Joe Vitale_Mezczyzna_ w_zlotym_helmie.pdf

(180 KB) Pobierz
11403926 UNPDF
Dr Joe Vitale
Mężczyzna w Złotym Hełmie
Albo - Największy, Najtajniejszy, Najmroczniejszy
i Najpotężniejszy
Marketingowy Sekret Wszechczasów
Wprowadzenie do Buying Trances:
“A New Psychology of Marketing”
Dr Joe Vitale, Autor zbyt wielu książek, żeby je tutaj wymienić.
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Został dołączony jako bonus do zakupionego ebooka
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
11403926.004.png
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 09.09.2006
Tytuł: Mężczyzna w Złotym Hełmie
Tytuł oryginału: The Men in Golden Helmet
Autor: Dr Joe Vitale
Tłumaczenie: Kaja Kurczewska
Skład: Anna Grabka
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
11403926.005.png
SPIS TREŚCI
Poza Wiarą . ...............................................................................5
Książka . ....................................................................................6
Kłamstwo Blotnicka . .................................................................7
Kłamczuchy . .............................................................................8
Największy Sekret ...................................................................10
Nowa Psychologia ....................................................................12
Pozytywne oczekiwanie ...........................................................15
Twoje Wyzwanie ......................................................................18
Źródła . .....................................................................................21
BONUS . ...................................................................................23
O Autorze ................................................................................31
11403926.006.png
MĘŻCZYZNA W ZŁOTYM HEŁMIE - Joe Vitale
str. 4
Drogi Czytelniku,
Poniższy krótki Raport Specjalny wprowadza Cię w arkana
zaawansowanego marketingu dla ludzi o mocnych nerwach.
Zalecam przystąpić do lektury z otwartym umysłem. Ujawnia ona
narzędzie, które może zaowocować narodzinami wszystkiego od
nowego interesu przez gorące trendy po kontrolę umysłów.
Wykorzystaj tę wiedzę w służbie dobru.
Dr Joe Vitale
Prezes, Hypnotic Marketing, Inc.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
11403926.007.png 11403926.001.png 11403926.002.png
MĘŻCZYZNA W ZŁOTYM HEŁMIE - Joe Vitale
Poza Wiarą
str. 5
Poza Wiarą
Wczoraj obejrzałem niecodzienny dokument na temat wiary. Nazywa się
Mana: Poza Wiarą. Skupia się on na ludziach, miejscach, kulturach
i rytuałach z całego świata. Pokazano wyznawców Elvisa, wierzących
w Całun Turyński, święto Kwitnącej Wiśni w Japonii, szokujące rytuały
w Afryce, człowieka w Indiach instalującego nowy komputer poprzez
pobłogosławienie go, i wiele więcej. Fascynujące.
W pewnym momencie film ten zdradza zakulisową historię pewnego
sławnego obrazu, ponoć pędzla samego Rembrandta, zatytułowanego
Mężczyzna w Złotym Hełmie. Według autorów filmu, dzieło było tak
popularne, że ludzie tłoczyli się w sali galerii w trzech rzędach, wyciągając
szyje, aby choć nań zerknąć. Reklamodawcy używali tego obrazu do
sprzedaży swoich produktów. Dzieło zyskało światową sławę.
Ale potem grupa badaczy skrupulatnie przeanalizowała obraz. Odkryli
koniec końców, że obraz nie jest wcale autorstwa Rembrandta, co więcej -
nie mógł być. Nagle tłumy zniknęły. Nikogo już nie obchodził mężczyzna
w złotym hełmie. Dzieło nadal wisi w galerii w Niemczech, ale mało kto
zwraca na nie uwagę. To przecież ten sam obraz. Reprodukcje są
sprzedawane na całym świecie. Ale oryginał nie przyciąga już tłumów.
Dlaczego?
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
11403926.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin