Od zera do milionera.pdf

(714 KB) Pobierz
802091495.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Od zera do milionera"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Piotr Rosik, Wojciech Rudny, rok 2009
Autor: Piotr Rosik, Wojciech Rudny
Tytuł: Od zera do milionera
Data: 23.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
JAY ABRAHAM ......................................................................................6
Jay Abraham o sprzedaży .....................................................................7
Abraham o ludziach, życiu i marzeniach ...................................................8
BILL BARTMANN ...................................................................................9
Trzy mądrości życiowe miliardera Billa Bartmanna .....................................10
Bartmann powiedział .........................................................................10
MICHAEL BLOOMBERG ..........................................................................11
Bloomberg o karierze, zarządzaniu, podatkach i budżecie ............................12
Bloomberg o Nowym Jorku ..................................................................13
RICHARD BRANSON ..............................................................................14
Branson o biznesie ............................................................................15
JACK CANFIELD ..................................................................................19
18 zasad Canfielda z książki „Zasady odnoszenia sukcesu” ...........................20
Canfield powiedział ..........................................................................20
DALE CARNEGIE ..................................................................................22
Garść porad od Dale’a Carnegiego .........................................................23
MICHAEL DELL ....................................................................................25
Model biznesu bezpośredniego Della (direct business model) .........................26
Dell o sukcesie i swojej firmie .............................................................26
RICHARD M. DEVOS .............................................................................28
DeVos powiedział .............................................................................28
WALT DISNEY .....................................................................................31
Kilka praktycznych rad ojca filmu animowanego ........................................32
MICHAEL FORTIN ................................................................................33
10 biznesowych przykazań Fortina .........................................................33
„Zasada keczupu” Michaela Fortina .......................................................34
„Dźwignia słowna” Michaela Fortina ......................................................35
HAROLD GENEEN ................................................................................36
Geneen o zarządzaniu .......................................................................37
Geneen o sukcesie i biznesie ...............................................................37
JOE GIRARD ......................................................................................39
Cztery Zasady Życia Girarda ................................................................39
Dar 1440 ........................................................................................40
Mądrości Joego Girarda ......................................................................40
Joego Girarda „Prawo 250” .................................................................41
BENJAMIN GRAHAM .............................................................................42
Formuły i wskaźniki Benjamina Grahama .................................................42
Ben Graham o giełdzie, akcjach i inwestowaniu ........................................43
CHARLES H. GREEN .............................................................................45
Green o sprzedaży ............................................................................45
Pięcioetapowy proces pozyskiwania zaufania klientów wg Greena ..................46
Wprowadzanie wartości do procesu sprzedaży wg Greena ............................46
CHARLES F. HAANEL ............................................................................48
W legendarnej książce „Master Key System” Haanel napisał ..........................49
„Klucz Mistrza” ................................................................................50
CONRAD N. HILTON .............................................................................55
Hiltona filozofia budowania hoteli (1957) ................................................56
Hiltona filozofia zarządzania hotelami (1947) ...........................................56
Hilton o dobroczynności .....................................................................57
Hilton powiedział .............................................................................57
TOM HOPKINS ....................................................................................59
Hopkins radzi ..................................................................................59
Reguły na Doskonały Dzień. Tylko na dzisiaj... ..........................................60
DAN KENNEDY ....................................................................................62
Najważniejsza zasada biznesu i sprzedaży według Dana Kennedy’ego ..............62
10 sprytnych pytań marketingowych Dana Kennedy’ego ...............................63
HARVEY MACKAY .................................................................................69
Rady Harveya MacKaya ......................................................................70
Narzędzie zwane „66 MacKaya” (The MacKay 66) .......................................70
TOM MCCART .....................................................................................71
Unikatowa Propozycja Sprzedażowa Toma McCarta (Unique Selling Proposition) 71
McCart o marketingu .........................................................................72
McCart o sukcesie i sprzedaży ..............................................................72
ANTHONY ROBBINS .............................................................................77
Robbins o sukcesie ............................................................................77
Robbins powiedział ...........................................................................78
MARTHA STEWART ...............................................................................80
Martha Stewart powiedziała ................................................................81
TED TURNER ......................................................................................82
Ted Turner powiedział ........................................................................82
WALLACE D. WATTLES ..........................................................................84
Mądrości Wattlesa z książki „The Science of Getting Rich” ...........................84
Wattles powiedział ...........................................................................85
ZIG ZIGLAR ........................................................................................87
Ziglar o osiąganiu sukcesu ...................................................................87
Ziglar motywuje ..............................................................................88
Ziglar o rynku ..................................................................................88
Ziglar o życiu ..................................................................................89
ZAMIAST POSŁOWIA 90
Uwolnij się od mentalności pracownika i bądź wreszcie wolny! 90
Co musisz najpierw zrobić? ...............................................................91
Zapytaj się ..................................................................................92
Nic nie zastąpi tej inwestycji .........................................................93
Zgłoś jeśli naruszono regulamin