Joe Vitale_Impulsowy_Marketing.pdf
(
514 KB
)
Pobierz
11403925 UNPDF
Scott Lewis, Dr Joe Vitale
Impulsowy Marketing
BONUS SPECJALNY
o wartości $97
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Został dołączony jako bonus do zakupionego ebooka
pt.
“Hipnotyczny marketing”
w serwisie
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 09.09.2006
Tytuł: Marketing Impulsowy
Tytuł oryginalny: Impulse Marketing
Autor: Scott Lewis, Dr Joe Vitale
Tłumaczenie: Bartosz Kurkiewicz
Skład i korekta: Anna Grabka
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP - DAN KENNEDY
.
................................................................. 6
JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY?
.
................................8
49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO
.....................................12
1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
................................................12
2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację.
.
...........................14
3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy
..............................................................15
4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią
.
........................................16
5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
..........................................................18
6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy
.
................................................19
7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
......................................................20
8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt
............................................................ 22
9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy?
...................................................23
10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna
.
...........................................24
11. Strategiczne znaczenie kolorów
.
............................................................ 26
12. Zasada “O mały włos”
............................................................................27
13. Niewielkie, częste wygrane
....................................................................28
14. Drobne zmiany w tym co znane
.
............................................................29
15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko,
co
męczące
...................................30
........................................ 31
17. Niech projekt wzbudza niepokój
............................................................33
18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone
....................................................34
19. Najmij statystów
.....................................................................................35
20. Wykorzystaj wąskie korytarze
.
..............................................................36
21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu
zachęcać
hazardu
..................................37
22. Minimalistyczny wystrój kasyn
.............................................................38
23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno
...............................................39
24. Niskie sufity.
.
.........................................................................................40
25. Podziel kasyno na mniejsze części
.
........................................................41
26. Niech przejścia z dywanami prowadzą
wnętrza
..................... 42
27. Zrób użytek ze znaków.
..........................................................................43
28. Jak zmusić klientów żeby
głównych sal.
.............................. 44
29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką
...................................................45
“biegli”
do
Ciebie?
16. Specjalny zapach może
do
do
do
sami
....................................46
31. Kluby graczy zachęcają do gry.
...............................................................47
32. Płać za przegrywanie
.
............................................................................ 48
33. Kradzione tuczy
......................................................................................49
34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić!
....51
35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
.............................................. 52
36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską
53
37. Obstaw za jedynie $1 w
pozyskiwania
danych
................................54
38. Pamiątkowe sztony
................................................................................55
39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy
.........................................................57
40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę?
........................................... 59
41. Dodatkowe zyski
....................................................................................60
42. Dźwięk zwycięstwa
.
................................................................................61
43. Osobiście zaadresowane listy do klientów
.
...........................................62
44. Turnieje dla graczy
.
................................................................................63
45. Slogany nie wystarczą
............................................................................64
46. “Zwiąż” klienta ze sobą
..........................................................................65
47. Znajdź odpowiednie “połączenie”
.
........................................................ 66
48. Przyciągaj ludzi jedzeniem
....................................................................67
49. Co jeszcze?
.............................................................................................68
Karaibskim
Stud
Pokerze
BONUS 1
.
........................................................................................ 69
Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji
...........................69
BONUS 2
......................................................................................... 73
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
.
..................................................73
BONUS 3
......................................................................................... 76
Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?
.
.................. 76
BONUS 4
.
........................................................................................ 81
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas
.
............................................ 81
BONUS 5
......................................................................................... 83
Chytre sztuczki kasynowe
............................................................................83
1. Zamykaj ludzi w środku.
.
.....................................................................83
2. Spróbuj ich nieco podchmielić.
.
..........................................................83
3. Trzymaj ich “przy nadziei”
.
.................................................................83
30. Kluby graczy jako
źródło
BONUS 6
.
........................................................................................84
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas
.
....................................84
●
Flamingo
przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze.
........................................... 87
.
........................................................90
●
Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus.
.....94
●
Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym,
siła
środowiska.
................................................................................97
BONUS 7
.
...................................................................................... 100
Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World.
................100
O AUTORACH
............................................................................... 103
.
..............................................................................................84
●
Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do
Ciebie
●
Jay Sarno część 2 - Circus Circus
oraz
Plik z chomika:
LuckyCharm
Inne pliki z tego folderu:
Just Enough English Grammar Illustrated.rar
(2438 KB)
Cameron-Bandler-Ku harmonii w milosci.pdf
(1236 KB)
Bandler R. Ginger J. - Z żab w księżniczki.pdf
(928 KB)
55_wskazowki_Ukryta_perswazja_Hogan.pdf
(536 KB)
Ukryta_Perswazja-prezentacja_Kevina.pdf
(548 KB)
Inne foldery tego chomika:
ANGIELSKI NAUKA
DIETY
INVENTORY MANAGMENT
KURS TANCA
PSYCHOLOGIA
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin