przeczytaj_zanim_zareklamaujesz_FREEWAY_MX2_FAQ_najwazniejsze_informacje.pdf

(213 KB) Pobierz
FREEWAY MX2 -FAQ.xls
FREEWAY MX2 - Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Pytanie W AutoMapie pojawiają się pionowe pasy na ekranie i często się wiesza po wyznaczeniu trasy.
Odpowiedź
Problem występuje tylko w nieautoryzowanych, nielegalnych wersjach oprogramowania. Proszę sprawdzić
legalność AutoMapy.
Pytanie Mój MX2 uruchamia się tylko do ekranu startowego i dalej nic się nie dzieje.
Usterka najczęściej wywołana przerwaniem procesu aktualizacji oprogramowania. Proszę przeprowadzić
aktualizację oprogramowania urządzenia. Obraz oprogramowania oraz instrukcje znajdują się na stronie
www.modecom.pl w zakładce wsparcie techniczne.
Pytanie Nie można ustanowić połączenia internetowego DUN.
Odpowiedź Proszę przeprowadzić aktualizację oprogramowania urządzenia. Obraz oprogramowania oraz instrukcja
znajdują się na stronie www.modecom.pl w zakładce wsparcie techniczne.
Pytanie Mam problemy z uruchomieniem AutoMapy, nie zawsze startuje, wiesza się zaraz po włączeniu
urządzenia. Co robić?
Odpowiedź Proszę usunąć wszystkie dodatki AM (katalogi oraz pliki) z karty SD pozostawiając tylko katalog AutoMapa
EU oraz Mobilenavigator a następnie ustawić plik nawigacji jak niżej.
Pytanie Który plik powinienem ustawić jako plik nawigacji?
Odpowiedź Plik nawigacji (menu „Ustawienia > Plik nawigacji”) proszę ustawić następującą ścieżkę dostępu:
„\SDMMC\AutoMapa EU\wceAm.exe”
Pytanie Nie można skalibrować ekranu, jest wyraźnie przesunięty.
Odpowiedź Proszę przeprowadzić aktualizację oprogramowania urządzenia. Obraz oprogramowania oraz instrukcja
znajdują się na stronie www.modecom.pl w zakładce wsparcie techniczne.
Pytanie Dlaczego instalowanie AutoMapy trwa tak długo?
Używając urządzenia FREEWAY MX2 jako czytnika kart, proszę przestawić tryb pracy portu USB na Pamięć
masowa (menu „Ustawienia > USB”). Tryb MS ActiveSync powinien być używany wyłącznie do instalowania
aplikacji oraz komunikacji w systemie operacyjnym Windows CE.
Pytanie Dlaczego nie działa transmiter FM?
Odpowiedź Do urządzenia proszę podłączyć ładowarkę samochodową. Przewód ładowarki spełnia funkcję anteny
transmitera FM .
Pytanie Nie ma dźwięku. Co jest tego powodem?
Odpowiedź Najczęstrzą przyczyną braku dźwięku jest aktywny transmiter FM. Proszę wyłączyć transmiter FM.
Pytanie Czy model FreeWAY MX2 obsługuje sygnał TMC?
Odpowiedź Nawigacja FreeWAY MX2 może obsługiwać sygnał TMC za pomocą zewnętrznego moduły TMC podłączanego
za pomocą portu microUSB.
Pytanie Czy nawigacja FreeWAY MX2 jest "odblokowana"?
Odpowiedź Nawigacja FreeWAY MX2 jest fabrycznie "odblokowana" - można na niej uruchomić dowolny program
działający pod systemem Windows CE 6.0.
Pytanie Czy w nawigacji FreeWAY MX2 jest dostęp do systemu Windows CE?
Odpowiedź Tak, przycisk "explorer"" zapewnia dostęp do systemu Windows CE.
Pytanie Jakie karty pamięci obsługuje model FreeWay MX2?
Odpowiedź Wszystkie typu microSD oraz microSDHC do pojemności 8GB.
Pytanie Na stronie www.modecom.pl jest dostępna aktualizacja oprogramowania urządzenia. Czy trzeba
zainstalować tę aktualizację?
Odpowiedź Aktualizację należy zainstalować tylko w przypadku nieprawidłowej pracy usług LiveDrive! oraz "Minimalizuj"
AutoMapy.
Pytanie Jak długo trwa subskrypcja na aktualizację AutoMapy?
Odpowiedź 12 miesięcy od daty zakupu. Warunki przedłużenia proszę konsultować z AutoMapą
Pytanie
Posiadam samochód z podgrzewaną przednią szybą. Czy FreeWAY MX2 będzie działał w moim
aucie?
Odpowiedź Tak. Wysokiej czułości układ ustali pozycję pomimo tłumienia sygnału GPS.
Pytanie Jak uruchomić funkcję "Minimalizuj" AutoMapy?
Odpowiedź
Proszę przeprowadzić aktualizację oprogramowania urządzenia. Obraz oprogramowania oraz instrukcja
znajdują się na stronie www.modecom.pl w zakładce wsparcie techniczne.
Przed złożeniem reklamacji u sprzedawcy, proszę skontaktować się z serwisem MODECOM S.A.
@: serwis@modecom.pl tel. 22 392 49 49
Odpowiedź
Odpowiedź
736604328.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin