Hipnotyczny Marketing - Joe Vitale.pdf

(1448 KB) Pobierz
117030476 UNPDF
117030476.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 09.09.2006
Tytuł: Hipnotyczny Marketing
Tytuł oryginału: Hypnotic Marketing
Autor: Dr Joe Vitale
Wydanie I
ISBN: 83-7494-151-0
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Tłumaczenie: Sebastian Schabowski
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
117030476.003.png 117030476.004.png
SPIS TREŚCI
Przedmowa ...............................................................................................................6
Wstęp
Właśnie zaoszczędziłeś 25 tys. dolarów ...................................................................8
KROK 1
HIPNOTYCZNY ROZGŁOS .........................................................................11
Rozdział 1
Hipnotyczny marketing w
......................................................12
Rozdział 2
Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO .....................................................16
Rozdział 3
Latające karły i bohater ludowego PR-u ................................................................18
Rozdział 4
Osiem sprawdzonych sposobów na
.......................................20
Rozdział 5
Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę ...............................24
Rozdział 6
Pokaż swój stanik! ..................................................................................................26
Rozdział 7
21 sposobów na wymyślenie historii o
Tobie i Twoim biznesie
............................28
Rozdział 8
Woda... na młyn .....................................................................................................36
Rozdział 9
Sprzedając krwawe gry komputerowe ...................................................................38
Rozdział 10
Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu ..........................39
Rozdział 11
Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w
swoim umyśle
.....................................42
Rozdział 12
Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media ........................45
Rozdział 13
10 porad jak stać się atrakcyjnym dla
mediów od medialnej Tygrysicy
...............47
Rozdział 14
Siedem praw najlepszego promotora baseballu ....................................................50
Rozdział 15
Psychologia hipnotycznego rozgłosu ....................................................................53
Rozdział 16
Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby
totalnie zawładnąć uwagą mediów
.....55
Rozdział 17
Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma .........................................59
Rozdział 18
Niesamowity sposób o nazwie „E-DR
Publicity”
...................................................76
Rozdział 19
Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów ........................81
wersji dla
leniwych
uzyskanie rozgłosu
117030476.005.png
Rozdział 20
4 natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej ...................87
Rozdział 21
Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w
dowolnym programie
............................89
KROK 2
HIPNOTYCZNE STRONY WWW ..............................................................94
Rozdział 22
Klucze do hipnotycznych stron internetowych .....................................................95
Rozdział 23
Mistrz copywirtingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety ......................................99
Rozdział 24
Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety ..............................102
Rozdział 25
Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego
strony
..................................................105
Rozdział 26
Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony ..........................................108
Rozdział 27
Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w internecie? ...................111
Rozdział 28
Pewna porada seksualna od
największego hipnotyzera świata
...........................114
Rozdział 29
Jak zamienić taką sobie stronę w
prawdziwie hipnotyczną
.................................116
serwis internetowy ...............................................................................................124
Rozdział 31
Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu ..........................126
stworzyć hipnotyczny
KROK 3
HIPNOTYCZNE E-MAILE ........................................................................130
Rozdział 32
Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać .................................131
Rozdział 33
Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila .............133
Rozdział 34
Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających ...................................137
Rozdział 35
5 najlepszych sposobów pisania tematów
...............................................143
Rozdział 36
Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? ...........................................146
Rozdział 37
Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym ............................148
Rozdział 38
Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty ..........................153
Rozdział 30
Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może
e-maili
117030476.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin