Ocena opis. sem I.doc

(409 KB) Pobierz
Imię i nazwisko: Alicja Budhierejt Klasa:

 

 

Imię i nazwisko: Alicja Budhierejt                                                                                 Klasa: pierwsza

 

Ocena za semestr: pierwszy

 

 

Zachowanie:

 

          Uczennica bardzo wesoła i energiczna, jednak w czasie pracy potrafi bopanowana                          i zdyscyplinowana. Jest aktywna podczas zajęć. Pracuje wolno i często nie kończy pracy w przewidywanym czasie. Jej prace są niestaranne. Zgodnie pracuje w parze i w grupie. Zazwyczaj pamięta o przyniesieniu potrzebnych materiałów, jednak zdarza się, że zapomina zadań domowych. Zawsze posiada strój zmienny i jest przygotowana do zajęć gimnastycznych. Dobrze wypełnia obowiązki dyżurnego. Najczęściej jako towarzystwo do zabawy wybiera chłopców, aniżeli dziewczęta.

 

 

Zajęcia edukacyjne:

 

          Uczennica zawsze uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Bez zachęty, spontanicznie dzieli się swoimi przeżyciami i doświadczeniami. Wypowiada się na dany temat, używając pojedynczych zdań. Posiada przeciętny zasób słownictwa. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas i miejsce akcji. Doskonale recytuje nawet dłuższe wiersze, zwracając uwagę na właściwe tempo i intonację. Teksty czyta całymi wyrazami w wolnym tempie, nie uwzględniając zazwyczaj znaków przestankowych. Radzi sobie z czytaniem z podziałem na role. Potrafi poprawnie odpowiedzieć na proste pytania dotyczące przeczytanego tekstu. Dokonuje analizy i syntezy słuchowej wyrazów.

          Na ogół pisze litery i wyrazy niestarannie. Stosuje wielką literę na początku zdania, w pisowni imion     i niektórych nazw geograficznych. Właściwie rozmieszcza wyrazy w zdaniu i tekst na stronie zeszytu.      Przy przepisywaniu oraz pisaniu z pamięci popełnia nieliczne błędy. Potrafi nadać tytuł obrazkowi. Układa zdania z rozsypanki wyrazowej. Wyodrębnia zdania oznajmujące, pytające i rozkazujące.

          Określa wzajemne położenie przedmiotów na płaszczyźnie i w przestrzeni oraz kierunki ruchu. Rozpoznaje i nazywa kształty podstawowych figur geometrycznych.

          Wyodrębnia podzbiory, część wspólną i złączenie zbiorów. Zapisuje, odczytuje i porównuje liczby         w zakresie 10. Wykonuje po części w pamięci, po części na konkretach dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe. Dokonuje prostych obliczeń pieniężnych.

          Zna i stosuje zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Odróżnia rośliny zielone od drzew              i krzewów. Odróżnia owady, ptaki i ssaki na podstawie ich charakterystycznych cech. Wymienia nazwy dni tygodnia oraz nazwy pór roku w odpowiedniej kolejności. Ma nieznaczne problemy z wyróżnieniem poszczególnych nazw miesięcy w odpowiedniej kolejności. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku oraz rozumie ich wpływ na życie roślin, zwierząt i ludzi. Wykazuje właściwy stosunek do przyrody i rozumie potrzebę jej ochrony.

          Prace plastyczne wykonuje niestarannie i zazwyczaj nieestetycznie. Nienajlepiej radzi sobie z wycinaniem, zginaniem i łączeniem różnych elementów. Poprawnie posługuje się narzędziami i przyborami.

          Bardzo ładnie śpiewa piosenki. Potrafi odtworzyć prosty rytm.

          Do zajęć ruchowych podchodzi z dużym entuzjazmem. Jest szybka, zwinna, skoczna i bardzo dobrze wykonuje ćwiczenia ruchowe. Doskonale skacze na skakance. Chętnie współdziała w grach zespołowych.

          Uczennica uczęszczała na lekcje języka angielskiego.

 

 

Religia: bardzo dobry

 

                                                                                                                      ………………………………………..

                                                                                                                                                                                              (podpis nauczyciela)

 

 

 

Imię i nazwisko: Weronika Januzik                                                                             Klasa: pierwsza

 

Ocena za semestr: pierwszy

 

 

Zachowanie:

 

          Uczennica bardzo ambitna. Prosi nauczyciela o pomoc tylko w sporadycznych przypadkach. Zawsze aktywnie uczestniczy w zajęciach i przynosi potrzebne materiały. Zadania wykonuje po kolei, we właściwym tempie. Chętnie współdziała w grupie. Włącza się do różnych form zajęć proponowanych przez kolegów            i nauczyciela. Zawsze posiada strój zmienny i jest przygotowana do zajęć gimnastycznych.

 

Zajęcia edukacyjne:

         

           Uczennica zawsze uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Bez zachęty, spontanicznie dzieli się swoimi przeżyciami i doświadczeniami. Wypowiada się na dany temat używając zdań rozwiniętych. Zasób słownictwa uczennicy jest zadowalający. Niewyraźnie wymawia niektóre głoski,               z powodu wady wymowy. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się      na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas             i miejsce akcji. Bardzo ładnie recytuje wiersze. Teksty czyta całymi wyrazami w umiarkowanym tempie,         nie uwzględniając zazwyczaj znaków przestankowych. Bardzo dobrze radzi sobie z czytaniem z podziałem    na role. Potrafi poprawnie odpowiedzieć na proste pytania dotyczące przeczytanego tekstu. Dokonuje analizy   i syntezy słuchowej wyrazów.

          Pisze bardzo starannie zachowując prawidłowy kształt liter oraz ich połączenia. Mieści się w liniaturze, właściwie rozmieszcza wyrazy w zdaniu i tekst na stronie zeszytu. Stosuje wielką literę na początku zdania, w pisowni imion i niektórych nazw geograficznych. Przy przepisywaniu oraz pisaniu z pamięci popełnia bardzo nieliczne błędy. Więcej błędów popełnia jednak w pisowni ze słuchu, co może być również przyczyną wady wymowy. Potrafi nadać tytuł obrazkowi. Układa zdania z rozsypanki wyrazowej. Wyodrębnia zdania oznajmujące, pytające i rozkazujące.

          Określa wzajemne położenie przedmiotów na płaszczyźnie i w przestrzeni oraz kierunki ruchu. Rozpoznaje i nazywa kształty podstawowych figur geometrycznych.

          Wyodrębnia podzbiory, część wspólną i złączenie zbiorów. Zapisuje, odczytuje i porównuje liczby         w zakresie 10. Wykonuje po części w pamięci, po części na konkretach dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe. Ma nieznaczne problemy w dokonywaniu prostych obliczeń pieniężnych.

          Zna i stosuje zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Odróżnia rośliny zielone od drzew              i krzewów. Różnicuje owoce i warzywa oraz rozumie ich znaczenie w racjonalnym żywieniu. Zdaje sobie sprawę, że odpowiednie odżywianie i higieniczny tryb życia są gwarancją zdrowia. Odróżnia owady, ptaki     i ssaki na podstawie ich charakterystycznych cech. Wymienia nazwy dni tygodnia oraz nazwy pór roku          w odpowiedniej kolejności. Ma nieznaczne problemy z wyróżnieniem poszczególnych nazw miesięcy              w odpowiedniej kolejności. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku oraz rozumie ich wpływ na życie roślin, zwierząt i ludzi. Wykazuje właściwy stosunek do przyrody i rozumie potrzebę jej ochrony.

          Prace plastyczne wykonuje starannie i estetycznie, z wykorzystaniem różnorodnych barw, często           z zastosowaniem oryginalnej kompozycji. Radzi sobie z wycinaniem, zginaniem i łączeniem różnych elementów. Poprawnie posługuje się narzędziami i przyborami.

          Bardzo ładnie śpiewa piosenki. Potrafi odtworzyć prosty rytm.

          Do zajęć ruchowych podchodzi z dużym entuzjazmem. Jest zwinna i bardzo dobrze wykonuje ćwiczenia ruchowe. Chętnie współdziała w grach zespołowych.

          Uczennica uczęszczała na lekcje języka angielskiego.

 

Religia: bardzo dobry

                                                                                                                      ………………………………………..

                                                                                                                                         (podpis nauczyciela)

 

 

 

Imię i nazwisko: Damian Klatecki                                                                                       Klasa: pierwsza

 

Ocena za semestr: pierwszy

 

 

Zachowanie:

 

          Uczeń nie zawsze potrafi się skoncentrować. Często zapomina dodatkowych materiałów, które należy przynieść. Zwykle chętnie uczestniczy w różnych formach zajęć. Pracuje wolno i często nie kończy pracy          w przewidywanym czasie. Jego prace są niestaranne. Potrafi zgodnie pracować w grupie. Nawiązuje kontakty   z rówieśnikami oraz z osobami dorosłymi. Na ogół posiada strój zmienny i jest przygotowany do zajęć gimnastycznych.

 

 

Zajęcia edukacyjne:

 

          Uczeń uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Bez zachęty, spontanicznie dzieli się swoimi przeżyciami i doświadczeniami. Wypowiada się na dany temat używając pojedynczych zdań. Posiada przeciętny zasób słownictwa. Niewyraźnie wymawia większość wyrazów z powodu wady wymowy. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas i miejsce akcji. Recytuje krótkie wiersze, jednak dosyć długo się ich uczy. Teksty czyta całymi wyrazami w wolnym tempie, nie uwzględniając znaków przestankowych. Radzi sobie z czytaniem z podziałem na role. Potrafi poprawnie odpowiedzieć           na proste pytania dotyczące przeczytanego tekstu. Dokonuje analizy i syntezy słuchowej wyrazów.

          Na ogół pisze litery i wyrazy niestarannie. Stosuje wielką literę na początku zdania, w pisowni imion    i niektórych nazw geograficznych. Zniekształca litery natomiast właściwie rozmieszcza wyrazy w zdaniu        i tekst na stronie zeszytu. Przy przepisywaniu oraz pisaniu z pamięci popełnia nieliczne błędy. Potrafi nadać tytuł obrazkowi. Układa zdania z rozsypanki wyrazowej. Wyodrębnia zdania oznajmujące, pytające                 i rozkazujące.

          Określa wzajemne położenie przedmiotów na płaszczyźnie i w przestrzeni oraz kierunki ruchu. Rozpoznaje i nazywa kształty podstawowych figur geometrycznych.

          Wyodrębnia podzbiory, część wspólną i złączenie zbiorów. Zapisuje, odczytuje i porównuje liczby         w zakresie 10. Wykonuje w pamięci dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe. Dokonuje prostych obliczeń pieniężnych.

          Zna i stosuje zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Odróżnia rośliny zielone od drzew              i krzewów. Różnicuje owoce i warzywa oraz rozumie ich znaczenie w racjonalnym żywieniu. Zdaje sobie sprawę, że odpowiednie odżywianie i higieniczny tryb życia są gwarancją zdrowia. Odróżnia owady, ptaki      i ssaki na podstawie ich charakterystycznych cech. Wymienia nazwy dni tygodnia oraz nazwy pór roku           w odpowiedniej kolejności. Ma nieznaczne problemy z wyróżnieniem poszczególnych nazw miesięcy               w odpowiedniej kolejności. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku oraz rozumie ich wpływ      na życie roślin, zwierząt i ludzi. Wykazuje właściwy stosunek do przyrody i rozumie potrzebę jej ochrony.

          Prace plastyczne wykonuje niestarannie i nieestetycznie, zazwyczaj bez większego zaangażowania. Nienajlepiej radzi sobie z wycinaniem, zginaniem i łączeniem różnych elementów. Poprawnie posługuje się narzędziami i przyborami.

          Śpiewa piosenki z zachowaniem melodii. Potrafi odtworzyć prosty rytm.

          Do zajęć ruchowych podchodzi z dużym entuzjazmem. Jest sprawny ruchowo i poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Chętnie współdziała w grach zespołowych.

          Uczeń uczęszczał na lekcje języka angielskiego.

 

Religia:  bardzo dobry

                                                                                                                      ………………………………………..

                                                                                                                                                                                              (podpis nauczyciela)

 

 

Imię i nazwisko: Natalia Rożek                                                                                     Klasa: pierwsza

 

Ocena za semestr: pierwszy

 

Zachowanie:

 

          Uczennica ma pozytywny obraz samej siebie. Jest aktywna podczas zajęć. Zawsze koncentruje się         na wykonywanym zadaniu, pracuje samodzielnie – szybko i sprawnie. Wzorowo wykonuje powierzone zadania i polecenia. Chętnie współdziała w grupie, często nią kieruje. Włącza się do różnych form zajęć proponowanych przez kolegów i nauczyciela. Potrafi zaproponować zabawę dla całej klasy. Zawsze posiada strój zmienny i jest przygotowana do zajęć gimnastycznych.

 

 

Zajęcia edukacyjne:

 

          Uczennica zawsze uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Opowiada o swoich przeżyciach, gdy zostanie zachęcony przez nauczyciela. Wypowiada się na dany temat używając zdań rozwiniętych. Zasób słownictwa uczennicy jest zadowalający. Niewyraźnie wymawia niektóre głoski,               z powodu wady zgryzu. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się        na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas         i miejsce akcji. Doskonale recytuje nawet dłuższe wiersze, zwracając uwagę na właściwe tempo i intonację, bardzo szybko się ich uczy na pamięć. Teksty czyta całymi wyrazami we właściwym tempie, uwzględniając znaki przestankowe. Bardzo dobrze r...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin