Program przeglądu z dnia.pdf

(127 KB) Pobierz
196423625 UNPDF
KANCELARIA OMEGA Załącznik Nr 1 do procedury P01.01, wyd. 30.03.04 1/1
Program przeglądu z dnia 03.11.05 str. 1/1
1. Data przeglądu : 21.11.05................................ ..
2. Miejsce spotkania : Biuro Właścicielki Kancelarii
3. Uczestnicy :
potwierdzenie otrzymania
programu (data, podpis)
Halina K................................. ................................ . 03.11.05..... ................................
Marta D................................. ................................ .. 03.11.05 ................................ .....
Maria P. ................................ ................................ .. 03.11.05 ................................ .....
Katarzyna K ................................. ........................... 03.11.05 ................................ .....
Krzysztof S ............................................................. 03.11.05.......................................
4. Cel i zakres : Ocena funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością pod kątem
przygotowania Kancelarii do auditu sprawdzającego. Wytyczenie kierunków działania dla
doskonalenia organizacji i zwiększania satysfakcji klientów ................................ ...............
5. Tematyka
Omówienie i ocena wyników auditów przeprowadzonych w miesiącu listopadzie 2005
Omówienie informacji zwrotnych od klientów i wyników badania satysfakcji klientów
Ocena funkcjonowania procesów obsługi klientów i zgodności usług ......................
Ocena i określenie statusu przepr. działań zapobiegawczych i korygujących .
Omówienie i ocena działań przeprowadzonych w wyniku przeglądu z dnia 21.03.04
Omówienie propozycji i zmian, które mogą wpłynąć na system zarządzania jakością.
Zalecenia dotyczące doskonalenia.
6. Wymagania dotyczące dokumentacji i danych na przegląd : 1) Raport z auditu z dnia
02.11.05; 2) Informacje zwrotne od klientów i zestawienie wyników badania satysfakcji
klientów; 3) Rejestr działań korygujących i zapobiegawczych; 4 ) Program celów i zadań z
dnia 03.11.05; 5) Projekt „Programu celów i zadań z dnia 21.11.05”................................ ..
7. Uwagi .............................................................................................................................
Koszalin, dnia 03.11.05
Program przeglądu zatwierdzam
Właściciel: Halina K......................................
Imię i Nazwisko, podpis
196423625.014.png
KANCELARIA OMEGA
Załącznik Nr 3 do procedury P01.01, wyd. 30.03.04
1/2
Protokół z przeglądu z dnia 21.11.05
1. Data przeglądu : 21.11.05................................ ......
2. Miejsce spotkania : Biuro Właścicielki Kancelarii .
3. Uczestnicy : potwierdzenie udziału i ustaleń
Halina K................................. ................................ .....
................................ ....................
Marta D................................. ................................ ......
................................ ....................
Maria P. ................................ ................................ ......
................................ ....................
Katarzyna K . ................................ ...............................
................................ ....................
Krzysztof S................................................ ............... ....................................................
4. Cel i zakres : Ocena funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością. Wytyczenie
kierunków działania dla doskonalenia organizacji i zwiększania satysfakcji klientów
5. Tematyka :
Omówienie i ocena wyników auditów przeprowadzonych w miesiącu marcu 2005.
Omówienie informacji zwrotnych od klientów i wyników badania satysfakcji klientów
Ocena funkcjonowania procesów obsługi klientów i zgodności usług ......................
Ocena i określenie statusu przepr. Działań zapobiegawczych i korygujących.
Omówienie i ocena działań przeprowadzonych w wyniku przeglądu z dnia 21.03.05
Omówienie propozycji i zmian, które mogą wpłynąć na system zarządzania jakością.
Zalecenia dotyczące doskonalenia.
6. Dokumentacja i dane na przegląd : 1) Raport z auditu z dnia 02.11.05; 2) Informacje
zwrotne od klientów i zestawienie wyników badania satysfakcji klientów; 3) Rejestr działań
korygujących i zapobiegawczych; 4) Program celów i zadań z dnia 0 7.03.05; 5) Projekt
„Programu celów i zadań z dnia 21. 11.05” ................................ ................................ ..............
7. Przebieg spotkania : Spotkanie otworzył a Właścicielka Kancelarii: Halina K.. Pełnomocnik:
Auditor Wiodący: Katarzyna K . przedstawiła wyniki auditów przeprowadzonych w marcu 2005
r. Pełnomocnik Maria P. omówiła podejmowane działania korygujące oraz zapobiegawcze , a
także przypomniała program celów i zadań z dnia 07.03.05 oraz pozytywnie oceniła jego
realizację. Dyrektor: Marta D . omówiła i dokonała oceny funkcjonowania procesów obsługi
klienta i zgodności usług. Właścicielka Kancelarii przedstawił też do oceny i nformacje zwrotne
od klientów a Katarzyna K . zreferowała zbiorcze wyniki badania satysfakcji klientów i
przedstawiła do akceptacji projekt „Programu celów i zadań z dnia 21.11.05”. Odbyła się
dyskusja w której zebrani pozytywnie ocenili zreferowane zagadnienia oraz funkcjonujący w
Kancelarii SZJ. Pani Halina K. przedstawiła zebranym zalecenia dotyczące doskonalenia.
8. Wnioski i ustalenia : Zaakceptowano i przyjęto do realizacji wszy stkie propozycje
przedstawione na spotkaniu. Stan Systemu Zarządzania Jakością uznano za prawidłowo
funkcjonujący i nadający się do przedstawienia do auditu sprawdzającego. Uznano, że
realizowany w Kancelarii SZJ ma pozytywny wpływ na pracę Kancelarii i za dowolenie
klientów. Przyjmuje się do stosowania „Programu zadań i celów z dnia 21.03.05 ”.
9. Załączniki :
1. Program celów i zadań z dnia 21.11.05
2. Program przeglądu z dnia 03 .11.05
Koszalin, dnia 21.11.05
Niniejszy protokół zatwierdzam
Właściciel: Halina K....................................
196423625.015.png
Program celów i zadań
Lp.
Cel / zadanie
Środki / metody
Termin
Odpowiedzialny
1
Poprawa skuteczności
realizacyjnej w odniesieniu
do sporządzenia zapisów
jakościowych
Instruktaż dla całego
personelu sporządzającego
zapisy
30.05.05
Wszyscy kierownicy
działów
2
Doskonalenia metod
badania satysfakcji
klientów.
Doskonalenie metod
obsługi klientów i realizacja
badań ankietowych
Proces ciągły
Wszyscy kierownicy
działów
Proces ciągły
Asystent Właściciela
3
Ocena funkcjonowania
Systemu Zarządzania
Jakością. Wytyczenie
kierunków działania dla
doskonalenia organizacji
i zwiększania satysfakcji
klientów
Doskonalenie metod
obsługi klientów i metod
archiwizacji dokumentów
Proces ciągły
Wszyscy kierownicy
działów
Proces ciągły
Maria P.
Sposób polecenia realizacyjnego i nadzoru wdrożenia np. w odniesieniu do wszystkich zadań Pełnomocnik
wystawi protokoły działań korygujących i zapobiegawczych w trybie procedury P09.01.
................................ ................................ ................................ ................................ ..........................
................................ ................................ ................................ ................................ ..........................
Koszalin, dnia 21.11 .05
Niniejszy program doskonalenia jakości zatwierdzam
Właściciel: Halina K....................................
Imię i Nazwisko, podpis
196423625.016.png
KANCELARIA OMEGA
Załącznik Nr 4 do procedury P01.01, wyd. 30.03.04
1/1
Rejestr przeglądów systemu jakości
Lp.
Data
przeglądu
Zakres przeglądu
Dokumenty z przeglądu
zawierające ustalenia
1.
08.11.04
Ocena wdrożenia Systemu Zarządzania
Jakością. Przygotowanie do auditu
certyfikującego. Wytyczenie kierunków
działania dla doskonalenia organizacji i
zwiększania satysfakcji klientów.
1. Program zadań i celów z dnia
17.05.04
2. Program przeglądu z dnia
17.05.04
3. Protokół przeglądu z dnia 20.05.04
2
21.03.05
Ocena funkcjonowania Systemu
Zarządzania Jakością. Wytyczenie
kierunków działania dla doskonalenia
organizacji i zwiększania satysfakcji
klientów
1. Program zadań i celów z dnia
21.03.05
2. Program przeglądu z dnia
07.03.05
3. Protokół przeglądu z dnia 21.03.05
3
21.11.05
Ocena funkcjonowania Systemu
Zarządzania Jakością pod kątem
przygotowania Kancelarii do auditu
sprawdzającego. Wytyczenie kierunków
działania dla doskonalenia organizacji i
zwiększania satysfakcji klientów
1. Program zadań i celów z dnia
21.11.05
2. Program przeglądu z dnia
03.11.05
3. Protokół przeglądu z dnia 21.11.05
196423625.017.png 196423625.001.png 196423625.002.png 196423625.003.png 196423625.004.png 196423625.005.png 196423625.006.png 196423625.007.png 196423625.008.png 196423625.009.png 196423625.010.png 196423625.011.png 196423625.012.png 196423625.013.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin