Pianistka i francuski hrabia.pdf

(420 KB) Pobierz
692428308 UNPDF
KATE HEWITT
PIANISTKA I FRANCUSKI HRABIA
692428308.007.png 692428308.008.png 692428308.009.png 692428308.010.png 692428308.001.png 692428308.002.png 692428308.003.png 692428308.004.png 692428308.005.png 692428308.006.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym Złote Ebooki .
KATE HEWITT
Pianistka i francuski hrabia
Tłumaczyła
Urszula Grabowska
Tytuł oryginału: Count Tousaint’s Pregnant Mistress
Pierwsze wydanie: Harlequin Mills & Boon Limited, 2010
Redaktor serii: Małgorzata Pogoda
Opracowanie redakcyjne: Małgorzata Pogoda
Korekta: Maja Garlińska
2009 by Kate Hewitt
for the Polish edition by Arlekin – Wydawnictwo Harlequin
Enterprises sp. z o.o., Warszawa 2011
Wszystkie prawa zastrze ˙one, łącznie z prawem reprodukcji
części lub całości dzieła w jakiejkolwiek formie.
Wydanie niniejsze zostało opublikowane
w porozumieniu z Harlequin Enterprises II B.V.
Wszystkie postacie w tej ksią ˙ce są fikcyjne.
Jakiekolwiek podobieństwo do osób rzeczywistych
– ˙ywych lub umarłych – jest całkowicie przypadkowe.
Znak firmowy Wydawnictwa Harlequin
i znak serii Harlequin Światowe ˙ ycie są zastrze ˙one.
Arlekin – Wydawnictwo Harlequin Enterprises sp. z o.o.
00-975 Warszawa, ul. Starościńska 1B lokal 24-25
Skład i łamanie: COMPTEXT , Warszawa
ISBN 978-83-238-8243-5
ŚWIATOWE ˙ YCIE –311
ROZDZIAŁ PIERWSZY
Oklaski ucichły i salę koncertową wypełniła peł-
na oczekiwania cisza. W takich chwilach Abigail
Summers odczuwała elektryzujący dreszcz podnie-
cenia.
Wzięła głęboki oddech, zawisła palcami nad
klawiaturą fortepianu głównej sceny paryskiej Salle
Pleyel, przymknęła oczy i zaczęła grać.
Muzyka wylewała się z jej duszy i spływała przez
palce, napełniając salę przejmującymi dźwiękami
sonaty Beethovena. Abby zapomniała o publiczno-
ści, zasłuchanej i oczarowanej. Wszyscy ci ludzie,
którzy zapłacili po blisko sto euro za bilet na jej
koncert, nagle jakby się rozpłynęli i znikli, podczas
gdy ją bez reszty zagarnęła muzyka – potę˙na siła,
przenikająca jej ciało, umysł i duszę. Siedem lat
koncertowania i lekcje gry na fortepianie od wczes-
nego dzieciństwa, nauczyły ją całkowicie koncent-
rować się na muzyce.
A jednak, w połowie Appassionaty coś zakłóciło
jej doskonałą koncentrację. Nie mogła oprzeć się
wra˙eniu, ˙e ktoś ją obserwuje. Oczywiście, przy-
glądało jej się teraz kilka setek par oczu, ale to było
coś innego. Ten ktoś, intuicyjnie wiedziała, ˙e to
Zgłoś jeśli naruszono regulamin