Earth 2160.pdf

(12177 KB) Pobierz
E2160_Manual_PL.qxp
E2160_Manual_PL.qxp 10.06.2005 12:11 Seite 1
sp i is treœC I I
Licencja
...................................................................................................
3
3
Ostrzeżenie przed epilepsją
...................................................................................................
Rozdział 1
Wymagania systemowe
...................................................................................................
4
4
Instalacja i deinstalacja
...................................................................................................
Rozdział 2
Prolog
...................................................................................................
6
7
Wprowadzenie
...................................................................................................
Rozdział 3
Numer seryjny i aktywacja ...................................................................................................
Profil gracza i Menu główne ...................................................................................................
Kampanie
...................................................................................................
10
11
12
13
15
17
Potyczka
...................................................................................................
Gra sieciowa
...................................................................................................
Ustawienia
...................................................................................................
Rozdział 4
Ekran gry ...................................................................................................
Opcje ...................................................................................................
Surowce naturalne ...................................................................................................
Konstruowanie ...................................................................................................
Drzewo technologiczne ...................................................................................................
Mapka sytuacyjna ...................................................................................................
Produkcja ...................................................................................................
Panel poleceń ...................................................................................................
Piktogramy ...................................................................................................
Sterowanie jednostkami ...................................................................................................
Poziomy doświadczenia ...................................................................................................
Zapisywanie i wczytywanie gry ...................................................................................................
Filmy
...................................................................................................
22
23
24
25
26
27
28
30
32
33
36
38
39
1
446535964.003.png
E2160_Manual_PL.qxp 10.06.2005 12:12 Seite 2
sp i is treœc i i
Rozdział 5
Bohaterowie
...................................................................................................
40
40
42
42
43
45
45
47
Michael R. Falkner
...................................................................................................
Robert Taggart
...................................................................................................
Greg Rifkin
...................................................................................................
Ariah D. F. 745
...................................................................................................
Bohaterowie w grze
...................................................................................................
Ekwipunek
...................................................................................................
Przedmioty
...................................................................................................
Rozdział 6
Wirtualni agenci
...................................................................................................
48
Rozdział 7
ED - Euroazjatycka Dynastia ........................................................
Zakładanie bazy, zaopatrzenie w energię i wydobywanie surowców
naturalnych
49
........................................................
50
51
52
Modyfikacja i naprawy jednostek
........................................................
Jednostki ED
........................................................
Rozdział 8
LC - Lunar Corporation ........................................................
Zakładanie bazy, zaopatrzenie w energię i wydobywanie surowców
naturalnych
57
........................................................
58
Rozdział 9
UCS – United Civilized States ........................................................
Zakładanie bazy, zaopatrzenie w energię i wydobywanie surowców
naturalnych
59
........................................................
60
Rozdział 10
Obcy
...................................................................................................
61
Rozdział 11
Rozwiązywanie problemów i FAQ
........................................................
62
67
Podpowiedzi do gry
........................................................
Rozdział 12
Autorzy
...................................................................................................
69
Rozdział 13
Pomoc techniczna
...................................................................................................
72
2
446535964.004.png
E2160_Manual_PL.qxp 10.06.2005 12:12 Seite 3
l i icencja
Warunki licencji
WAŻNE, PROSIMY UWAŻNIE PRZECZYTAĆ!
Niniejsza umowa licencyjna jest umową prawną pomiędzy klientem i firmą TopWare-Poland Sp
z o.o. na użytkowanie określonego produktu. Pod pojęciem produktu rozumie się oprogramowanie komputerowe,
wszelkie materiały poligraficzne oraz dokumentację elektroniczną. Używanie, kopiowanie i instalacja produktu jest
równoznaczne z wyrażeniem zgody na warunki umowy.
Produkt ten jest chroniony zarówno przez polskie, jak i międzynarodowe umowy autorskie oraz inne prawa i porozu-
mienia dotyczące własności. Nabywając produkt staliście się Państwo posiadaczami licencji na jego użytkowanie, nato-
miast nie posiadacie prawa do jego sprzedaży lub dalszego rozpowszechniania.
Przyznawanie i odstępowanie licencji
Oprogramowanie: uzyskaliście Państwo prawo do stworzenia kopii produktu przeznaczonej do użytku na jednym
komputerze. Pierwotny użytkownik tego komputera ma prawo do wykonania kopii do własnego użytku na komputerze
przenośnym (notebook).
Przechowywanie w pamięci komputera/uŻytkowanie w sieci
Posiadacz produktu ma prawo do utworzenia jednej kopii produktu na urządzeniu do przechowywania zbiorów
np. serwerze sieciowym, pod warunkiem, że kopia ta będzie używana tylko i wyłącznie w serwerze lokalnym. W tym
przypadku należy poinformować właściciela praw majątkowych o zaistniałej sytuacji.
Ta sama kopia produktu nie może być przechowywana i użytkowana na kilku komputerach jednocześnie.
Opis dalszych praw i ograniczeń
W związku z tym, iż produkt oznaczony jest jako niedozwolony do dalszej sprzedaży wszelkie czerpanie korzyści mate-
rialnych z rozpowszechniania produktu jest nielegalne. Użytkownik produktu nie ma prawa do jego wynajmowania,
pożyczania, oddawania w leasing oraz dokonywania prac związanych z dekompilowaniem danych (reverse
engineering) i wprowadzaniem jakichkolwiek zmian.
Serwis
TopWare oferuje Państwu wszelkie usługi serwisowe dotyczące produktu, które określone zostały w podręczniku
użytkownika, dokumentacji na dysku lub innych przedstawionych do Państwa dyspozycji materiałach. Wszelkie
uzupełniające kody programowe udostępniane Państwu w ramach serwisu stanowią nierozerwalną część produktu,
w związku z czym podlegają tym samym prawom i ograniczeniom co pełny produkt. Jednocześnie firma TopWare
zastrzega sobie prawo do wykorzystywania wszelkich otrzymanych od Państwa uwag i propozycji dotyczących
produktu.
OSTRZEŻENIE
PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZĄ INFORMACJĄ PRZED INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM GRY!
Według badań lekarskich niektóre osoby bardzo źle reagują na efekty świetlne i błyski związane z wyświetlaniem
grafiki na ekranie. U osób tych w wyniku obcowania z grami komputerowymi oraz grami wideo dojść może do zakłóceń
świadomości i ataków epilepsji. W związku z tym zaleca się w przypadku wystąpienia podobnych objawów
niezwłocznie zaprzestać grania
i skonsultować się z lekarzem. Zaleca się także, aby dzieci do lat 12 korzystały z komputera pod opieką dorosłych.
Zalecane środki ostrożności:
W czasie gry należy utrzymywać pozycję z dala od monitora (kabel myszy lub joysticka powinien być naciągnięty).
Należy zwrócić uwagę na właściwe oświetlenie pomieszczenia, w którym znajduje się komputer.
Zaleca się robienie 10 min. przerw, przy używaniu komputera dłużej niż 2 godziny.
3
446535964.005.png
E2160_Manual_PL.qxp 10.06.2005 12:12 Seite 4
rozdz i ia³ 1 1
I I N STALacja
WYMAGAN I IA SYSTEMOWE
Windows® 2000 lub XP
DirectX™ 9.0c lub nowszy (dołączony do gry)
Procesor 1,5 GHz, zalecany 2,0 GHz lub szybszy
512 MB RAM, zalecane 1 GB RAM
karta graficzna 3D z technologią Per-Pixel-Shader 1.2 zgodna z DirectX™
(zalecane ATI Radon, X800 lub Geforce 6600, 6800)
karta dźwiękowa zgodna z DirectX™ 9.0
Napęd CD-ROM
1,5 GB wolnego miejsca na twardym dysku
Mysz i klawiatura, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe.
I INSTALACJA
Engine gry Earth 2160 opiera się na najnowszej technologii DirectX. To oznacza, że do gry
niezbędny jest DirectX 9.0c (lub nowszy). Direct X 9.0c jest dołączony do gry.
W celu zainstalowania Earth 2160 włóż płytę instalacyjną do napędu komputera. Jeśli funkcja
automatycznego uruchamiania napędu komputera jest aktywna, na ekranie pojawi się pokaza-
ne obok menu startowe. Jeśli funkcja ta jest nieaktywna, uruchom Eksploratora Windows
i otwórz okno napędu DVD. Po otwarciu się okna uruchom plik “Autorun.exe” , by uruchomić
menu gry.
Aby rozpocząć instalację gry, kliknij na ikonę
“Instaluj Earth 2160” . Do instalacji wymagane jest
przynajmniej 950 MB wolnego miejsca na twardym
dysku. Podana ilość dotyczy tylko wolnego miejsca
dla samego programu. Dla zapisywania stanów gry,
filmów, zrzutów ekranowych, itp. potrzebne jest
dodatkowe miejsce. Zaleca się więc dodatkowo
posiadanie 3 GB lub więcej wolnej przestrzeni na
dysku twardym, zwłaszcza że Windows XP wymaga
również jeszcze wolnego miejsca do zapisu pliku
wymiany. Na końcu instalacji istnieje możliwość
umieszczenia skrótu na pulpicie i dodania pozycji
„Quicklaunch” (symbol w pasku zadań). Wybór pozostawiamy Państwu.
Wskazówka : Podczas instalacji Earth 2160 program instalacyjny sprawdza istniejącą na
Państwa komputerze wersję DirectX. Jeśli program wykryje przestarzałą wersję DirectX,
zaproponuje zainstalowanie wersji DirectX 9.0c. Instalacja DirectX 9.0c może zostać urucho-
miona później z menu startowego poprzez naciśnięcie “instaluj DirectX 9.0c” .
Uwaga : Po zainstalowaniu DirectX 9.0c wymagane jest ponowne uruchomienie komputera
w celu uaktywnienia zmian, w przeciwnym razie gry Earth 2160 nie uruchomi się.
4
446535964.006.png 446535964.001.png
E2160_Manual_PL.qxp 10.06.2005 12:13 Seite 5
rozdz i ia³ 1 1
i instalacja i i de i instalacja
W menu startowym znajdują się też opcje “Przeglądaj” , “Strony WWW” i “Zakończ” . Po wybra-
niu opcji “Przeglądaj” na ekranie ukazuje się zawartość płyty instalacyjnej. Po naciśnięciu “Strony
WWW” otwarta zostanie strona internetowa gry Earth 2160, pod warunkiem, że posiadacie
Państwo łącze internetowe.
Aby uruchomić grę Earth 2160, kliknij na odpowiednim symbolu na pulpicie lub na pasku menu.
Alternatywnie grę możesz uruchomić przez menu startowe klikając na:
Start - Programy - Reality Pump - Earth 2160 - Earth 2160 .
W menu Earth 2160 znajduje się również skrót o nazwie Tryb awaryjny. Jeśli Earth 2160 zosta-
nie przez użytkownika „błędnie skonfigurowana“, np. poprzez ustawienia rozdzielczości obsługiwa-
nej przez kartę graficzną, ale nieodpowiedniej dla monitora, dzięki tej opcji można przywołać
poprzednie ustawienia.
Korzystanie z tej opcji jest zalecane, gdy gra nie uruchamia się z powodu zainstalowanej
w komputerze starszej karty graficznej, np. Geforce 3 Ti. Więcej na ten temat w rozdziale 12
w podrozdziale: Usuwanie problemów - FAQs.
Po naciśnięciu opcji Zakończ opuszcza się menu startowe.
DE I INSTALACJA
Aby usunąć Earth 2160 z twardego dysku, kliknij na:
Start-Programy -Reality Pump -Earth 2160 – Usuń grę .
Następnie postępuj według wskazówek na ekranie.
Podczas deinstalacji mają Państwo kilka możliwości do dyspozycji. Program
deinstalacyjny proponuje zachowanie następujących danych:
Zachowanie zrzutów ekranowych
Zachowanie stanów gry
Zachowanie utworzonych map
Zaznacz odpowiednie opcje w programie deinstalacyjnym, a następnie pos-
tępuj według wskazówek na ekranie. Wszystkie zrzuty ekranowe,
zapisane stany gry oraz utworzone mapy są zapisane w Moje Dokumenty\
Earth2160 Files.
Uwaga : Jeśli żadna z powyższych opcji nie zostanie zaznaczona, wszystkie dane
dotyczące gry zostaną usunięte.
5
446535964.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin