ocena opisowa kl2.doc

(46 KB) Pobierz
Branica Radzyńska ……………

……………...

 

OCENA OPISOWA UCZNIA KLASY II

 

Imię i nazwisko …………………………………………………..

 

ZACHOWANIE

 

1. Stosunek do obowiązków szkolnych:

    ·  jest zawsze przygotowany

    ·  jest zazwyczaj przygotowany

    ·  jest czasami nieprzygotowany

    ·  jest często nieprzygotowany

 

2. Obowiązki i zadania szkolne wykonuje:

    ·  chętnie, niezbyt chętnie, niechętnie

    ·  dokładnie, mało dokładnie, niedokładnie

    ·  pracuje w dobrym tempie, w umiarkowanym tempie, wolno,

        czasami nie kończy rozpoczętej pracy

    ·  samodzielnie, z pomocą nauczyciela

    ·  dba o porządek w miejscu pracy: tak, nie zawsze , nie

 

3. Praca na zajęciach:

    ·  jest zawsze aktywny, często aktywny, czasami aktywny, odpowiada tylko          

        na pytania nauczyciela

    ·  potrafi skoncentrować się: zawsze, często, czasami, ma duże trudności

    ·  jest zdyscyplinowany, czasami przeszkadza w prowadzeniu zajęć,

        często wymaga upomnień i pouczeń nauczyciela

 

4. Zachowanie na przerwie:

    ·  nie sprawia problemów wychowawczych, potrafi zorganizować sobie czas   

       wolny

    ·  czasami wymaga upomnień nauczyciela dyżurującego

    ·  reaguje na uwagi i polecenia nauczyciela, czasami tylko reaguje,

        nie reaguje na uwagi nauczyciela

 

5. Stosunek do rówieśników:

    ·  jest : uczynny, koleżeński, zaradny, śmiały, aktywny,

                nieśmiały, niezaradny, złośliwy, agresywny,

    · ma dobre kontakty: z większością klasy, z wybranymi osobami,

        unika zawierania nowych kontaktów

 

 

WYNIKI W NAUCE

 

Edukacja polonistyczna

1. Wypowiada się:

    ·  w formie wypowiedzi wielozdaniowej

    ·  zdaniami rozwiniętymi

    ·  krótkimi zdaniami

    ·  wyrazami

2. Nowe teksty czyta:

    ·   płynnie, poprawnie , wyraźnie

    ·  zdaniami, ale czasami popełnia błędy

    ·  wyrazami, niektóre wyrazy głoskuje

    ·  sylabami, głoskuje

3. Przygotowany tekst czyta

    ·  płynnie, poprawnie, wyraźnie

    ·  zdaniami, ale czasami popełnia błędy

    ·  wyrazami, niektóre wyrazy głoskuje

    ·  sylabami, głoskuje

4. Rozumienie czytanego tekstu

    ·  zapamiętuje istotny sens czytanego tekstu wraz ze szczegółami

    ·  zapamiętuje najważniejsze wydarzenia

    ·  wycinkowo zapamiętuje treść czytanego tekstu

5. Pisze

    ·  starannie i czytelnie

    ·  mało starannie

    ·  niestarannie, niedbale

    ·  sprawnie, w dobrym tempie, w wolnym tempie

6. Pisze z pamięci i ze słuchu

    · cały  tekst, opuszcza wyrazy, nie radzi sobie z takim pisaniem

    ·  bezbłędnie, popełnia sporadycznie błędy, popełnia błędy,

       popełnia dużo błędów

7. Wiadomości gramatyczne

    ·  rozpoznaje poznane części mowy, czasami myli, nie rozpoznaje

    ·  poprawnie układa wyrazy w porządku alfabetycznym, czasami popełnia

        błędy, ma problemy z uporządkowaniem wyrazów

    ·  poprawnie układa i rozwija zdania, czasami ma trudności, ma duże

        trudności z układaniem i rozwijaniem zdań

 

 

 

 

Edukacja  matematyczna

 

1. Dodaje i odejmuje liczby w zakresie 20

    ·  sprawnie

    ·  popełnia nieliczne błędy

    ·  popełnia dużo błędów

    ·  wspomaga liczenie konkretami

2. Zadania tekstowe

    ·  rozwiązuje samodzielnie zadania tekstowe

    ·  rozwiązuje proste zadania tekstowe

    ·  zadania rozwiązuje  z pomocą nauczyciela

 

Edukacja społeczno –przyrodnicza

 

1. Posiada wiadomości i umiejętności społeczno- przyrodnicze:

    ·  bogate i potrafi ciekawie o nich opowiedzieć

    ·  zadawalające

    ·  podstawowe

    ·  słabą znajomość zagadnień

2.  Doświadczenia: chętnie wykonuje, nie chętnie wykonuje ,dzieli się obserwacjami,

 

Edukacja muzyczna

 

1. Śpiewa:

   ·  chętnie, indywidualnie, grupowo, nie zawsze chętnie,

2. Rytmika

    ·  wyklaskuje  proste rytmy: samodzielnie, z pomocą nauczyciela

3. Gra na instrumentach perkusyjnych: chętnie, niechętnie, prawidłowo,

    gubi rytm

4. zapisuje i rozpoznaje znaki muzyczne: prawidłowo, czasami popełnia

    błędy, nie potrafi zapisać znaków muzycznych

Edukacja plastyczna i techniczna

 

1.Prace wykonuje:

    · chętnie, starannie, barwnie, oryginalnie, pomysłowo, szczegółowo

    ·  niechętnie, schematycznie, ubogo, niestarannie, bez zaangażowania

2. Prace: doprowadza do końca, dba o estetykę prac, wykonuje zgodnie z tematem, czasami nie wykańcza prac, dokańcza je w domu, nie zwraca uwagi na estetykę

 

 

3. Przygotowanie do zajęć:

    ·  jest zawsze przygotowany, ma potrzebne materiały

    ·  jest na ogół przygotowany

    ·  sporadycznie jest przygotowany

 

Zajęcia komputerowe

 

1. Program Paint

    ·  zna i potrafi zastosować narzędzia programu Paint

    ·  zna, ale czasami ma trudności z zastosowaniem narzędzi programu Paint

    ·  z pomocą nauczyciela stosuje narzędzia programu Paint

2. Program Word

    ·  zna i potrafi zastosować narzędzia programu Word

    ·  zna, ale czasami ma trudności z zastosowaniem narzędzi programu Word

    ·  z pomocą nauczyciela stosuje narzędzia programu Word

 

Wychowanie fizyczne i edukacja zdrowotna

 

1. Zachowanie na zajęciach: zdyscyplinowany, czasami niezdyscyplinowany

2. Ćwiczenia ruchowe wykonuje:

    · sprawnie , dokładnie,

    · zgodnie z instrukcją

    ·  chętnie, niechętnie

3. Przestrzega, nie przestrzega zasad sportowej realizacji.

4. Przestrzega, nie przestrzega bezpieczeństwa podczas gier i zabaw.

   

Treści programowe z języka angielskiego uczeń opanował w stopniu

…………………………………………………..

Religia:…………………………………………..

 

 

                                                                                       Wychowawca

                                                                             …………………………………

Zgłoś jeśli naruszono regulamin