Hipnotyczny telemarketing.pdf

(652 KB) Pobierz
803517489.002.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Hipnotyczny telemarketing"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Dariusz Skraskowski, rok 2008
Autor: Dariusz Skraskowski
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Data: 26.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA . ...................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE . ..........................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH . .................................................................22
3.1. Umawianie spotkań . .............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna ...........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży . .......................................................................................62
3.4. Windykacja należności .........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji .........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami .......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami ...................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne ......................................................................................103
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA ........................................................................112
4.1. Wybór celów ........................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów ........................................................................................114
4.3. Trening mentalny ...............................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów .............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów .............................................................................................117
4.6. Ocena postępów ..................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA ..........................................................................120
5.1. Budowanie bazy ..................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy ...................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu .........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja ..........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta ............................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania ........................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby .........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań ........................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy ......................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości .................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy ..........................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji ............................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności .........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji ................................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji ....................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa ...................................................................................................155
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI ...................................................................157
6.1. Stan emocjonalny ................................................................................................157
6.2. Głos .....................................................................................................................159
6.3. Słowa ..................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania .......................................................................................161
6.5. Uzasadnienie ......................................................................................................162
6.6. Założenia ............................................................................................................162
6.7. Wizualizacja ........................................................................................................163
6.8. Pytania ...............................................................................................................163
6.9. Style myślenia ....................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW . ........................................................................167
7.1. Umawianie spotkań . ...........................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna .........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży .......................................................................................181
7.4. Windykacja należności .......................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji ........................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami .....................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami ..................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne .......................................................................................196
8. PODSUMOWANIE .......................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA ...........................................................................................................200
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – darmowy fragment Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str. 4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom, których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
803517489.003.png
 
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – darmowy fragment Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str. 5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
803517489.004.png 803517489.001.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin