Podziemny.docx

(39 KB) Pobierz

Podziemni


http://valkiria.net/uploads/img/ikony/gry_fabularne_warhammer.gif
 21-04-2008, 18:31
 Szarlej
 1894 x przeczytano

Ha! Chciałbyś wstąpić do E.J.P? Nie wezmą tam byle przybłędy z Imperium. Bez obrazy, ale mało który chłopak z twierdzy zostaje przyjęty. Każdy chciałby dostawać żołd, a nie tylko żarcie. Bo widzisz, jesteś tu od kilku dni, a my mamy trochę inne zwyczaje niż ludzie, wśród których się wychowałeś. My nie dostajemy żołdu, dostajemy miejsce w koszarach, żarcie i wódę. Tylko elitarne jednostki dostają żołd. Do takich należy Elitarna Jednostka Podziemna, żołnierze z niej zwani są Podziemnymi. Taki Podziemny dostaje też wyposażenie, w skład którego wchodzi pełna płyta, prostokątna tarcza zwana pawężą, której pomysł ukradli nam Tileańczycy i zastosowali u swoich legionistów. No, ale ja nie o tym miałem. Dostaje, jak mówiłem, pawęż, pistolet, proch i kule a do tego krótki miecz. Jak wygląda użycie tej jednostki? Stają w rzędzie w korytarzu, jak zwykli tarczownicy, i kryją się za tarczami, a gdy zieloni znajdą się w zasięgu strzału dają salwę, pierwsze dwa rzędy. Potem wyciągają miecze i idą; a jak oni idą, to nikt ich nie powstrzyma. Po pewnym czasie ich setnik daje znak do zmiany, oczywiście jeśli da się ją zastosować. Pierwsza linia się wycofuje, a druga zajmuje jej miejsce. W ten sposób jej żołnierze są wypoczęci, jest czas na opatrzenie ran i nabicie broni ponownie. I tą zagrywkę również podebrali nam Tileańczycy i twierdzą, że to oni ją wymyślili, psie syny jedne. Jeśli chcesz do nich wstąpić, złóż podanie, to znaczy zgłoś to do generała, ale wątpię by Ciebie przyjęli…

 

Proponowany schemat rozwoju:

WW

US

K

Odp

Zr

Int

SW

Ogd

+20

+15

+20

+20

 

 

+15

 

A

Żyw

S

Wt

Sz

Mag

PO

PP

+1

+6

 

 

 

 

 

 


Umiejętności:

Unik

Hazard

Spostrzegawczość

Zastraszanie

Wiedza (krasnoludy)

 

Zdolności:

Błyskawiczne przeładowanie albo artylerzysta

Niezwykle odporny

Strzał precyzyjny albo błyskawiczny blok

Bijatyka

Odwaga albo wyczucie kierunku

 

Ekwipunek (własność króla):

Pistolet

Proch i kule na 20 wystrzałów

Pełna zbroja płytowa

Pawęż

Krótki miecz

 

Profesje wejściowe:

Tarczownik, najemnik, weteran, żołnierz, sierżant

 

Profesje wyjściowe:

Sierżant, weteran

 

Uwagi:

Tę profesje może wykonywać tylko krasnolud

 

Autor: Marcin „Szarlej” Karwowski

Redakcja: Michał „Wiewiór” Musiał

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin