Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp…spisane, wyszukane, testowane by ygd.
Volkswagen Passat B5/B6:1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie.2. Użyj przycisku temperature control do zmiany kanałów.3. Wciśnij ECON by wrócić do głównego menu.
1 system error # system error2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard8 display CHECKS #9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve11 actual digital value answering potentiometer A/C flap12 debit digital value A/C flap13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap14 debit digital value Fuss/Def. Flap15 actual digital value answering potentiometer ram air flap16 debit digital value ram air flap17 driving speed (km/h) 1618 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)21 amount of of low-voltage events (not volatile)22 switching status of the high pressure feeler23 number of high pressure events (volatile)24 number of high pressure events (not volatile)25 A/D value kickdown switch26 A/D value hot light27 engine speed28 compressor number of revolutions29 coding30 software-Version31 software index of32 potentiometer error counters temperature flap of33 potentiometer error counters A/C flap of34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of35 potentiometer error counters ram air flap36 temperature flap impact coldly37 temperature flap impact warmly38 A/C flap impact closed39 A/C flap impact openly40 Fuss/Def. Impact Def folds.41 Fuss/Def. Impact foot42 ram air flap impact on43 ram air flap impact folds to44 operating cycle counters
kanały:1 Temperatura wnętrza3 Czujnik szyberdachuy7 czujnik na wiatraku klimy9 prędkość nadmuchu10 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz11 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz12 Prędkość obrotowa wentylatora nadmuchu13 Stopień recyrkulacji14 Najmniejsza wartość obrotwa wentylatora nadmuchu16 prędkość w zapisie cyfrowym
audi:Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzyCelsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.Dostępne kody diagnostyczne.Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c.Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość.Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.
Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąćwartości wyświetlane dla tych elementów.
Wyświetlana wartości kodu.1 Uszkodzenie systemu – wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)12 Specjalna wartość klapy centralnej13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza17 Prędkość samochodu (km/h)18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)27 Wartość kodu (Coding value)28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji – równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)30 Wersja programu31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)50 Czas postoju (min)51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.Zobacz poniżej.53 Kanał graficzny 2 – stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobaczponiżej.54 Znak sterujący55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)61 Wersja programu (ostatnia)
——————————————————————————–Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)00.0 brak błędów02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.102.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.103.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.103.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.104.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobaczponiżej)05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobaczponiżej)06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.106.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobaczponiżej)07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.107.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.108.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.111.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie11.7 Klapa centralna, czasem blokowana13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.113.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.115.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji – ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji – sporadycznie22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)29.1 Detekcja poślizgu paska „soft”, ciągła29.2 Detekcja poślizgu paska „hard”, ciągła29.3 Detekcja poślizgu paska „soft”, sporadycznie29.4 Detekcja poślizgu pasa „hard”, sporadycznie
Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551——————————————————————————–Kody kanału 52 – OBD – kompresor klimatyzacji wyłączonyJeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się „88.8″, pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będąwyświetlane.Część warunkowaa1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączonyb1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 – 500c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000e1 Funkcje systemu OKf1 Funkcje systemu OKa2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)b2 Niskie napięciec2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)a3 Wybrany tryb ECONb3 Wybrane OFFc3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niskad3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razyf3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)Kropka dziesiętnaZaświeci się – kompresor klimatyzacji ONKropka dziesiętnaZgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF——————————————————————————–Kody kanału 53 – OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemuGdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się „88.8″, pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.Kropka dziesiętna w „88.8″ nie jest wyświetlana w tym kanale.Część warunkowaa1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperaturyb1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)c1 Zamknięty zawór ogrzewaniad1 Przewody dwukierunkowee1 Kompresor klimatyzacji ONf1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ONa2 Klapa przepływu powietrza otwartab2 Klapa przepływu powietrza otwartac2 Klapa przepływu powietrza zamkniętad2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji „nogi”e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji „nogi”f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji „odszraniacz”a3 Klapa centralna w pozycji „nawiew centralny”b3 Klapa centralna w pozycji „nawiew centralny”c3 Klapa centralna w pozycji „nogi/odszraniacz”d3 Klapa temperatury w pozycji „zimne powietrze”e3 Klapa temperatury w pozycji „zimne powietrze”f3 Klapa temperatury w pozycji „ciepłe powietrze”g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
darkdp