Czas Na E-Biznes - Piotr Majewski.pdf

(3019 KB) Pobierz
105786051 UNPDF
105786051.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 10.09.2007
Tytuł: Czas Na E-Biznes
Autor: Piotr Majewski
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-336-2
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
105786051.003.png 105786051.004.png
SPIS TREŚCI
PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE ........................................16
E-biznes .............................................................................................................16
Biznesplan ..........................................................................................................16
Pasywny dochód .................................................................................................17
Web design .........................................................................................................18
Witryna biznesowa .............................................................................................19
B2B .....................................................................................................................19
B2C .....................................................................................................................20
E-commerce ......................................................................................................20
Sklep internetowy ..............................................................................................20
Programy partnerskie ........................................................................................21
Aukcje internetowe ............................................................................................22
Marketing ...........................................................................................................23
E-marketing .......................................................................................................25
M-marketing ......................................................................................................25
Push marketing ..................................................................................................25
Pull marketing ...................................................................................................25
Badania marketingowe ......................................................................................26
Reklama .............................................................................................................26
Branding .............................................................................................................27
Marketing wirusowy ..........................................................................................27
Wyszukiwarka internetowa ...............................................................................28
Katalog internetowy ..........................................................................................29
Publicity .............................................................................................................29
Public Relations .................................................................................................29
Copywriting .......................................................................................................30
Direct mail .........................................................................................................30
Direct marketing ................................................................................................31
E-mailing ............................................................................................................31
Spam ...................................................................................................................31
Elektroniczne publikacje ...................................................................................33
E-zin ...................................................................................................................33
Newsletter ..........................................................................................................34
E-book ................................................................................................................34
Literatura podstawowa ......................................................................................35
Literatura uzupełniająca ...................................................................................35
Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa
................36
CZTERY KLUCZOWE ELEMENTY W BIZNESIE ..............................38
Prawo 1 ...............................................................................................................38
Prawo 2 .............................................................................................................39
Prawo 3 .............................................................................................................39
Idea... ..................................................................................................................41
ne
z tematem wykładu
105786051.005.png
Czas ....................................................................................................................42
Praca ..................................................................................................................43
Pieniądze ...........................................................................................................44
Czas i praca ........................................................................................................45
Idea, czas i praca ................................................................................................45
Idea ....................................................................................................................45
Idea i czas ...........................................................................................................46
Tylko pieniądze .................................................................................................46
Pieniądze i czas .................................................................................................46
Pieniądze, idea i czas ........................................................................................47
Podsumowanie ...................................................................................................47
Zadanie ..............................................................................................................48
DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA
ABRAHAMA
...................................53
STRATEGIA 6: Polecanie ..................................................................................54
STRATEGIA 7: Edukowanie klientów ..............................................................55
STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako
Satysfakcji
.....................................56
STRATEGIA 9: Potężny Case Study ..................................................................57
STRATEGIA 10: Oparcie się na
Eksperta
..........................................57
STRATEGIA – SIŁA, KTÓRA PROWADZI BIZNES ...........................58
Strategiczny trójkąt ...........................................................................................59
Wizja ..............................................................................................................60
Strategia .........................................................................................................61
Taktyki ...........................................................................................................63
Programy .......................................................................................................63
Książki ................................................................................................................64
MODELE E-BIZNESU .......................................................................65
Cztery sposoby robienia pieniędzy w
sławnych
Internecie
.............................................65
Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji
..................................66
współpracy .....................................................................................................67
3.
wyniku
przy użyciu programu serwera witryny ........................................................68
4.
zapytywanie różnych baz danych .................................................................69
Podsumowanie ..............................................................................................70
Sześć internetowych modeli zwrotów z
...........................................71
Budowanie świadomości marki ....................................................................72
Marketing bezpośredni .................................................................................74
Sprzedaż w Internecie ...................................................................................75
Obsługa klienta ..............................................................................................76
inwestycji
...............50
STRATEGIA 1: Strategia Panteonu ..................................................................50
STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca .......................................................51
STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia ............................................................51
STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny ..........................................................52
STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja
osobach
1.
2.
Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w
Witryny, które dostarczają usługi
Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na
105786051.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin