Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki.pdf

(895 KB) Pobierz
802733130.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Jak zdobyć popularność i
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Emilia Jedamska, rok 2009
Autor: Emilia Jedamska
Tytuł: Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki?
Data: 24.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
WSTĘP ................................................................5
CZĘŚĆ I ...............................................................8
Pozycjonowanie pod wyszukiwarki .......................................9
Pozycjonowanie językowe . ..................................................10
KROK 1.
Wybór słów kluczowych . .................................................10
KROK 2.
Słowa kluczowe w nazwie domeny ..................................15
KROK 3.
Słowa kluczowe w znaczniku <title> . .............................16
KROK 4.
Słowa kluczowe w <description metatag> ......................19
KROK 5.
Słowa kluczowe w <keyword metatag> ..........................21
KROK 6.
Słowa kluczowe w treści .................................................23
KROK 7.
Słowa kluczowe w nagłówkach .......................................24
KROK 8.
Tekst alternatywny dla obrazka ......................................25
Pozycjonowanie architektoniczne .......................................27
KROK 9.
Mapa strony ....................................................................27
KROK 10.
Przyjazne adresy URL ....................................................30
KROK 11.
Inteligentne linki wewnętrzne ........................................32
KROK 12.
Graficzne linki wewnętrzne ............................................34
Pozycjonowanie reputacyjne . ..............................................36
KROK 13.
Linki przychodzące .........................................................36
KROK 14.
Po co są linki wychodzące? .............................................39
KROK 15.
Pozwól się polubić ..........................................................40
KROK 16.
Dodaj się do katalogów ...................................................41
KROK 17.
Czy jesteś świeży? ...........................................................42
KROK 18.
Serwis jak wino… ............................................................43
KROK 19.
Obserwuj, analizuj, testuj ...............................................43
CZĘŚĆ II ............................................................49
Popularność wśród ludzi .....................................................50
KROK 20.
E -
mail marketing
............................................................51
KROK 21.
E -
zine marketing
............................................................55
KROK 22.
Ostatni sekret e
-
sukcesu: optin box
...............................57
KROK 23.
Broń automatyczna = autoresponder .............................62
KROK 24.
Poleć znajomemu ...........................................................64
KROK 25.
Fora .................................................................................65
KROK 26.
Blogi ................................................................................66
KROK 27.
Serwisy społecznościowe ................................................69
CZĘŚĆ III ...........................................................71
PRESS RELATIONS – relacje z prasą .................................72
KROK 28.
Lista list ..........................................................................72
KROK 29.
Centrum prasowe ...........................................................74
KROK 30.
Press Release, czyli informacja prasowa ........................75
KROK 31.
Ty, czyli ekspert ..............................................................77
DODATEK .........................................................79
Wzór informacji prasowej ...................................................80
JAK ZDOBYĆ POPULARNOŚĆ… — darmowy fragment — Złote Myśli
Pozycjonowanie językowe
Pozycjonowanie językowe
KROK 1.
Wybór słów kluczowych
Warto, abyś na chwilę zatrzymał się i skrupulatnie przemyślał
ten krok. Wybrane w tym kroku słowa kluczowe umieścisz
w 10 strategicznych miejscach w celu skutecznego spozycjono-
wania Twojego serwisu internetowego. Dlatego też nie warto
się spieszyć. Od tego kroku zależy 10 następnych.
Jak wybrać słowa kluczowe, które przyciągną tłumy do Twojej
strony?
Wybierz je zgodnie z następującymi zasadami:
Wypisz wszystkie słowa, jakie kojarzą Ci się z propozycją
prezentowaną na Twojej stronie.
Posłużę się przykładem serwisu oferującego rezerwację
stolika w najlepszych restauracjach w Warszawie.
Słowa kojarzące się z treścią serwisu to np.:
restauracje, kuchnia, luksusowy, Warszawa, kuchnia fran-
cuska, kuchnia międzynarodowa, sushi, kuchnia włoska,
5
802733130.002.png 802733130.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin