Magia Perswazji.pdf

(643 KB) Pobierz
803517497.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Magia Perswazji"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Aleksander Buczny, rok 2009
Autor: Aleksander Buczny
Tytuł: Magia Perswazji
Data: 26.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
WSTĘP .....................................................................................5
CIEKAWOŚĆ ............................................................................6
im się zupełnie nieciekawe… . ........................................................................................7
Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości? . .....................................52
Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
prostu genialne ............................................................................................................72
Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u
........................................101
Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności w uwodzeniu? ...108
Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność… .............................................................................................................117
DOPASOWANIE ...................................................................134
Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w
trudnych klientów?
...........135
Dopasowanie za pomocą gestów ..........................................................................143
Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia .......................................................145
Dopasowanie werbalne ........................................................................................148
Dopasowanie oddechem .......................................................................................163
Dopasowanie mentalne ........................................................................................166
Co dalej, czyli technika prowadzenia ....................................................................169
WARTOŚCI ...........................................................................173
Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali! .........174
Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział
w tym momencie, że… ...............................................................................................197
Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w
zupełnie podświadomy sposób?
największe znaczenie? ..............................................................................................206
Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)? ..................210
EKSTRA!!! ............................................................................214
Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie? ..................................................................215
Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach .......................................................217
Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
w stan silnej podatności na perswazję ......................................................................225
Ukryte polecenia oparte na cytatach .........................................................................231
Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z
tym momencie dla Pana/Pani
Twoich propozycji? ...................................................................................................236
Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają
mu się wyjątkowo nudne ..........................................................................................239
Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży ....................................................243
Zamknięcie „Na szczeniaczka” .............................................................................243
Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną? ....................................247
„Przekonująca strategia” ......................................................................................250
Zamknięcie typu „Ben Franklin” ..........................................................................254
Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
zastanowić? ...............................................................................................................257
1. Postawa
osobami, które są nastawione na „nie” do
............................................................................................................257
2. Ciekawa prezentacja
........................................................................................258
3. Kolejna technika, która świetnie działa w
aktorskich oraz pewności siebie ...........................................................................258
4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
takiej sytuacji wymaga umiejętności
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić .........................................................259
5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
...........................................................................260
......................................................................................................261
Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)? .........................................................................................................263
6. Antycypacja
803517497.002.png 803517497.003.png 803517497.004.png
 
Zamiana ramy czasowej .......................................................................................269
Model świata ........................................................................................................274
Uszczegółowienie .................................................................................................276
Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha? ............................................................................................280
Ciekawość
Zgłoś jeśli naruszono regulamin