Ocena opisowa ucznia z upośledzeniem umierkowanym i znacznym.doc

(55 KB) Pobierz

Ocena opisowa ucznia

uczęszczającego do klasy edukacyjno - terapeutycznej

za II semestr roku szkolnego 2001/2002

 

 

 

 

..............................................

IMIĘ I NAZWISKO

 

 

I   Charakterystyka ucznia

 

-         pogodny,

-         ufny,

-         koleżeński,

-         nieufny,

-         niekoleżeński,

-         smutny,

-         nieśmiały,

-         pilny,

-         dokładny,

-         lubiany,

-         nielubiany,

-         nadpobudliwy,

-         wrażliwy .

 

II   Zachowanie ucznia w szkole i jego stosunek do obowiązku szkolnego

 

1.      Stosunek do obowiązków szkolnych:

 

-         przygotowany (zawsze, na ogół, zwykle nieprzygotowany),

-         spóźnia się (tak , nie, sporadycznie),

-         przynosi niezbędne pomoce (tak, nie, sporadycznie),

-         uczestniczy w zajęciach szkolnych (aktywnie, raczej aktywnie , biernie),

-         odrabia zadania domowe (tak, nie, czasami),

-         wypełnia powierzone mu zadania (tak, nie, czasami),

-         prowadzi zeszyt (starannie, niestarannie),

-         chętnie uczestniczy w życiu klasy i szkoły (tak, nie, czasami).

 

2.      Relacje z rówieśnikami:

 

-         współdziała w grupie (tak, nie, czasami),

-         unika kontaktów z rówieśnikami (tak, nie, czasami),

-         łatwo nawiązuje kontakty (tak, raczej tak , nie),

-         wykazuje opiekuńczość w stosunku do słabszych kolegów (tak, raczej tak , nie).

 

3.      Relacja z nauczycielem:

 

-         unika kontaktów z nauczycielem (tak, nie, czasami),

-         odpowiada tylko zapytany przez nauczyciela (tak, nie, czasami),

-         zadaje pytania (tak, nie, czasami),

-         opowiada o swoich doświadczeniach, przeżyciach (tak, nie, czasami).

 

4.      Zachowanie na lekcjach i przerwach i lekcjach:

 

-         budzi zastrzeżenia (tak, raczej tak, nie, czasami),

-         zachowuje się i wyraża kulturalnie (tak, raczej tak, nie, czasami),

-         popada w konflikty (tak, raczej tak,  nie, czasami),

-         wyrządza krzywdę (tak, raczej tak , nie, czasami),

-         udziela pomocy koleżeńskiej  tak, raczej tak , nie, czasami).

 

III   Przyswajanie treści programowych

 

1.      Funkcjonowanie w środowisku

 

A.     Samoobsługa:

 

-         wykonuje czynności samoobsługowe (tak, nie, z pomocą),

-         porusza się (siedzenie, chodzenie, wchodzenie i schodzenie po schodach),

-   ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin