Nauka perswazji.pdf

(1651 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Iyiul oryginału
//ic Science oj Influence: How te Gft
Anyone to Say Yes in 8 M/nutes or Less
Copyright © 2005 by Kevin Hogan
Ali ńghts reserped. This translation puhlished under license
Copyright © for the Polish edition by REBIS Publishing House Ltd.
Poznań 2007
Redaktor merytoryczny
Wisława Grabarczyk-Kostka
Redaktor
Małgorzata Chwałck
Projekt okładki, opracowanie graficzne i ilustracja na okładce
Zbigniew Mielnik
Wydanie I (dodruk)
ISBN 978-83-7301-933-1
Dlajessiki i Marka Hoganów -
dzieci, o jakich marzy każdy rodzic
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań
tel. 061-867-47-08, 061-867-81-40; fax 061-867^37-74
e-mail: rebis@rebis.com.pl
www.rebis.com.pl
876888093.018.png
lylul oiyginalu
Ihe Science ojlnjluence: I Iow to (iel
Anyone to Say Yes in 8 Minutes or Less
Copyright © 2005 by Kevin Hogan
Ali rights resened. This translation published under license
Copyright © for the Polish edition by REBIS Publishing House Ltd.,
Poznań 2007
Redaktor merytoryczny
Wisława Grabarczyk-Kostka
Rcd.ikioi
Małgorzat.i Chwałek
Projekt okładki, opracowanie graficzne i ilustracja na okładce
Zbigniew Mielnik
Wydanie I (dodruk)
ISBN 978-83-7301-933-1
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań
tel. 061-867-47-08, 061-867-81-40; fax 061-867-37-74
e-mail: rebis@rebis.com.pl
www.rebis.com.pl
876888093.019.png
Dlajessiki i Mark ą Hoganów -
dzieci, o jakich marzy każdy mdń c
876888093.020.png
Spis treści
O autorze
9
Przedmowa
11
1. Jak zmienić innych
15
2. Pierwsze cztery sekundy
29
3. Model perswazji Delta
A7
4. Wiarygodność: istota perswazji
73
5. Nowe zasady wywierania wpływu
. 83
6. Wprowadzenie do strategii Omega
99
7. Zasady formułowania oferty, techniki perswazji
i strategie wywierania wpływu
123
8. Prawa perswazji w praktyce
... 149
9. Tajemnica oscylacji
173
10. Czytanie w myślach: Jak się dowiedzieć,
co myślą inni
183
11. Pomyślę o tym!
189
12. Jak ich mózg kupuje... ciebie!
227
Bibliografia
239
Indeks
245
Potrzebujesz mówcy?
247
876888093.021.png 876888093.001.png 876888093.002.png 876888093.003.png 876888093.004.png 876888093.005.png 876888093.006.png 876888093.007.png 876888093.008.png 876888093.009.png 876888093.010.png 876888093.011.png 876888093.012.png 876888093.013.png 876888093.014.png 876888093.015.png 876888093.016.png
O autorze
Kevin Hogan jest autorem 11 książek, w tym światowego bestsel-
Iri u pod tytułem Psychologia perswazji. Strategie i techniki wywierania
wpływu na ludzi [poi. wyd. Jacek Santorski & Co., Warszawa 2004 —
pi/yp. tłum.].
Pracuje jako ekspert w zakresie mowy ciała dla takich czasopism
i d/ienników, jak „Cosmopolitan", „Selling Power", „Womans World",
„Hirst for Women", „In Touch", „Star", „Mademoiselle", „Playboy",
„Success!", „New York Post", „Los Angeles Times", ma na swoim kon-
cie również wiele innych publikacji.
Trudno spotkać naprawdę dynamicznych mówców, którzy potrafią
/motywować słuchaczy. Kevin emanuje większą energią niż skrzydlaty
byk z puszki napoju pobudzającego. Przekazuje słuchaczom na całym
świecie umiejętności i informacje, o których wcześniej mogli jedynie
marzyć. „Motywujący do działania" i „inspirujący" to pierwsze z wielu
określeń, którymi można opisać Kevina, kiedy się go osobiście pozna.
Gdy jakaś firma musi zamknąć transakcję, często zwraca się do Kevina
/ prośbą, aby osobiście dobił targu jeszcze tego samego dnia. To czło-
wiek prawy, uczciwy, o wielkim sercu, i jeden z najbardziej wpływo-
wych umysłów na naszej planecie, który może pracować również dla
ciebie i twojej firmy.
Kevin ma tytuł doktora psychologii i licencjat z komunikacji języ-
kowej.
Pochodzi z niezamożnej rodziny i bardzo wcześnie nauczył się zara-
biać sprzedażą. Po odejściu ojca ciężko pracował, aby zapewnić godzi-
wy byt matce i czwórce rodzeństwa.
Obecnie Kevin jest samotnym i niezwykle dumnym ojcem dwój-
ki wyjątkowych dzieci, 7 których jedno jest nastolatkiem... nic więc
dziwnego, że jest na bieżąco z najnowszymi technikami wywierania
wpływu na ludzi i perswazji.
876888093.017.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin