AEROBIC
Temat: Kształtowanie cech motorycznych w układzie tanecznym
Kl.
Czas: 45 min
Liczba ćw:
Cel poznawczy: poznanie nowego układu
Cel kształtujący: Kształtowanie wytrzymałości , siły mięśniowej , koordynacji
Cel wychowawczy: Współpraca w grupach i z partnerem
Metoda: Poglądowa, analityczno-syntetyczna
lp
Tok lekcji
Opis ćw. Lub zabawy
Czas i ilość Powt.
Graficzny obraz ruchu
Uwagi metodyczne
I
Część wstępna:
- zbiórka
- powitanie
- sprawdzenie obecności
- podanie tematu lekcji
- rozgrzewka
-marsz w miejscu,
-marsz w rozkroku,
-step touch,
-step otuch, RP w górę, zmiana RL w górę
-L step,
-double step, ramiona na biodrach
-double step , krążenie RR na zewnątrz
20 min
N
Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
Po sprawdzeniu obecności i przygotowania do lekcji przypominam o zasadach bezpieczeństwa na lekcji.
II
Część Głowna:
1-4 marsz cztery kroki w przód PN, L kolano w górę
5-8 marsz cztery kroki w tył LN, P kolano w górę
1-8 2x V-step od PN z obrotem w tył (zmiana kierunku)
1-4 grapevine od PN po przekątnej (do prawego rogu sali)
5-8 2x wznos kolana LN
1-4 grapevine od LN po przekątnej(powrót)
2x wznos kolana PN
1-8 chasse od PN po kwadracie w tył
1-4 pivot (obrót) od PN
5-8 double step od PN
1-8 chasse od LN po kwadracie w tył
1-4 pivot (obrót) od LN
5-8 double step od LN
III
Część końcowa ćwiczenia rozluźniające
Zbiórka, podsumowanie zajęć, zebranie sprzętu, pożegnanie
-w poz. rozkrocznej, RR w górę wdech, opust RR-wydech
5 min
Po podsumowaniu zajęć wyznaczam dzieci do zebrania sprzętu, żegnam się.
mariuszmp