najwazniejsze-narzedzia-w-ebiznesie.pdf
(
689 KB
)
Pobierz
Copyright by Złote Myśli & , rok 2008
Autor:
Tytuł: Najważniejsze narzędzia w ebiznesie - Wersja elektroniczna (PDF)
Nr zamówienia: 1162571-20111216
Nr Klienta: 123715
Data realizacji: 16.12.2011
Zapłacono: 0,00 zł
Wydanie: 1
Data: 06.02.2008
ISBN: darmowy
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny
sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez
pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także
kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw
autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
Wstęp
.
.................................................................................................4
Poznaj siłę mailingów
.
.......................................................................5
Z jakiego narzędzia skorzystać?
.
....................................................7
Jak zbudować listę mailingową?
.
....................................................8
10 porad - jak napisać dobry i skuteczny mailing.
.
.......................9
1. Pole OD
.....................................................................................9
2. Temat
.......................................................................................10
3. Personalizacja
.........................................................................11
4. Wygląd maila
...........................................................................12
5. Ortografia i interpunkcja
...........................................................12
6. Stopka
.....................................................................................12
7. Szacunek
.................................................................................13
8. Emocje
.....................................................................................13
9. HTML
.......................................................................................14
..........................................................................................14
Spraw, aby Twoja strona przemówiła
.
...........................................15
Po co testować skuteczność tekstów reklamowych?
.
................17
Jak jeszcze przykuć uwagę odwiedzającego stronę WWW?
.
.....19
Jak wypracować przychód pasywny poprzez udział
w programach partnerskich
10. PS
...........................................................22
Czy wiesz kim są odwiedzający Twoją stronę WWW?
.
..............26
BONUS
.
.............................................................................................28
10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących
e-biznesmenów
.
...............................................................................28
1. Nie zbieranie adresów email osób odwiedzających serwis
.....28
2. Nie karmienie listy mailingowej
................................................28
3. Brak badania skuteczności ofert i tekstów marketingowych
....30
4. Przeszkadzanie klientowi w wykonaniu NOA (Najbardziej
Oczekiwanej Akcji)
.
.......................................................................30
5. Brak optymalizacji strony pod wyszukiwarki
............................31
6. Brak budowania zaufania
........................................................31
7. Brak przeprowadzania badań rynku
........................................32
8. Brak materiałów szkoleniowych i
partnerów
.
.....................................................................................32
9. Brak zdefiniowanej strategii i planowania
marketingowych dla
................................33
.......................................................33
Podsumowanie
.
...............................................................................34
10. Brak delegowania zadań
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Wstęp
Wstęp
Oddaję w Twoje ręce tego ebooka, gdyż chciałabym przekazać Ci
sprawdzoną wiedzę, jak skutecznie prowadzić e-Biznes i odnieść
spektakularny sukces.
Znajdziesz tu informacje na temat:
●
najskuteczniejszej formy marketingu sieciowego - czyli
mailingów
●
sposobu edukowania klientów i kreowania w nich potrzeby
posiadania tego, co im oferujesz
●
badania skuteczności tekstów reklamowych
●
programów partnerskich
●
przykuwania uwagi klienta, aby pozostał na stronie dłużej niż
5 sekund
●
błędów jakie popełniają biznesmani
Pozwól jeszcze, że się przedstawię.
Nazywam się Agnieszka Kądziołka i mogę powiedzieć, że jestem co-
raz bliżej sukcesu w e-biznesie. 7 lat temu nie wiedziałam nic, mar-
keting internetowy był w powijakach, a ja metodą prób i błędów do-
chodziłam do tego, co jest skuteczne, a co nie. Uczyłam się od profe-
sjonalistów i zdobyłam sporo doświadczenia, którym dzielę się w tym
ebooku.
Zapraszam do lektury:)
Netigo.pl
- serwis, w którym znajdziesz wiele ciekawych narzędzi,
prawdopodobnie niezbędnych w każdym e-biznesie
strona 4 z 35
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Poznaj siłę mailingów
Poznaj siłę mailingów
W tym rozdziale chciałabym podzielić się z Tobą moim doświadcze-
niem w temacie mailingów.
Mailing to najskuteczniejsza technika reklamy w Internecie...
o ile potrafisz go mądrze wykorzystać.
Co to znaczy mądrze? Otóż, nie wystarczy wykupić wysyłki 10 000
maili do przypadkowych osób z typowa reklamą
"Kup już dziś super fajną książkę o tym, jak być bogatym!"
i czekać
na cud. :)
To niestety nie zadziała. W dzisiejszych czasach Internauci są "uczu-
leni" na reklamę. Tego typu zachęta sprawi, że większości z nich
włączy się
czerwone ostrzegawcze światełko
- "Uważaj, próbują Ci
coś wcisnąć!".
Pamiętaj!
Internauci unikają reklam jak ognia i wyczuwają je z daleka!
To jak więc to zrobić?
Po pierwsze określ swoją grupę docelową!
Zastanów się, czy piszesz do gospodyń domowych - bo sprzedajesz
świetną książkę kucharską, czy może do managerów, których zainte-
resuje książka o zarządzaniu.
Netigo.pl
- serwis, w którym znajdziesz wiele ciekawych narzędzi,
prawdopodobnie niezbędnych w każdym e-biznesie
strona 5 z 35
Plik z chomika:
agentv
Inne pliki z tego folderu:
rss-dla-blogerow.pdf
(738 KB)
najwazniejsze-narzedzia-w-ebiznesie.pdf
(689 KB)
jak-zwiekszyc-ruch-na-stronie-www.pdf
(640 KB)
e-biznes-pl-poleca.pdf
(1165 KB)
10-mitow-pozycjonowania-stron-internetowych.pdf
(491 KB)
Inne foldery tego chomika:
27 sekretów copywritingu
Adrian Kołodziej
Agnieszka Kunia-Broniowska
Alan Loy McGinnis
Aleksander Buczny
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin