lf082012.pdf
(
6310 KB
)
Pobierz
FREEMONT.
CAŁY
WIAT W JEDNYM SAMOCHODZIE.
•
przegl
dy co 30 000 km
•
32 konfi guracje siedze
•
5-7 miejsc siedz
cych
•
spalanie 6,4 l/100 km (cykl mieszany)
•
silnik Diesla 170 KM
Prezentowany samochód jest jedynie ilustracj
. Prezentowany kolor karoserii nie jest dost†pny
w aktualnej ofercie. Emisja CO
2
dla silnika Diesla 170 KM wynosi 169 g/km. Szczegóły w salonach.
www.fi at.pl
spis treści
contents
Biznes
Let’s do business
6
Szczęśliwe marki pod szczęśliwą gwiazdką
Lucky Brands under Lucky Stars
9
A Pegaz patrzy z góry
And Pegasus Is Looking Down
12
Targi, jakich dotąd nie było!
Zwróć uwagę
Let’s look around
14
Ławica ma nowe logo!
Poznan Airport Has a New Logo!
23
Ławica kibiców na EURO 2012
Football Fans Flock to EURO 2012
16
Komu w drogę, temu czarter
Time to Hit the Road? Use a Charter Flight!
20
OLT Express – Polska górą!
OLT Express – Poland Rules!
22
Trzy razy bliżej do Kopenhagi!
Three Times Closer to Copenhagen!
Podróż
Let’s travel
26
Azjatycka przygoda życia
The Asian Adventure of Your Life
30
Wiosenne nowości Ryanair!
New Offers at Ryanair!
31
Śladami Chopina i Barbarossy
Following Chopin and Barbarossa
Porty świata
Famous airports
34
Lotnisko „małych odległości”
“Short Distance” Airport
Linie lotnicze
Airlines
36
Deutsche Lufthansa – latanie po niemiecku
Deutsche Lufthansa – We Fly German Style
38
40
42
Plan terminala
Plan of the Terminal
Rozkład lotów
Timetable
Kalendarium
Calendar
WYDAWCA
Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego |
REALIZACJA PROJEKTU
SKIVAK Custom Publishing |
KOORDYNATOR PROJEKTU
Hanna Surma |
REDAKTOR PROWADZĄCY
Krzysztof Piech/SKIVAK CP |
BRAND DESIGN & LAYOUT
HORSEFIELD Creative Marketing Communications|
LAYOUT
Katarzyna Jurgielewicz/SKIVAK CP |
SKŁAD
Tomasz Kojder/SKIVAK CP |
REKLAMA
Paulina Pet/SKIVAK CP, e-mail: paulina.pet@skivak.pl |
ISSN 2082-1530
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść nadsyłanych reklam i ogłoszeń. Redakcja zastrzega sobie
prawo adjustacji nadesłanych tekstów. Materiałów niezamówionych redakcja nie zwraca.
Szanowni
Dear Readers,
This year, the upcoming spring means one
thing – UEFA EURO 2012 is approaching! Pitch
fever is going to take our city by a storm quite
soon and we have been getting ready for this
event for a long time. The development of our
airport which includes passenger terminal and
the aviation part alike is – in sports terminol-
ogy – on the home straight. We are commis-
sioning new aviation areas and new arrival hall.
A newly-built taxiway parallel to the runway and
the extended apron will significantly increase the capacity of the
key area of our airport. Due to new infrastructure, we will be able
to handle as many as 30 operations per hour and take 10 aircrafts
simultaneously. Completion of the first stage of developing the pas-
senger terminal – extending it by a new arrival area – will double our
capacity in terms of passengers handling. During the champion-
ships, within one hour we will be able to take 1900 arriving passen-
gers and check in 1000 departing travellers. We are opening a new
chapter of our airport and offering our passengers completely new
quality. Newly-developed Poznan Airport will means modern and
comfortable infrastructure, improved quality of customer service,
and more parking spaces. To emphasize the ongoing alterations,
we have decided to change visual identification of our airport. We
do hope that you will take to our new, colourful logo and associate
it with the qualities of our airport – modernity, dynamics, mobility.
We are convinced that this is how football fans arriving in Poznan for
the games will see Poznan Airport. They will be first to test the new
arrival area! We are ready for them to arrive. As everyone else, on
the eve of EURO 2012, we are waiting for the first whistle on the City
Stadium. There are incredible thrills ahead of us!
Państwo,
Nadejście tegorocznej wiosny oznacza jedno –
wkrótce rozgrywki UEFA EURO 2012! Piłkarskie
szaleństwo opanuje nasze miasto już za chwilę,
a my do tego wydarzenia intensywnie przygoto-
wujemy się od dłuższego czasu. Realizowana
rozbudowa, obejmująca zarówno terminal pa-
sażerski, jak i część lotniczą, jest już – używając
terminologii sportowej – na ostatniej prostej.
Oddajemy do użytkowania nowe płaszczyzny
lotniskowe oraz nową strefę przylotów. Zbudo-
wana równolegle do pasa startowego droga kołowania oraz powięk-
szona płyta postojowa samolotów to inwestycje znacznie zwiększa-
jące przepustowość kluczowej części lotniczej portu. Dzięki nowej
infrastrukturze, będzie tam mogło się odbywać nawet 30 operacji
lotniczych w ciągu godziny, przy jednoczesnej obsłudze 10 samo-
lotów. Natomiast zakończenie pierwszego etapu rozbudowy ter-
minala pasażerskiego, czyli rozbudowa o nową strefę przylotów,
skutkuje podwojeniem przepustowości w zakresie obsługi pasa-
żerskiej. Podczas mistrzostw, w ciągu godziny nasz terminal będzie
gotowy przyjąć 1900 pasażerów przylatujących oraz odprawić 1100
osób odlatujących. Otwieramy więc nowy rozdział funkcjonowania
poznańskiego lotniska, oferując swoim klientom nową jakość. Roz-
budowana Ławica to nowoczesna, wygodna infrastruktura, podwyż-
szony poziom jakości obsługi, powiększone powierzchnie parkin-
gowe. Pragnąc zaakcentować zachodzące zmiany, postanowiliśmy
zmienić identyikację wizualną portu. Mamy nadzieję, że spodoba
się Państwu nowy kolorowy znak i skojarzy z cechami poznańskiego
lotniska – nowoczesnością, dynamiką, mobilnością. Jesteśmy prze-
konani, że tak właśnie odbiorą Ławicę kibice, którzy do Poznania
przylecą na rozgrywane tu mecze. Oni pierwsi przetestują nową
strefę przylotów! Jesteśmy gotowi na ich przyjęcie. Jak wszyscy
w przededniu EURO 2012 – czekamy na pierwszy gwizdek sędziego
na Stadionie Miejskim. Przed nami niesamowite emocje!
Mariusz Wiatrowski
President of the Management Board
Poznan Airport
Mariusz Wiatrowski
Prezes Zarządu Portu Lotniczego Poznań-Ławica
im. Henryka Wieniawskiego
KONSORCJUM
MARKI POZNAŃ
POZNAN bRANd
CONSORtIUM
NOWE POŁĄCZENIE
– düSSELdORF
NEW dEStINAtION
– düSSELdORF
WIOSENNA OFERtA
CZARtEROWA
SPRING CHARtER
OFFER
Plik z chomika:
lady_kitty
Inne pliki z tego folderu:
lf082012.pdf
(6310 KB)
lf022010(1).pdf
(9293 KB)
lf022010.pdf
(9293 KB)
lf032011.pdf
(6603 KB)
lf042011.pdf
(8670 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin