Readme(1).txt

(27 KB) Pobierz
CZYTAJ TO 

ANNO 1404

Dziękujemy za zakup gry “ANNO 1404”. Ten dokument zawiera garść ogólnych informacji dotyczących gry, w tym pewne informacje związane z dokonanymi w ostatniej chwili zmianami, które nie zostały przedstawione z tego powodu w instrukcji.



SPIS TREŚCI

1. Pierwsze kroki

2. Wymagania sprzętowe

3. Istotne informacje

4. Informacje dodatkowe

5. Pomoc techniczna

6. Tages

7. Prawa autorskie






1. PIERWSZE KROKI

Instalacja

Proszę włożyć płytę DVD do napędu, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Jeśli płyta nie zostanie uruchomiona automatycznie, należy podwójnie kliknąć na plik “setup.exe” w głównym katalogu płyty.

Następnie wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami podawanymi przez program instalacyjny. Zaleca się zamknięcie pozostałych programów na czas trwania procesu instalacji.
 
Uruchamianie gry
Jeśli gra jest zainstalowana w środowisku Windows XP, należy kliknąć dwukrotnie na ikonę “ANNO 1404” widniejącą na pulpicie.
W przypadku korzystania z systemu Windows VISTA, proszę otworzyć eksplorator gier i kliknąć dwukrotnie na ikonę “ANNO 1404”.



Główne menu

Szybki start/Wczytanie ostatnio zapisanej gry: Jeśli nie istnieją zapisy wcześniej prowadzonej rozgrywki, kliknięcie na tę pozycję uruchomi pierwszą misję kampanii. 
Jeśli jednak takowe zapisy występują, na przycisku pojawi się napis „Wczytanie ostatnio zapisanej gry” – zostanie ona uruchomiona po kliknięciu na niego. 

Gra ciągła: Uruchomienie gry w trybie gry ciągłej.

Kampania: Rozpoczęcie kampanii.

Scenariusze:  Rozpoczęcie jednego z 6 scenariuszy.

Wczytanie gry: Kontynuacja zapisanych rozgrywek.

Okno na świat: Dostęp do funkcji sieciowych gry ANNO1404, umożliwiających wymianę zrzutów ekranowych z rozgrywek, zapisanych gier itp. z graczami z całego świata, lub po prostu porównanie ich wyników z własnymi.

Opcje: Regulacja ustawień gry i grafiki.
 
Profil gracza: Tworzenie własnego profilu. Funkcja ta umożliwia graczowi zapoznanie się z własnymi wynikami i uzyskanie dostępu do dodatkowych materiałów.

 	 	 	 


2. WYMAGANIA SPRZĘTOWE

MINIMALNE:
•	System operacyjny: Windows® 2000/XP/Vista
•	Procesor: 3 GHz Intel Pentium®4 lub zbliżony
•	Pamięć RAM: 1 GB 
•	Karta graficzna kompatybilna z DirectX® 9.0c z 128 MB własnej pamięci. 
Obsługująca Shader 2.0
•	Minimalna ilość wolnego miejsca na dysku: 6 GB
•	DVD-ROM – tylko na potrzeby instalacji produktu
•	Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX® 9.0c 
•	DirectX®: wersja 9.0c
•	Klawiatura, mysz

REKOMENDOWANE:
•	System operacyjny: Windows XP SP 2, Windows XP (64-bit), Windows Vista, Windows Vista (64-bit)
•	Procesor: Intel Core2 Duo E4600 (2,4 GHz) lub AMD Athlon64x2 4800+ (2,5Ghz)
•	Pamięć RAM: 2 GB 
•	Karta graficzna kompatybilna z DirectX® 9.0c z 512 MB własnej pamięci. 
Obsługująca Shader 3.0
•	Minimalna ilość wolnego miejsca na dysku: 6 GB
•	DVD-ROM – tylko na potrzeby instalacji produktu
•	Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX® 9.0c 
•	DirectX®: wersja 9.0c
•	Klawiatura, mysz

INFORMACJA DODATKOWA
•	Starsze karty graficzne wykorzystujące Shader 2.0 mogą stwarzać problem natury wydajnościowej podczas działania z ANNO 1404 i nie pozwolą w pełni docenić rozmachu oprawy graficznej.



WSPIERANE UKŁADY GRAFICZNE

Komputery klasy Desktop
NVIDIA: (SE/GE/GS/GT/GTS/GTO/GTX/GTX+/GX2)
NVIDIA GeForce FX 59x0
NVIDIA GeForce 6100/6150/6200/6250/6500/6600/6610/6700/6800
NVIDIA GeForce 7100/7200/7300/7350/7500/7600/7650/7800/7900/7950
NVIDIA GeForce 8200/8300/8400/8500/8600/8800
NVIDIA GeForce 9200/9300/9400/9500/9600/9800
NVIDIA GeForce 120/130/140
NVIDIA GeForce 250/260/275/280/285/295

ATI Radeon:
ATI Radeon 9600/9700/9800
ATI Radeon X300/X550/X600/X700/X800/X850
ATI Radeon X1050/X1300/X1550/X1600/X1650/X1800/X1900/X1950
ATI Radeon HD2400/HD2600/HD2900
ATI Radeon HD3400/HD3450/HD3650/HD3600/HD3850/HD3870
ATI Radeon HD4300/HD4350/HD4550/HD4500/HD4600/HD4650/HD4830/HD4850/HD4870/HD4890

Komputery mobilne:
NVIDIA: (SE/G/GE/GS/GT/GTS/GTX)
GeForce Go 7950/Go 7900/Go 7800/Go 7700/Go 7600/Go 7400/Go 7300/Go 7200/7150M/7000M
GeForce 8800M/8700M/8600M/8400M/8200M 
GeForce 9800M/9700M/9650M/9600M/9500M/9400M/9300M/9300M/9200M/9100M
GeForce 160M/130M/120M/110M/107M/105M/103M/102M
GeForce 260M/280M

Radeon:
Mobility Radeon 9600/9700/9800
Mobility Radeon X300/X600/X700/X800
Mobility Radeon X1300/X1350/X1400/X1450/X1600/X1700/X1800/X1900
Mobility Radeon X2300/HD2300/HD2400/HD2600
Mobility Radeon X3100/X3200



3. ISTOTNE INFORMACJE
Aktualności dotyczące gry  “ANNO 1404“ są dostępne na stronie http://anno.uk.ubi.com/. Jeśli zapoznanie się z nimi nie wystarczy, prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej. 

Do przeglądania instrukcji obsługi służy program Adobe® Reader® . Jego najnowsza wersja jest zawsze dostępna pod adresem: www.adobe.com/de/products/acrobat/readstep2.html.

WAŻNE: Proszę sprawdzić, czy w systemie zainstalowane są aktualne sterowniki. Ich najnowsze wersje są dostępne na stronach firm wytwarzających układy graficzne: NVIDIA (www.nvidia.com) lub ATI (www.ati.com).

Proszę zainstalować następujący hotfix do systemu Windows Vista: http://support.microsoft.com/kb/940105.

Użytkowników komputerów z procesorami AMD Athlon™ 64/FX prosimy o zainstalowanie najnowszych sterowników dla Windows XP. Są dostępne pod adresem: www.amd.com.




4. INFORMACJE DODATKOWE
Po uruchomieniu gry ANNO 1404, w tle zaczyna działać proces Anno4Web.exe.
Odpowiada on za komunikację między grą, a serwerami firmy, obsługując zadania wysyłki i odbioru zrzutów ekranowych z rozgrywek oraz zapisanych gier.
Zamknięcie gry nie przerywa realizacji tych zadań – ANNO 1404 może więc zostać w międzyczasie wyłączone. Wspomniany proces wykona zlecone zadania, a następnie wyłączy się automatycznie.




5. POMOC TECHNICZNA

Jeśli napotkałeś jakiekolwiek problemy techniczne podczas grania w grę firmy Ubisoft prosimy odwiedzić centrum pomocy na następującej stronie internetowej http://support.ubi.com. Nasz zespół Pomocy Technicznej jest również dostępny pod numerem (022) 306 00 63 (koszt połączenia za jedną minutę według taryfikatora operatora telefonicznego za połączenie do Warszawy) od Poniedziałku do Piątku między godziną 16.00 a 20:00 ( z wyłączeniem świąt )

Gry PC:
Jeśli masz problem z uruchomieniem gry na PC prosimy skontaktować się z  zespołem Pomocy Technicznej. Pomoc będzie łatwiejsza, jeśli podczas telefonicznego kontaktu z naszym działem będziesz siedzieć przed ekranem komputera.


Jeśli planujesz skontaktować się z pomocą techniczą Ubisoft drogą mailową prosimy o załączenie pliku systemu operacyjnego (dxdiag) - plik ten jest szczególnie przydatny jesli posiadasz jakiekolwiek problemy graficzne, gra nie chce się uruchomić i  wraca do pulpitu lub wyskakuje wiadomość błędu. 


Aby znaleść plik Dxdiag:
Windows XP: Kliknij na: Start  - Uruchom, w białym polu wpisz polecenie dxdiag i kliknij na OK. 
Windows Vista: Kliknij na klawisze Windows + R, w białym polu wpisz polecenie dxdiag i kliknij na OK
Proszę zapisać informację systemowe w dowolnym miejscu na komputerze a następnie załączyć plik dxdiag.txt w e-mailu do pomocy technicznej.


Jeśli posiadasz jakiekolwiek trudości podczas wyszukiwania pliku dxdiag posimy skontaktować się z działem pomocy technicznej – nasi agenci zawsze z chęcią udzielą pomocy.



Wadliwa gra:
Jeśli uważasz że Twoja gra jest wadliwa, przed oddaniem gry do sklepu  prosimy skontaktować się z działem pomocy technicznej. Problem z uruchomieniem gry może wynikać z rozbieżności Twojego systemu operacyjnego a wymogami gry.

Uszkodzona Gra:
Jeśli gra jest uszkodzona przy zakupie, prosimy skontaktować się ze sprzedawcą odnośnie wymiany kopii gry.

Jeśli data na paragonie wygasła a nie minęło 90 dni od zakupu produktu prosimy skontaktować się z pomocą techniczną do weryfikacji.


Dział pomocy technicznej nie udziela informacji na temat rozgrywki, solucji itp. – informacje tego typu są dostępne za darmo w Internecie.




6. Tages

Najczęściej zadawane pytania dotyczące systemu Tages (ochrona praw autorskich)


W razie napotkania trudności z aktywacją online w systemie TAGES, należy szukać pomocy pod następującym adresem::
http://www.tagesprotection.com/activation.htm

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE AKTYWACJI PRODUKTU
Q: Czym właściwie jest aktywacja produktu?
A: W trakcie uruchamiania zakupionej gry użytkownik jest proszony o wprowadzenie numeru seryjnego, który zwykle znajduje się na tylnej stronie okładki instrukcji obsługi lub na pudełku z płytą. Sklepy sprzedające gry przez Internet zazwyczaj dostarczają numer przez e-mail lub zamieszczają go w korespondencji umieszczonej na koncie klienta, założonym na ich stronie internetowej. Celem przeprowadzenia procesu aktywacji, numer seryjny i skrót wiadomości dotyczącej konfiguracji komputera są przesyłane do odpowiedniego serwera za pośrednictwem Internetu. Serwer ten odpowiada, wysyłając kod aktywacyjny. Po zakończeniu tego procesu komputer nie wymaga już podłączenia do sieci.
Q: Dlaczego aktywacja produktu jest najbardziej odpowiednim zabezpieczeniem praw autorskich?
A: Aktywacja produktu jest najmniej uciążliwym dla użytkownika sposobem ochrony praw producenta. Umożliwia bowiem grę bez konieczności umieszczania dysku w napędzie, a co za tym idzie minimalizuje ryzyko występowania kłopotów z jego odczytaniem. Szczególnie ułatwia to życie graczom, którzy korzystają z laptopów poza domem - nie muszą już nosić ze sobą płyty. Poza tym dzięki temu systemowi możliwe jest wykonywanie zapasowych kopii dysku.
Q: Ile aktywacji można przeprowadzić?
A: Zazwyczaj można aktywować grę na trzech komputerach. Po wyczerpaniu tego limitu należy go poszerzyć, kontaktując się z...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin