Hipnotyczny telemarketing.pdf
(
652 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Hipnotyczny telemarketing"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Dariusz Skraskowski, rok 2008
Autor: Dariusz Skraskowski
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Data: 26.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA
.
...................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE
.
..........................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
.
.................................................................22
3.1. Umawianie spotkań
.
.............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna
...........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży
.
.......................................................................................62
3.4. Windykacja należności
.........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji
.........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami
.......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami
...................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne
......................................................................................103
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA
........................................................................112
4.1. Wybór celów
........................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów
........................................................................................114
4.3. Trening mentalny
...............................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów
.............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów
.............................................................................................117
4.6. Ocena postępów
..................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
..........................................................................120
5.1. Budowanie bazy
..................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy
...................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu
.........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja
..........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta
............................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania
........................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby
.........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań
........................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy
......................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości
.................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy
..........................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji
............................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności
.........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji
................................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji
....................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa
...................................................................................................155
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
...................................................................157
6.1. Stan emocjonalny
................................................................................................157
6.2. Głos
.....................................................................................................................159
6.3. Słowa
..................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania
.......................................................................................161
6.5. Uzasadnienie
......................................................................................................162
6.6. Założenia
............................................................................................................162
6.7. Wizualizacja
........................................................................................................163
6.8. Pytania
...............................................................................................................163
6.9. Style myślenia
....................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW
.
........................................................................167
7.1. Umawianie spotkań
.
...........................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna
.........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży
.......................................................................................181
7.4. Windykacja należności
.......................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji
........................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami
.....................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami
..................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne
.......................................................................................196
8. PODSUMOWANIE
.......................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA
...........................................................................................................200
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom,
których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów
w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
www.cvtelemark.pl
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
Plik z chomika:
SwiatKsiazki
Inne pliki z tego folderu:
Manipulacja neuroperswazyjna.pdf
(1474 KB)
Podstawy pisania przekonujących tekstów.pdf
(460 KB)
Scientific Advertising.pdf
(683 KB)
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.pdf
(751 KB)
Władca Słowa.pdf
(741 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!!Złote Myśli PEŁNE WERSJE!!!
18+
Dla rodziców
E-biznes
Finanse osobiste
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin