Diagnoza - zadania2.pdf

(31 KB) Pobierz
Diagnoza pedagogiczna.indd
D IAGNOZA GOTOWOŚCI SZKOLNEJ SZEŚCIOLATKA
Przygotowanie do nauki pisania – I etap
C Przygotowanie do nauki pisania
I R YSUNEK RODZINY
26. Wykonaj rysunek na temat „Ja i moja rodzina”.
Obserwujemy zachowanie dziecka podczas rysowania.
II U MIEJĘTNOŚCI GRAFOMOTORYCZNE
27. Obrysuj kształty, rysuj dalej i koloruj w tej samej kolejności.
Nazwij figury (karta pracy nr 10).
zielony czerwony żółty
28. Rysuj po śladzie, nie odrywając ręki (karta pracy nr 11).
29. Samodzielnie zaprojektuj dwa szlaczki.
III Z DOLNOŚĆ ZAPAMIĘTYWANIA ( PAMIĘĆ ŚWIEŻA )
I KOORDYNACJA WZROKOWO - RUCHOWA
30. Zapamiętaj treść wierszyka. Będziemy go razem mówili i ry-
sowali.
Małe kółeczko, duże kółeczko.
Jedno ucho, drugie ucho.
Trzy wąsiki z lewej strony. dziecko rysuje kotka
Trzy wąsiki z prawej strony.
Ogonek zakręcony.
I jest kotek tyłem odwrócony.
30
Wydawnictwo Raabe Sp. z o.o.
685002566.002.png 685002566.003.png 685002566.004.png 685002566.005.png 685002566.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin