Joe Vitale_Impulsowy_Marketing.pdf

(514 KB) Pobierz
11403925 UNPDF
Scott Lewis, Dr Joe Vitale
Impulsowy Marketing
BONUS SPECJALNY
o wartości $97
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Został dołączony jako bonus do zakupionego ebooka
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
11403925.003.png
 
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 09.09.2006
Tytuł: Marketing Impulsowy
Tytuł oryginalny: Impulse Marketing
Autor: Scott Lewis, Dr Joe Vitale
Tłumaczenie: Bartosz Kurkiewicz
Skład i korekta: Anna Grabka
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
11403925.004.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP - DAN KENNEDY . ................................................................. 6
JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY? . ................................8
49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO .....................................12
1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? ................................................12
3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy ..............................................................15
4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią . ........................................16
5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej ..........................................................18
6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy . ................................................19
7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę ......................................................20
8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt ............................................................ 22
9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy? ...................................................23
10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna . ...........................................24
11. Strategiczne znaczenie kolorów . ............................................................ 26
12. Zasada “O mały włos” ............................................................................27
13. Niewielkie, częste wygrane ....................................................................28
14. Drobne zmiany w tym co znane . ............................................................29
15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko,
co
męczące
...................................30
........................................ 31
17. Niech projekt wzbudza niepokój ............................................................33
18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone ....................................................34
19. Najmij statystów .....................................................................................35
20. Wykorzystaj wąskie korytarze . ..............................................................36
21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu
zachęcać
hazardu
..................................37
22. Minimalistyczny wystrój kasyn .............................................................38
23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno ...............................................39
24. Niskie sufity. . .........................................................................................40
25. Podziel kasyno na mniejsze części . ........................................................41
26. Niech przejścia z dywanami prowadzą
wnętrza
..................... 42
27. Zrób użytek ze znaków. ..........................................................................43
28. Jak zmusić klientów żeby
głównych sal.
.............................. 44
29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką ...................................................45
“biegli”
do
Ciebie?
16. Specjalny zapach może
do
do
do
sami
11403925.005.png
....................................46
31. Kluby graczy zachęcają do gry. ...............................................................47
32. Płać za przegrywanie . ............................................................................ 48
33. Kradzione tuczy ......................................................................................49
35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze .............................................. 52
37. Obstaw za jedynie $1 w
pozyskiwania
danych
................................54
38. Pamiątkowe sztony ................................................................................55
39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy .........................................................57
40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę? ........................................... 59
41. Dodatkowe zyski ....................................................................................60
42. Dźwięk zwycięstwa . ................................................................................61
43. Osobiście zaadresowane listy do klientów . ...........................................62
44. Turnieje dla graczy . ................................................................................63
45. Slogany nie wystarczą ............................................................................64
46. “Zwiąż” klienta ze sobą ..........................................................................65
47. Znajdź odpowiednie “połączenie” . ........................................................ 66
48. Przyciągaj ludzi jedzeniem ....................................................................67
49. Co jeszcze? .............................................................................................68
Karaibskim
Stud
Pokerze
BONUS 1 . ........................................................................................ 69
BONUS 2 ......................................................................................... 73
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski! . ..................................................73
BONUS 3 ......................................................................................... 76
BONUS 4 . ........................................................................................ 81
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas . ............................................ 81
BONUS 5 ......................................................................................... 83
Chytre sztuczki kasynowe ............................................................................83
1. Zamykaj ludzi w środku. . .....................................................................83
2. Spróbuj ich nieco podchmielić. . ..........................................................83
3. Trzymaj ich “przy nadziei” . .................................................................83
30. Kluby graczy jako
źródło
11403925.001.png
BONUS 6 . ........................................................................................84
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas . ....................................84
Flamingo
........................................... 87
. ........................................................90
.....94
Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym,
siła
środowiska.
................................................................................97
BONUS 7 . ...................................................................................... 100
O AUTORACH ............................................................................... 103
. ..............................................................................................84
Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do
Ciebie
Jay Sarno część 2 - Circus Circus
oraz
11403925.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin