAWNIAJĄCE DO PEŁNIENIA FUNKCJI KIEROWNIKA OBOZU, WYCHOWAWCÓW ORAZ PIELĘGNIARKI (CZYNNOŚCI OPIEKUNA-WYCHOWAWCY, PIELĘGNIARKI PODCZAS OBOZU LETNIEGO W CZASIE KĄPIELI NAD WODĄ I PLAŻOWANIA, ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI , PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KIEROWNIKA, ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI WYCHOWAWCY, ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI PIELĘGNIARKI, OŚWIADCZENIA O ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ KIEROWNIKA , WYCHOWAWCY ORAZ PIELĘGNIARKI, ZAŚWIADCZENIA UPRAWNIAJĄCE DO PEŁNIENIA FUNKCJI KIEROWNIKA ,WYCHOWAWCÓW ORAZ PIELĘGNIARKI)
5. DOKUMENTY DOTYCZĄCE PLANOWANIA PRACY NA OBOZIE OPRACOWANE PRZEZ RADĘ PEDAGOGICZNĄ:
( BEZPIECZEŃSTWO W CZASIE PODRÓŻY)
6. WYKAZ UCZESTNIKÓW OBOZU Z PODZIAŁEM NA GRUPY
7. PRZYDZIAŁ UCZESTNIKÓW OBOZU DO POKOI
8. WYKAZ UCZESTNIKÓW OBOZU UBEZPIECZONYCH W PZU
9. POLISA PZU
10. DOKUMENTACJA POKONTROLNA
11. INNE DOKUMENTY:
Anovia