Animacja niedźwiadkaObrazek misia można poruszyć w animacji, tak aby poruszał łapka , uszami i mrugał okiem.
Przykładowy obrazek
Najpierw modyfikujemy niedźwiadka w programie PSP Po załadowaniu obrazka > Awansuj warstwę tła i już na warstwie > DuplikujLassem obejmujemy zamierzony cel zamykając owalem.Narzędziem > Wskaźnik - skalujemy obiekt w odpowiedniej formie i miejscu.Proszę zwrócić uwagę na > Obracanie w narzędziu – jeździmy kursorem mniej więcej po środku ramki i wskaźnik sam nam się ukazuje.
Stajemy na warstwie duplikowanej.Narzędziem > Pędzel klonowania > zamazujemy niepotrzebne pozostałości.Pędzel klonowania działa na tej zasadzie, gdzie po wybraniu narzędzia - prawym przyciskiem myszy zaznaczamy obszar, który chcemy sklonować i dalej już klonujemy.Trzeba często co chwile zaznaczać obiekt klonowania, aby nie klonować innego tła przez cały czas.
Jeżeli staniemy na innej warstwie to pędzel klonowania nie będzie aktywny.Jak tylko uzyskamy zadowalający efekt – obrazek zapisujemy w PNG i podpisujemy na przykład - misiu 1. misiu2, misiu3..ect..W kolejnych etapach, gdy zmodyfikujemy uszy ….oczy ..za każdym razem zapisujemy.Ja takich ‘przemieszczeń’ obiektów zapisałam na 9 obrazkach.
Przechodzimy do programy Animation ShopZ pozycji >Plik > Kreator animacji... lub z ikonki, lub klawiszami Shift +A
Szybkość animacji ustawiłam na 50 Program Animation Shop ma to do siebie, ze po wrzuceniu kilku obrazków poprzez > Kreatora animacji, automatycznie mammy jest utworzone obrazki w animacji, gdzie można sprawdzić od razu poprzez opcje > Podgląd
Dalsza część pokazana na filmiku
Obrazek niedźwiadka jest za duży , aby tu wstawić na forum do lepszego szybszego wczytania, więc zmniejszyłam rozmiar.W końcowej fazie zapisuje jako - GIF
Efekt
Tutorialehttp://translate.googleusercontent.com/t...JFvE2F3mmAhttp://translate.googleusercontent.com/t...CZJWfq7SIwhttp://translate.googleusercontent.com/t...MVwRAv971g
A-n-i-t-a