najwazniejsze-narzedzia-w-ebiznesie.pdf

(689 KB) Pobierz
891654936.007.png
Copyright by Złote Myśli & , rok 2008
Autor:
Tytuł: Najważniejsze narzędzia w ebiznesie - Wersja elektroniczna (PDF)
Nr zamówienia: 1162571-20111216
Nr Klienta: 123715
Data realizacji: 16.12.2011
Zapłacono: 0,00 zł
Wydanie: 1
Data: 06.02.2008
ISBN: darmowy
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny
sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez
pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także
kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw
autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
Wstęp . .................................................................................................4
Poznaj siłę mailingów . .......................................................................5
Z jakiego narzędzia skorzystać? . ....................................................7
Jak zbudować listę mailingową? . ....................................................8
.....................................................................................9
.......................................................................................10
.........................................................................11
...........................................................................12
...........................................................12
.....................................................................................12
.................................................................................13
.....................................................................................13
.......................................................................................14
..........................................................................................14
Spraw, aby Twoja strona przemówiła . ...........................................15
Jak wypracować przychód pasywny poprzez udział
...........................................................22
BONUS . .............................................................................................28
10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących
e-biznesmenów . ...............................................................................28
.....28
................................................28
....30
4. Przeszkadzanie klientowi w wykonaniu NOA (Najbardziej
Oczekiwanej Akcji) . .......................................................................30
............................31
........................................................31
........................................32
8. Brak materiałów szkoleniowych i
partnerów . .....................................................................................32
marketingowych dla
................................33
.......................................................33
Podsumowanie . ...............................................................................34
891654936.008.png
 
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Wstęp
Wstęp
Oddaję w Twoje ręce tego ebooka, gdyż chciałabym przekazać Ci
sprawdzoną wiedzę, jak skutecznie prowadzić e-Biznes i odnieść
spektakularny sukces.
Znajdziesz tu informacje na temat:
najskuteczniejszej formy marketingu sieciowego - czyli
mailingów
sposobu edukowania klientów i kreowania w nich potrzeby
posiadania tego, co im oferujesz
badania skuteczności tekstów reklamowych
programów partnerskich
przykuwania uwagi klienta, aby pozostał na stronie dłużej niż
5 sekund
błędów jakie popełniają biznesmani
Pozwól jeszcze, że się przedstawię.
Nazywam się Agnieszka Kądziołka i mogę powiedzieć, że jestem co-
raz bliżej sukcesu w e-biznesie. 7 lat temu nie wiedziałam nic, mar-
keting internetowy był w powijakach, a ja metodą prób i błędów do-
chodziłam do tego, co jest skuteczne, a co nie. Uczyłam się od profe-
sjonalistów i zdobyłam sporo doświadczenia, którym dzielę się w tym
ebooku.
Zapraszam do lektury:)
strona 4 z 35
891654936.009.png 891654936.001.png
 
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Poznaj siłę mailingów
Poznaj siłę mailingów
W tym rozdziale chciałabym podzielić się z Tobą moim doświadcze-
niem w temacie mailingów.
Mailing to najskuteczniejsza technika reklamy w Internecie...
o ile potrafisz go mądrze wykorzystać.
Co to znaczy mądrze? Otóż, nie wystarczy wykupić wysyłki 10 000
maili do przypadkowych osób z typowa reklamą
"Kup już dziś super fajną książkę o tym, jak być bogatym!" i czekać
na cud. :)
To niestety nie zadziała. W dzisiejszych czasach Internauci są "uczu-
leni" na reklamę. Tego typu zachęta sprawi, że większości z nich
włączy się czerwone ostrzegawcze światełko - "Uważaj, próbują Ci
coś wcisnąć!".
Pamiętaj!
Internauci unikają reklam jak ognia i wyczuwają je z daleka!
To jak więc to zrobić?
Po pierwsze określ swoją grupę docelową!
Zastanów się, czy piszesz do gospodyń domowych - bo sprzedajesz
świetną książkę kucharską, czy może do managerów, których zainte-
resuje książka o zarządzaniu.
strona 5 z 35
891654936.002.png 891654936.003.png 891654936.004.png 891654936.005.png 891654936.006.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin