3c przykladowy harmonogram dzialan_suez4.pdf

(161 KB) Pobierz
Microsoft Word - 3C Przyk³adowy harmonogram dzia³añ.doc
Przykładowy harmonogram działań
ETAPY REALIZACJI PROJEKTU
LISTOPAD
GRUD ZIEŃ
STYC ZEŃ
LUTY
I – Identyfikacja projektu
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
1.Spotkanie zespołu roboczego, celem omówienia zakresu prac do wykonania wraz z szefami podzespołów – podjęcie decyzji o terminie
wykonania wyjazdu w teren i składzie osobowym.
v
2. Spotkanie z Sygnatariuszami Porozumienia – zgromadzenie wszystkich dostępnych materiałów
v
v - Konsultacje
) - Wizyty w terenie
q - Analizy
- Opracowania wyjściowe
- Opracowania wstępne
} - Ankietyzacja
- Opracowania ostateczne
3. Omówienie dokumentów i informacji uzyskanych na spotkaniu z Sygnatariuszami Porozumienia – szczegółowy podział prac,
określenie zakresu informacji niezbędnych i brakujących do przedmiotowego opracowania wstępnego studium. Przygotowanie
korespondencji do partnerów strategicznych (np. TP S.A., MPWiG, ZE, itp.), celem pozyskania brakujących danych.
4. Wyznaczenie terminu wyjazdu przedstawicieli Biura Projektów, celem szczegółowego zidentyfikowania istniejącej infrastruktury
technicznej.
5. Wizytacja w terenie – przedstawiciele Biura Projektów
)
6. Analiza wszystkich materiałów przez poszczególne podzespoły robocze.
q
7. Spotkanie zespołu roboczego z szefami podzespołów – omówienie wyników prac
v
II – Wstępne studium wykonalności projektu
1. Przekazanie opracowanych materiałów do zespołu roboczego, celem sporządzenia wstępnego studium wykonalności
2. Organizacja seminarium dla Członków Porozumienia i lokalnych liderów – Konsultacja społeczne.
v
3. Prezentacja wyników prac.
4. Ankietyzacja Partnerów porozumienia, lokalnych liderów i partnerów. Wstępna decyzja o wyborze wariantów.
}
II – Raport o oddziaływaniu na środowisko
1. Przekazanie opracowanych materiałów do zespołu roboczego, celem sporządzenia wstępnego „Raportu...”.
2. Organizacja seminarium dla Członków Porozumienia i lokalnych liderów – Konsultacja społeczne.
v
3. Prezentacja wstępnie opracowanego „Raportu...” podczas seminarium
}
II – Biznes Plan
1. Przekazanie opracowanych materiałów do zespołu roboczego, celem sporządzenia wstępnego biznes planu
2. Organizacja seminarium dla Członków Porozumienia i lokalnych liderów – Konsultacja społeczne.
v
3. Prezentacja założeń biznes planu
}
III – Ostateczne studium wykonalności
1. Spotkanie zespołu roboczego z szefami podzespołów. Omówienie wyników seminarium.
v
2. Praca w podzespołach, celem wypracowania materiału do ostatecznego studium wykonalności.
q
3. Przekazanie gotowych materiałów do zespołu roboczego.
4. Spotkanie zespołu roboczego oraz wszystkich członków podzespołów. Omówienie ostatecznych wersji dokumentów. Korekty i
uzupełnienia.
v
5. Gotowa dokumentacja wraz z załącznikami.
&
IV – Wniosek grantowy i karta projektu
1. Analiza gotowych wersji dokumentów (studium wykonalności, raportu o oddziaływaniu na środowisko i biznes planu), celem zebrania
materiałów niezbędnych do wypełnienia wniosku grantowego i kart projektu.
q
2. Opracowanie streszczeń dokumentacji.
&
3. Gotowa dokumentacja wraz z załącznikami.
©KFE
1
240098726.002.png 240098726.003.png 240098726.004.png 240098726.005.png 240098726.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin