Szczegółowe zasady poszczególnych konkurencji.doc

(28 KB) Pobierz
Szczegółowe zasady poszczególnych konkurencji:

Szczegółowe zasady poszczególnych konkurencji:

 

1.Rzuty piłkami do celu:

Zabawa polega na oddaniu pieciu rzutów kosmatymi piłeczkami do dziurek o rożnej średnicy z odległości 2m.

Punktacja:

-za trafienie w małą dziurkę – 2pkt

-za trefienie w średnią dziurkę – 1,5pkt

-za trafienie w dużą dziurkę – 1pkt

10-8pkt = czerwona pieczątka

7-5pkt = żółta pieczątka

4-0pkt = zielona pieczątka

2.Krzyżak:

Zabawa polega na rzucie pięcioma ringami na kołki krzyżaka. Każdy uczestnik oddaje 5 rzutów, za każde trafienie 2pkt.

Punktacja:

-5 trafnych rzutów – 10pkt - czerwona

-4 trafnych rzutów – 8pkt - żółta

-3 trafnych rzutów – 6pkt - żółta

-2 trafnych rzutów – 4pkt - żółta

-1 trafnych rzutów – 2pkt - zielona

-0 trafnych rzutów – 0pkt – zielona

3.Hula-Hop:

Zabawa polega na kręceniu hula-hop na biodrach. O ilości punktach decyduje czas kręcenia obręczą. Zatrzymanie czasu następuje, gdy obręcz dotknie podłożna lub uczestnik zatrzyma ja ręką.

Punktacja:

-60s – czerwona

-59-50s – czerwona

-49-40s – żółta

-39-30s – żółta

-29-20s – żółta

-19-10s – zielona

-09-00s – zielona

4.Rzut podkową:

Zabawa polega na rzucaniu podkową tak, aby trafiła na kołek wbity w ziemię w odległości 2m. od linii rzutu. Każdy uczestnik rzuca pięć razy, za każde trafienie otrzymuje 2pkt.

Punktacja:

10pkt-czerwona

8pkt-żółta

6pkt-żłóta

4pkt-zielona

2pkt-zielona

0pkt-zielona

5.Jerzyk

Zabawa polega na rzucie pięcioma kółkami na kołeczki powbijane w tablicę. Każdy uczestnik oddaje 5 rzutów za każde trafienie otrzymuje 2pkt.

Punktacja:

10pkt-czerwona

8pkt-żółta

6pkt-żłóta

4pkt-zielona

2pkt-zielona

0pkt-zielona

6.Łowienie rybek

Zabawa polega na wyłowieniu jak największej ilości rybek w ciągu 2min. Rybki należy wyławiać przy użyciu wędki (nigdy rączkami).

Punktacja:

10pkt-czerwona

8pkt-żółta

6pkt-żłóta

4pkt-zielona

2pkt-zielona

0pkt-zielona

7.Przejście na szczudłach

zabawa polega na przejściu jak najdłuższego odcinka na szczudłach max 10m. Za każdy metr uczestnik otrzymuje 1pkt.

Punktacja:

10pkt-czerwona

9pkt-czerwona

8pkt-żółta

7pkt-zółta

6pkt-żłóta

5pkt-żółta

4pkt-zielona

3pkt-zielona

2pkt-zielona

1pkt-zielona

0pkt-zielona

8.Slalom rowerowy

Zabawa polega na pokonaniu slalomu ustawionego z ośmiu tyczek rowerem tak, aby nie dotknąć podłoża nogami. Konkurencja ta odbywa się na czas.

Punktacja:

-25s i mniej – czerwona

-26-30s – zółta

-31-35s – żółta

-36-40s – żółta

-41-45s – zółta

-46 i więcej – zielona

9.Krokiet

Zabawa polega na pokonaniu pięciu bramek ustawionych na podłożu jak najmniejszą ilością odbić. Uczestnik posługując się młotkiem uderza kulę tak, aby trefiła do bramki.

Punktacja:

-6 uderzeń-czerwona

-7 uderzeń-czerwona

-8 uderzeń-żółta

-9 uderzeń-żółta

-10 uderzeń-żółta

-11 uderzeń-żółta

-12 uderzeń i więcej-zielona

10.Odbijanie piłeczki tenisowej

Zabawa polega na podbijaniu piłeczki tenisowej rakietą do tenisa ziemnego. O ilości punktów decyduje czas podbijania. Zatrzymanie czasu następuje po upadku piłeczki na ziemię.

Punktacja:

60s – czerwona

59-50-zółta

49-40-żółta

39-30-żółta

29-00-zielona

11.Strzały na bramkę

Zabawa polega na strzelaniu do bramki z około 10-15m. Uczestnik ma 5 strzałów, zdobywa punkt gdy piłka wpadnie do bramki z powietrza, nie dotykając wcześniej podłoża.

Punktacja:

5 celnych-czerwona

4 celne-żółta

3 celne-żółta

2 celne-zielona

1 celny-zielona

12.Żąglerka piłką

Zabawa polega na podbijaniu piłki dowolną częścią ciała prócz rąk. Uczestnik ma 3 próby, po dotknięciu piłki o ziemię bądź ręki przestajemy liczyć. Po 3 próbach sumujemy odbicia i dajemy pieczątki w zależności od ilości podbić.

Punktacja:

20 i więcej – czerwona

19-15 – żółta

14-10 – żółta

9-5 – zielona

4-0 - brak

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin