protokół diagnostyczny matematyka.rtf

(57 KB) Pobierz
PROTOKÓŁ DIAGNOSTYCZNY

PROTOKÓŁ DIAGNOSTYCZNY
(diagnozowanie trudności w uczeniu się matematyki)

I Dane personalne osoby badanej

imię i nazwisko              wiek………

etap edukacyjny              klasa……….

 

 

II Istotne uwagi z opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

 

III Funkcjonowanie dziecka w szkolnych formach aktywności matematycznej   (emocje, motywacja, samoocena)

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

 

IV Warunki życia i rozwoju dziecka

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

.......................................................................................................................

 

V Sprawność systemu percepcyjno-motorycznego

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

........................................................................................................................

................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

 

VI Ocena efektu matematycznej edukacji przedszkolnej (intuicje matem.)

odróżnianie prawidłowego liczenia od błędnego              ………………...

……………………………………………………………………….

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

poziom opanowania czynności dodawania i odejmowania ……………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

……………………………………………………………………… rozumienie  umów........................………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

 

VII Ocena poziomu myślenia operacyjnego w zakresie:

stałości ilości nieciągłych              ……………………

………………………………………………………………………wyznaczania konsekwentnych serii ……………………………………………

………………………………………………………………………

stałości długości              ……

………………………………………………………………………stałości masy              ……

………………………………………………………………………stałości objętości              ……

………………………………………………………………………

 

VIII Poziom umiejętności matematycznych (w odniesieniu do aktualnego etapu edukacyjnego)

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

 

IX Diagnoza globalna

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin