3d_wkladka obszar D.doc

(76 KB) Pobierz
Nr wniosku ......................._ ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

 

4. Specyfikacja przedmiotu dofinansowania  - obszar D                                                         STRONA 5

Proponowane do dofinansowania koszty utrzymania sprawności technicznej posiadanego wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym 

ORIENTACYJNA CENA brutto

(kwota w zł)

Zakup części zamiennych, jakich:

 

Zakup akumulatora

 

Zakup dodatkowego wyposażenia, jakiego:

 

Koszty naprawy/remontu

 

Koszty przeglądu technicznego

 

Koszty konserwacji/renowacji

 

RAZEM

 

 

5. Wnioskowana kwota dofinansowania 

Koszty utrzymania sprawności technicznej wózka:

Orientacyjny koszt (w zł)

Kwota wnioskowana (w zł)

Razem

 

 

6. Informacje uzupełniające

Czy Wnioskodawca/podopieczny* uzyskał pomoc ze środków PFRON w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym?      
NIE         TAK - w ramach (np. programu) ..................................................................... w .........................roku.

Wnioskodawca/podopieczny* użytkuje wózek inwalidzki o napędzie elektrycznym

NIE             TAK (model, rok produkcji): ……………………………………………………………………………………….

 

Okres gwarancyjny w związku z zakupem wózka upłynął:   
NIE     
TAK, w dniu: ................................ roku.

Posiadany wózek był naprawiany w roku:.........., gwarancja na naprawę upłynęła: NIE   TAK, w dniu: ................... r.

Jakie problemy techniczne występują z użytkowanym wózkiem (jakie są istotne przesłanki udzielenia wsparcia
ze środków PFRON):

 

 

*- należy zaznaczyć właściwe

DANE RACHUNKU BANKOWEGO WNIOSKODAWCY,

na który zostaną przekazane środki w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku
(dopuszcza się uzupełnienie tych danych po podjęciu decyzji o przyznaniu dofinansowania)

numer rachunku bankowego .

........................................................................................................................................................

nazwa banku

........................................................................................................................................................

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                      STRONA 6

Oświadczam, że:

1.   informacje podane we wniosku i załącznikach są zgodne z prawdą oraz przyjmuję do wiadomości, że podanie informacji niezgodnych z prawdą, eliminuje wniosek z dalszego rozpatrywania,

2.   zapoznałam(em) się z zasadami udzielania pomocy w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd”, które przyjmuję do wiadomości i stosowania oraz przyjęłam(em) do wiadomości, że tekst programu jest dostępny pod adresem: www.pfron.org.pl, a także: www.pcpr.swiebodzin.pl 

3.   przyjmuję do wiadomości i stosowania, iż złożenie niniejszego wniosku o dofinansowanie nie gwarantuje uzyskania pomocy w ramach realizacji programu oraz, że warunkiem zawarcia umowy dofinansowania jest spełnianie warunków uczestnictwa określonych w programie także w dniu podpisania umowy,         

4.   przyjmuję do wiadomości i stosowania, że ewentualne wyjaśnienia, uzupełnienia zapisów lub brakujących załączników do wniosku należy dostarczyć niezwłocznie, w terminie wyznaczonym przez Realizatora programu oraz, że prawidłowo zaadresowana korespondencja, która pomimo dwukrotnego awizowania nie zostanie odebrana, uznawana będzie za doręczoną,                                                                                       

5.   w ciągu ostatnich 3 lat byłem(am) stroną umowy dofinansowania ze środków PFRON i rozwiązanej z przyczyn leżących po mojej stronie: £ tak  - £ nie,

6.   przyjmuję do wiadomości i stosowania, iż w przypadku przyznanego dofinansowania, przelanie środków finansowych może nastąpić na rachunek bankowy Wnioskodawcy lub też na rachunek bankowy sprzedawcy/usługodawcy, na podstawie przedstawionej i podpisanej przez Wnioskodawcę faktury VAT.

Wnioskodawca nie mogący pisać, lecz mogący czytać, zamiast podpisu może uczynić na dokumencie tuszowy odcisk palca, a obok tego odcisku inna osoba wypisze jej imię i nazwisko umieszczając swój podpis; zamiast Wnioskodawcy może także podpisać się inna osoba, z tym że jej podpis musi być poświadczony przez notariusza lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta), starostę lub marszałka województwa z zaznaczeniem, że podpis został złożony na życzenie nie mogącego pisać, lecz mogącego czytać.

...................................... dnia  ..... /....... /20..... r.                       ............................                                    

                                                                  podpis Wnioskodawcy

7. Załączniki: wymagane do wniosku oraz dodatkowe (wiersze 5-11)                                                                            

 

WYPEŁNIA WYŁĄCZNIE REALIZATOR PROGRAMU
(należy zaznaczyć właściwe)

 

Nazwa załącznika

Dołączono do wniosku

Uzupełniono

Data uzupełnienia
/uwagi

1.        

Kserokopia aktualnego orzeczenia o znacznym stopniu niepełnosprawności (lub orzeczenia równoważnego)

     z

     z

 

2.        

Oświadczenie o wysokości średnich miesięcznych dochodów netto w przeliczeniu na jednego członka rodziny pozostającego we wspólnym gospodarstwie domowym (sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do wniosku)

     z

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin