rozwoj_sieci_gadu-gadu.pdf

(3000 KB) Pobierz
SGA 2008
Rozwój sieci Gadu-Gadu
Agnieszka Gajzler
24823585.014.png 24823585.015.png
Kilka słów o sobie
W marketingu Gadu-Gadu od września 2006. Od stycznia 2008 szef
Działu Promocji i Pełnomocnik Zarządu ds. Promocji. Odpowiadam
za komunikację marek sieci Gadu-Gadu, planowanie i kreację
kampanii, uczestniczę w tworzeniu projektów sieci Gadu-Gadu
Doświadczenie w branży mediowej zdobywam od 2002 roku.
Rozpoczęłam od działu promocji łódzkiej „Gazety Wyborczej”,
pracowałam również w „City Magazine”, łódzkim oddziale Radia
Eska, „Echu Miasta”. W Gadu-Gadu realizowałam największe akcje
promocyjne, szeroko komentowane w sieci, dzięki którym
promowane marki uplasowały się w pierwszej trójce w rankingach
(Megakonkurs Mojej Generacji, ZielonaSłuchawka - najgłośniejszy
konkurs w sieci z wykorzystaniem wizerunku Dody).
24823585.016.png
Agenda
W prezentacji opowiem o strukturze sieci Gadu-Gadu, historii
ekspansji na inne marki oraz ujawnię, na czym polega fenomen
kampanii reklamowych w mediach Gadu-Gadu
Potencjalni zainteresowani to wszyscy, którzy są ciekawi, jak
wygląda platforma multimedialna, która w swoim portfolio posiada
marki związane z technologią VOIP, oparte o trend Web 2.0 lub
tworzone wokół muzyki, oraz osoby ciekawe tego, co kryje się pod
pojęciem konwergencji mediów Gadu-Gadu.
Część prezentacyjna zajmie 30-40 minut. Pozostały czas
przeznaczony zostanie na pytania.
Wytężona uwaga mile widziana… i premiowana
24823585.017.png
Spis treści
Prezentacja marek autorskich sieci Gadu-Gadu:
Polska
Ukraina
Ekspansja Gadu-Gadu - chronologicznie
Case Study kampanii „ Garnier Czyste Brzmienie””
Case Study kampanii „ Orange Music”
Niespodzianka
24823585.001.png 24823585.002.png
SIEĆ GADU-GADU
24823585.003.png 24823585.004.png 24823585.005.png 24823585.006.png 24823585.007.png 24823585.008.png 24823585.009.png 24823585.010.png 24823585.011.png 24823585.012.png 24823585.013.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin