Czas Na E-Biznes - Piotr Majewski.pdf
(
3019 KB
)
Pobierz
105786051 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 10.09.2007
Tytuł: Czas Na E-Biznes
Autor: Piotr Majewski
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-336-2
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE
........................................16
E-biznes
.............................................................................................................16
Biznesplan
..........................................................................................................16
Pasywny dochód
.................................................................................................17
Web design
.........................................................................................................18
Witryna biznesowa
.............................................................................................19
B2B
.....................................................................................................................19
B2C
.....................................................................................................................20
E-commerce
......................................................................................................20
Sklep internetowy
..............................................................................................20
Programy partnerskie
........................................................................................21
Aukcje internetowe
............................................................................................22
Marketing
...........................................................................................................23
E-marketing
.......................................................................................................25
M-marketing
......................................................................................................25
Push marketing
..................................................................................................25
Pull marketing
...................................................................................................25
Badania marketingowe
......................................................................................26
Reklama
.............................................................................................................26
Branding
.............................................................................................................27
Marketing wirusowy
..........................................................................................27
Wyszukiwarka internetowa
...............................................................................28
Katalog internetowy
..........................................................................................29
Publicity
.............................................................................................................29
Public Relations
.................................................................................................29
Copywriting
.......................................................................................................30
Direct mail
.........................................................................................................30
Direct marketing
................................................................................................31
E-mailing
............................................................................................................31
Spam
...................................................................................................................31
Elektroniczne publikacje
...................................................................................33
E-zin
...................................................................................................................33
Newsletter
..........................................................................................................34
E-book
................................................................................................................34
Literatura podstawowa
......................................................................................35
Literatura uzupełniająca
...................................................................................35
Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa
................36
CZTERY KLUCZOWE ELEMENTY W BIZNESIE
..............................38
Prawo 1
...............................................................................................................38
Prawo 2
.............................................................................................................39
Prawo 3
.............................................................................................................39
Idea...
..................................................................................................................41
ne
z tematem wykładu
Czas
....................................................................................................................42
Praca
..................................................................................................................43
Pieniądze
...........................................................................................................44
Czas i praca
........................................................................................................45
Idea, czas i praca
................................................................................................45
Idea
....................................................................................................................45
Idea i czas
...........................................................................................................46
Tylko pieniądze
.................................................................................................46
Pieniądze i czas
.................................................................................................46
Pieniądze, idea i czas
........................................................................................47
Podsumowanie
...................................................................................................47
Zadanie
..............................................................................................................48
DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA
ABRAHAMA
...................................53
STRATEGIA 6: Polecanie
..................................................................................54
STRATEGIA 7: Edukowanie klientów
..............................................................55
STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako
Satysfakcji
.....................................56
STRATEGIA 9: Potężny Case Study
..................................................................57
STRATEGIA 10: Oparcie się na
Eksperta
..........................................57
STRATEGIA – SIŁA, KTÓRA PROWADZI BIZNES
...........................58
Strategiczny trójkąt
...........................................................................................59
Wizja
..............................................................................................................60
Strategia
.........................................................................................................61
Taktyki
...........................................................................................................63
Programy
.......................................................................................................63
Książki
................................................................................................................64
MODELE E-BIZNESU
.......................................................................65
Cztery sposoby robienia pieniędzy w
sławnych
Internecie
.............................................65
Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji
..................................66
współpracy
.....................................................................................................67
3.
wyniku
przy użyciu programu serwera witryny
........................................................68
4.
zapytywanie różnych baz danych
.................................................................69
Podsumowanie
..............................................................................................70
Sześć internetowych modeli zwrotów z
...........................................71
Budowanie świadomości marki
....................................................................72
Marketing bezpośredni
.................................................................................74
Sprzedaż w Internecie
...................................................................................75
Obsługa klienta
..............................................................................................76
inwestycji
...............50
STRATEGIA 1: Strategia Panteonu
..................................................................50
STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca
.......................................................51
STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia
............................................................51
STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny
..........................................................52
STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja
osobach
1.
2.
Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w
Witryny, które dostarczają usługi
Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na
Plik z chomika:
grzybek11
Inne pliki z tego folderu:
Prof. Norman Finkelstein - Przedsiębiorstwo holokaust.pdf
(585 KB)
Rafal.Gan.Ganowicz.-.Kondotierzy.pdf
(1571 KB)
Stretching_dla_myslacych pdf.pdf
(2464 KB)
Małe bure skakadło - opowiadania ćwierćabsurdalne - tom 2.pdf
(532 KB)
Kompot ze świeżego nieboszczyka - Hannibal Smok.pdf
(913 KB)
Inne foldery tego chomika:
E-Booki Motoryzacja i nie tylko
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin