DID katalog łańcuchy.pdf

(1629 KB) Pobierz
motorland_katalog 2004-04-13
DID ŁA¡CUCHY NAP¢DOWE
D.I.D PRODUKUJE NAJLEPSZE NA ÂWIECIE ŁA¡CUCHY DO MOTOCROSSU
Łaƒcuchy D.I.D. serii ER sà zaprojektowane specjalnie do wyÊcigów i rajdów
D.I.D. 520 ERT, NZ, i MX sà u˝ywane przez najlepsze fabryczne zespoły
motocrossowe i super cross
D.I.D. 520 MX ma najwi´kszà odpornoÊç na rozciàganie i jest idealny do jazdy
w błotnistych warunkach terenowych
Sekret przewy˝szajàcej wszystkie inne łaƒcuchy wytrzymałoÊci,le˝y w specjalnej
patentowej obróbce sworznia łaƒcucha metodà DHA [DAI-HARD]
Metoda DHA formuje ekstremalnie twardà chromowo -w´glowà warstw´
powierzchni sworznia zachowujàc mi´kki rdzeƒ
Sworznie łaƒcuchów obrabiane metodà DHA posiadajà olbrzymià odpornoÊç na
uderzenia,absorbujàc jednoczeÊnie wstrzàsy i szarpni´cia.
RYSUNEK PRZEKROJOWY SWORZNIA
Tuleja
Twarda warstwa
chromowo -w´glowa
Sworzeƒ
Mi´kki rdzeƒ sworznia
MONTA˚ I KONSERWACJA ŁA¡CUCHA
D.I.D. KM 500- PRZYRZÑD DO CI¢CIA I NITOWANIA ŁA¡CUCHÓW
OGNIWA ŁÑCZÑCE ŁA¡CUCHÓW X-RINGOWYCH I O-RINGOWYCH
Ze wzgl´dów bezpieczestwa D.I.D. zaleca stosowanie ogniw nitowanych typu ZJ do nitowania
wszystkich łcuchów do których takie ogniwo łàczàce jest oferowane.
Szczególnie istotne jest stosowanie ogniw ZJ w przypadku X- ringów, SUPERBIKE SUPREME
(ZVM) ,X-ringów PREMIUM (VM) i O-ringów PROFESSIONAL(V)
Łaƒcuchy dost´pne TYLKO z ogniwem nitowanym typu ZJ
Superbike Supreme X-ring ( seria ZVM): wszystkie rozmiary łaƒcuchów ZVM
Premium X-ring ( Seria VM ) : DID 50(530) VM
Professional O –ring ( Seria V) : DID 50(530)V
Stalowa konstrukcja
Niewielkie wymiary
Prosty w u˝yciu
ZJ- Ogniwo łàczàce nitowane
Ogniwo o porównywalnej wytrzymałoÊci do innych ogniw
składowych łaƒcucha co jest efektem nowego projektu nitowanej
główki sworznia.
Do nitowania nale˝y u˝yç przyrzàdu D.I.D. KM 500
Ogniwo ZJ sà dost´pne do wszystkich łaƒcuchów z serii
NZ;V;VM;SUPERBIKE i EXCLUSIVE RACING
RJ- Ogniwo łàczàce zapinane/klip
Łàczàca płytka ogniwa luêno pasowana na sworzniu celem
ułatwienia szybkiego monta˝u.
Ogniwa RJ powinny byç stosowane w motocyklach o małej pojemnoÊci i nie rozwijajàcych
du˝ych pr´dkoÊci, poniewa˝ majà mniejszà wytrzymałoÊç ni˝ inne nitowane ogniwa łàczàce.
KM 500 jest przeznaczony do ci´cia łaƒcuchów i nitowania łaƒcuchów.
Powinien byç stosowany tylko do nitowania ogniw łàczàcych typu ZJ
KM 500 jest odpowiedni tylko do ci´cia i nitowania łaƒcuchów D.I.D 520;525;50[530];532,
Nr KAT DID KM 500
Ci´cie i nitowanie mniejszych rozmiarów łaƒcuchów 420;428 wymaga zakupu czterech
dodatkowych elementów Nr KAT DIDKM400/1, DIDKM400/2, DIDKM400/3, DIDKM400/4.
KONSERWACJA
FJ- Ogniwo łàczàce zapinane / klip
Łàczàca płytka ogniwa montowana z lekkim wciskiem dzi´ki czemu ma wi´kszà wytrzymałoÊç ni˝
ogniwo RJ ale nie tak du˝à jak inne nitowane ogniwa łaƒcucha.
Jednà z najwa˝niejszych i najcz´Êciej zaniedbywanych cz´Êci
motocykla jest łaƒcuch nap´dowy. Konserwacja i obsługa łaƒcucha
nap´dowego przedłu˝a jego ˝ywotnoÊç, poprawia maksymalne
osiàgi motocykla i bezpieczeƒstwo.
ZJ
FJ
Porównanie wytrzymałoÊci
ogniw łàczàcych w skali od
1 do 100. WytrzymałoÊç
nitowanego ogniwa
składowego równa si´ 100
RJ
6
20
40
60
80
100
0
6259744.121.png 6259744.132.png 6259744.143.png 6259744.154.png 6259744.001.png 6259744.012.png 6259744.023.png 6259744.034.png 6259744.045.png 6259744.056.png 6259744.067.png 6259744.078.png 6259744.079.png 6259744.080.png 6259744.081.png 6259744.082.png 6259744.083.png 6259744.084.png 6259744.085.png 6259744.086.png 6259744.087.png 6259744.088.png 6259744.089.png 6259744.090.png 6259744.091.png 6259744.092.png 6259744.093.png 6259744.094.png 6259744.095.png 6259744.096.png 6259744.097.png 6259744.098.png 6259744.099.png 6259744.100.png 6259744.101.png 6259744.102.png 6259744.103.png 6259744.104.png 6259744.105.png 6259744.106.png
DID ŁA¡CUCHY NAP¢DOWE
Wymiana łaƒcucha nap´dowego
Łaƒcuch wyciàga si´ w miar´ zu˝ycia. Wyciàgni´cie łaƒcucha bez O-ringowego nie
powinno przekraczaç 2,5 do 3 % jego oryginalnej długoÊci.
Wyciàgni´cie łaƒcucha O lub X-ringowego nie powinno przekraczaç 1 % jego
oryginalnej długoÊci, czyli w przypadku łaƒcucha 530 o długoÊci 110 ogniw
wyciàgni´cie nie powinno przekraczaç 20 mm.
Wyciàgni´ty łaƒcuch powinien byç wymieniony razem z z´batkami.
Uwaga!!! sprawdê w ksià˝ce obsługi swojego motocykla zalecany przez wytwórc´ luz
łaƒcucha oraz procedur´ jego pomiaru i naciàgu.
Ustaw motocykl na podstawce tak aby tylne koło było uniesione do góry przyciÊnij
palcem dolny odcinek w połowie mi´dzy z´batkami, nast´pnie napnij lub poluzuj
łaƒcuch.
Bardzo wa˝nà czynnoÊcià obsługowà jest okresowe sprawdzenie zu˝ycia z´batek.
JeÊli zu˝ycie z´batek widoczne jest tylko z jednej strony oznacza to ˝e z´batki nie sà
ustawione w jednej osi co z kolei znacznie redukuje ˝ywotnoÊç łaƒcucha.
Sprawdê wzrokowo ustawienie z´batek w osi patrzàc od tyłu motocykla,
alternatywnie sprawdzenia mo˝na dokonaç przy pomocy prostego liniału.
Regulacja napi´cia łaƒcucha
Nadmiernie napi´ty łaƒcuch wyciàga si´ szybciej,niszczy z´batki nap´dowe i ło˝yska
wałka głównego skrzyni biegów.
Zbyt luêny łaƒcuch równie˝ wyciàga si´ szybko i mo˝e si´ urwaç.
Zarówno zbyt ciasny lub luêny naciàg łaƒcucha powoduje przyspieszone zu˝ycie
i uszkodzenia.
Prawidłowy luz/ugi´cie łaƒcucha powinien wynosiç około 20-30 mm w motocyklach
szosowych i około 30 -45mm w motocyklach terenowych.
Smarowanie
Łaƒcuch motocyklowy musi byç regularnie smarowany aby zapobiec
przedwczesnemu zu˝yciu
Łaƒcuch O-ringowy lub X-ringowy powinien byç smarowny co 300 -400 km i zawsze
po jeêdzie w deszczu.
Łaƒcuch nap´dowy powinien byç myty naftà.
Nie wolno myç łaƒcucha O-ringowego lub X-ringowego za pomocà myjek
ciÊnieniowych[Karcher], rozpuszczalnikami lub benzynà.
Ustawienie z´batek
nap´dowych
w linii/osi
wahacz
SMARY DO ŁA¡CUCHA PATRZ ROZDZIAŁ:
OLEJE I CHEMIA WARSZTATOWA
du˝a z´batka
zwis/luz ∏aƒcucha
podstawka
ma∏a z´batka
TABELA ZASTOSOWA¡ ŁA¡CUCHÓW
KATEGORIA
POJEMNOÂå SILNIKA
100 125 250 350 400 500
750
900 1000
1300
MOTOCYKLE SZOSOWE
428VM
520VM
520ZVM
525VM2
525ZVM
50(530)VM
50(530)ZVM
428V
520V
525V
50(530)V
520ZVM2
525ZVM2
NOWOÂå
NOWOÂå
NOWOÂå
NOWOÂå
NOWOÂå
SPRINT
415ER
520ERS2
SUPERBIKE I SUPERSPORT
520ERV2
WYÂCIGI WYTRZYMAŁOÂCIOWE
520ERV2
525ERV
50(530)ERV
SUPERCROSS I MOTOCROSS
420NZ2
428NZ
520ERM2
520ERT
520MX
UWAGA! Łaƒcuchy motocyklowe D.I.D.
podlegajà wielu kontrolom jakoÊci i testom
podczas procesu produkcji. DID ponosi
odpowiedzialnoÊç wyłàcznie za wady
fabryczne i wady wykonania. Normalne zu˝ycie
eksploatacyjne, bł´dny monta˝,zaniedbania
w konserwacji i obsłudze łaƒcucha,
modyfikacje w motocyklu lub stosowanie
w wyÊcigach sportowych sà wyłàczone spod
odpowiedzialnoÊci.
TRIAL
520ERS2
520VM
520ZVM
NOWOÂå
RAJDY TERENOWE I ENDURO
520VM
520ERV2
520ZVM
NOWOÂå
MOTOCYKLE SZOSOWO TERENOWE
Dual sport
NOWOÂå
428VM
520ZVM
520VM
428V
520V
ATV
520V
520ATV
7
6259744.107.png 6259744.108.png 6259744.109.png 6259744.110.png 6259744.111.png 6259744.112.png 6259744.113.png 6259744.114.png 6259744.115.png 6259744.116.png 6259744.117.png 6259744.118.png 6259744.119.png 6259744.120.png 6259744.122.png 6259744.123.png 6259744.124.png 6259744.125.png 6259744.126.png 6259744.127.png 6259744.128.png 6259744.129.png 6259744.130.png 6259744.131.png 6259744.133.png 6259744.134.png 6259744.135.png 6259744.136.png 6259744.137.png 6259744.138.png 6259744.139.png 6259744.140.png 6259744.141.png 6259744.142.png
DID ŁA¡CUCHY NAP¢DOWE
SPECYFIKACJA TECHNICZNA ŁA¡CUCHÓW D.I.D.
UWAGA ! łaƒcuchy D.I.D. dost´pne w ofercie MOTOR –LAND w roku 2004, zapisane sà drukiem
pogrubionym. Wszystkie inne łaƒcuchy dost´pne sà na zamówienie.
SUPER NON O-RING - NZ
¸A¡CUCHY WZMOCNIONE BEZORINGOWE
Cechy charakterystyczne: • Sworznie wykonane metodà DHA • Sworznie nitowane w kwadrat • Wzmocnione tuleje sworzni
Symbol łaƒcucha
DługoÊç sworznia
Ârednica rolki.
GruboÊç płytki
wewn´trznej zewn´trznej
mm mm
1.8 1.5
1.8 1.8
2.0 2.0
2.2 2.2
2.4 2.2
2.4 2.4
Waga
Kg./100 ogniw
WytrzymałoÊç
na rozciàganie
Kg/f
2170
2230
2600
3720
4000
3900
Typ
uszczel-
nienia
-
-
-
-
-
-
Wskaênik odpornoÊci
na zu˝ycie:łaƒcuch
standartowy =100
410
410
410
410
410
410
Ogniwo łàczàce
Nit [ZJ] Zapinka[FJ/RJ]
420NZ
420NZ2 NOWOÂå
428NZ
520NZ
525NZ
50(530)NZ
mm
15.65
16.25
18.90
18.35
20.60
22.55
mm
7.77
7.77
8.50
10.20
10.20
10.20
0.76
0.81
1.00
1.59
1.75
1.86
• •
- RJ
• •
• •
• •
• •
O-RING -V PROFESSIONAL
¸A¡CUCHY WZMOCNIONE
Profesjonalna seria łaƒcuchów O-ringowych – wysoka jakoÊç i wytrzymałoÊç
Symbol łaƒcucha
DługoÊç sworznia
Ârednica rolki.
GruboÊç płytki
wewn´trznej zewn´trznej
mm mm
1.5 1.5
1.8 1.8
2.0 2.0
2.0 2.0
2.4 2.4
2.4 2.4
2.4 2.4
Waga
Kg./100 ogniw
WytrzymałoÊç
na rozciàganie
Kg/f
1620
2420
3100
3600
4350
4980
4980
Typ
uszczel-
nienia
O
O
O
O
O
O
O
Wskaênik odpornoÊci
na zu˝ycie:łaƒcuch
standartowy =100
700
1,890
2,350
2,900
2,540
2,050
2,050
Ogniwo łàczàce
Nit [ZJ] Zapinka[FJ/RJ]
420V
428V
520V
525V
50(530)V
630V
632V
mm
16.90
20.10
20.20
21.75
24.90
25.30
25.30
mm
7.77
8.50
10.16
10.20
10.22
11.96
12.70
0.76
1.08
1.52
1.62
2.06
2.99
3.11
• •
• •
• •
• •
• -
XJ •
XJ •
¸aƒcuchy DID SUPERSTREET wyposa˝one w nowy x2-ring sà zaprojektowane tak, ˝eby mieç maksymalnà wytrzyma∏oÊç na
zu˝ycie. ¸aƒcuchy SS sà najmocniejsze i majà najd∏u˝szy czas eksploatacji spoÊród wszystkich typów ∏aƒcuchów 520 i 525
Symbol łaƒcucha DługoÊç sworznia Ârednica rolki GruboÊç płytki
wewn´trznej zewn´trznej
SUPER STREET X2-RING
NAJWI¢KSZA ODPORNOÂå NA ZU˚YCIE
Waga
WytrzymałoÊç
na rozciàganie
Typ uszczel-
nienia
Wskaênik odpornoÊci
na zu˝ycie:łaƒcuch
Ogniwo łàczàce
mm
mm
mm mm
Kg./100 ogniw Kg/f
standartowy =100 Nit [ZJ]Zapinka[FJ/RJ]
520ZVM2 21.00 0.827 10.22
2.2 2.2
1.67
38.0
X2 4.000 • -
525 ZVM2 22.55 0.888 10.22
2.2 2.2
1.87
40.0
X2 4.000 • -
X-RING -VM PREMIUM
¸A¡CUCHY SUPER WZMOCNIONE
Łaƒcuchy serii VM wytrzymujà olbrzymie moce współczesnych motocykli sportowych.
Zastosowano w nich patentowy X-ring o niskich oporach tarcia.
Symbol łaƒcucha
DługoÊç sworznia
Ârednica rolki.
GruboÊç płytki
wewn´trznej zewn´trznej
mm mm
2.0 2.0
2.0 2.0
2.2 2.2
2.4 2.2
2.4 2.4
Waga
Kg./100 ogniw
WytrzymałoÊç
na rozciàganie
Kg/f
2700
3650
3680
3840
4420
Typ
uszczel-
nienia
X
X
X
X
X
Wskaênik odpornoÊci
na zu˝ycie:łaƒcuch
standartowy =100
2,640
3,450
3,220
3,450
3,630
Ogniwo łàczàce
Nit [ZJ] Zapinka[FJ/RJ]
428VM
520VM
525VM
525VM2 NOWOÂå
50(530)VM
mm
22.00
20.20
22.95
22.95
24.90
mm
8.50
10.22
10.20
10.22
10.22
1.22
1.54
1.75
1.89
2.16
• •
• •
• •
• -
• •
X-RING ZVM SUPERBIKE SUPREME
¸A¡CUCHY HIPER WZMOCNIONE
Łaƒcuchy serii Superbike Supreme sà oryginalnym wyposa˝eniem najmocniejszych i najszybszych modeli fabrycznych.
Symbol łaƒcucha
DługoÊç sworznia
Ârednica rolki.
GruboÊç płytki
wewn´trznej zewn´trznej
mm mm
2.2 2.2
2.2 2.2
2.4 2.2
2.2 2.2
2.4 2.6
2.4 2.4
Waga
Kg./100 ogniw
WytrzymałoÊç
na rozciàganie
Kg/f
3760
3860
4060
4070
4700
4450
Typ
uszczel-
nienia
O
X
X
X
X
X
Wskaênik odpornoÊci
na zu˝ycie:łaƒcuch
standartowy =100
2,480
3,400
3,320
3,600
3,700
3,040
Ogniwo łàczàce
Nit [ZJ] Zapinka[FJ/RJ]
520VL4*
520ZVM NOWOÂå
525HV**
525ZVM NOWOÂå
50(530)ZVM
532ZLV
mm
21.00
21.00
22.95
22.55
25.30
24.80
mm
10.22
10.22
10.20
10.22
10.30
11.10
1.75
1.67
1.89
1.87
2.29
2.23
• -
• -
• -
• -
• -
• -
EXCLUSIVE RACING
D.I.D. ER sà przeznaczone wyłàcznie do wyÊcigów motocyklowych.
Symbol łaƒcucha
DługoÊç sworznia
Ârednica rolki.
GruboÊç płytki
wewn´trznej zewn´trznej
mm mm
1.5 1.5
1.8 1.8
1.8 1.8
2.0 2.0
2.2 2.2
2.0 2.0
2.0 2.0
2.4 2.4
Waga
Kg./100 ogniw
WytrzymałoÊç
na rozciàganie
Kg/f
1850
2660
3300
3840
4080
3740
3750
4230
Typ
uszczel-
nienia
-
-
-
-
-
X
X
X
Wskaênik odpornoÊci
na zu˝ycie:łaƒcuch
standartowy =100
350
360
400
420
440
3,450
3,220
3,630
Ogniwo łàczàce
Nit [ZJ] Zapinka[FJ/RJ]
415ER
520ERS2
520ERM2
520ERT
520MX
520ERV2
525ERV
50(530)ERV
mm
13.50
16.75
16.80
17.60
18.60
20.20
21.75
24.90
mm
7.77
10.16
10.16
10.16
10.16
10.22
10.22
10.22
0.66
1.19
1.35
1.44
1.57
1.60
1.70
1.98
• RJ
• RJ
• RJ
• RJ
• RJ
• -
• -
• -
* 520VL4 - prudukcja nie kontynuowana, zastàpione przez 520ZVM
** 525HV - prudukcja nie kontynuowana, zastàpione przez 525ZVM
8
6259744.144.png 6259744.145.png 6259744.146.png 6259744.147.png 6259744.148.png 6259744.149.png 6259744.150.png 6259744.151.png 6259744.152.png 6259744.153.png 6259744.155.png 6259744.156.png 6259744.157.png 6259744.158.png 6259744.159.png 6259744.160.png 6259744.161.png 6259744.162.png 6259744.163.png 6259744.164.png 6259744.002.png 6259744.003.png 6259744.004.png 6259744.005.png 6259744.006.png 6259744.007.png 6259744.008.png 6259744.009.png 6259744.010.png 6259744.011.png 6259744.013.png
DID ŁA¡CUCHY NAP¢DOWE
ATV RACING
Najnowszy X-ringowy łaƒcuch D.I.D. został zaprojektowany specjalnie aby sprostaç trudnym warunkom wyÊcigów ATV.
Symbol łaƒcucha
DługoÊç sworznia
Ârednica rolki.
GruboÊç płytki
wewn´trznej zewn´trznej
mm mm
2.0 2.0
2.2 2.2
Waga
Kg./100 ogniw
WytrzymałoÊç
na rozciàganie
Kg/f
3100
3440
Typ
uszczel-
nienia
O
X
Wskaênik odpornoÊci
na zu˝ycie:łaƒcuch
standartowy =100
2,350
3,250
Ogniwo łàczàce
Nit [ZJ] Zapinka[FJ/RJ]
520V
520ATV
mm
20.20
21.00
mm
10.16
10.22
1.52
1.67
• •
• •
STANDARD- ¸aƒcuchy standartowe
Typ ∏aƒcucha Skok
Ârednica rolki szerokoÊç Wytrzyma∏oÊç na rozciàganie Kg/f Wskaênik odpornoÊci na zu˝ycie
420
12,7
7,77
6,35
1900
100
428
12,7
8,5
7,94
2000
100
520
15,88
10,16
6,35
3200
100
525
15,88
10,16
7,94
3200
100
50(530) 15,88
10,16
9,53
3150
100
UWAGA: 1. Typ uszczelnienia: O = O-ring X = X-ring
2. Skok: 415/420/428 = 12,70 mm [1/2], 520/525/50[530]/532 = 15,88[5/8], 630/632 = 19,05 [3/4]
3. SzerokoÊç: 415 = 4,76mm; 420/520 = 6,35 mm; 428 = 7,94 mm; 525 = 7,93 mm; 50[530]/630/632 = 9,53 mm
4. D.I.D. nieustannie poprawia jakoÊç i modernizuje wszystkie modele łaƒcuchów bez uprzedniej informacji celem wyjÊcia naprzeciw ciàgle rosnàcym potrzebom
nowoczesnych motocykli.
NOWE MODELE ¸A¡CUCHÓW
ZASADY SPRZEDA˚Y ¸A¡CUCHÓW NAP¢DOWYCH D.I.D.
1. 420 NZ 2
a) Ogniwo ∏àczàce nie jest wzajemnie wymienne z 420 NZ
b) P∏ytka zewn´trzna oznaczona symbolem 420 NZ 2
c) Opakowanie oznaczone symbolem 420NZ2
d) Dost´pny równie˝ w kolorze Z∏oto–Czarnym (G&B)
¸aƒcuchy nap´dowe dost´pne sà w MOTOR-LAND w:
1. odcinkach zgodnie z wymagana iloÊcià ogniw ( np.110 lub 116 ogniw)
– standardowa cena hurtowa.
Przy zamówieniu prosimy o dok∏adne podanie ˝àdanej iloÊci ogniw
na przyk∏ad :
DID520NZ-1 X 130 OGNIW
2. 525 VM 2
a) Ogniwo ∏àczàce nie jest wzajemnie wymienne z 525 VM
b) Inny sposób zapisu symbolu na p∏ytce bocznej
stary NOWY
525VM
525
VM
2. w rolach - rabat dodatkowy od cen hurtowych zale˝ny od iloÊci roli
ZACH¢CAMY DO ZAKUPÓW ¸A¡CUCHÓW W ROLACH
ZAKUP ¸A¡CUCHÓW W ROLACH UPRAWNIA DO DODATKOWYCH RABATÓW
Rola 520/525/530 zawiera 1920 ogniw. Co przeci´tnie starcza no oko∏o 16-19
∏aƒcuchów
Rola 420/428 zawiera 4800 ogniw
Przy zamówieniu prosimy o dok∏adne podanie ˝àdanej iloÊci ogniw
na przyk∏ad :
c) Opakowanie oznaczone symbolem 525VM2
d) Wi´ksza p∏ytka zewn´trzna ni˝ w ∏aƒcuchu 525 VM
e) Dost´pny równie˝ w kolorze Z∏oto-Czarnym (G&B )
DID520NZ-1 X 130 OGNIW
3. 520 ZVM
a) ¸aƒcuch mo˝na stosowaç do pojemnoÊci 750 cm3
b) Dost´pny w kolorze Czarnym i Z∏oto –Czarnym ( B&B i G&B)
c) Zast´puje wycofany z produkcji 520 VL4
4. 525 ZVM
a) ¸aƒcuch mo˝na stosowaç do pojemnoÊci 900 cm3
b) Dost´pny w kolorze Czarnym i Z∏oto –Czarnym ( B&B i G&B)
c) Zast´puje wycofany z produkcji 525 HV
9
6259744.014.png 6259744.015.png 6259744.016.png 6259744.017.png 6259744.018.png 6259744.019.png 6259744.020.png 6259744.021.png 6259744.022.png 6259744.024.png 6259744.025.png 6259744.026.png 6259744.027.png 6259744.028.png 6259744.029.png 6259744.030.png 6259744.031.png 6259744.032.png 6259744.033.png 6259744.035.png 6259744.036.png 6259744.037.png 6259744.038.png 6259744.039.png 6259744.040.png 6259744.041.png 6259744.042.png 6259744.043.png 6259744.044.png
DID ŁA¡CUCHY NAP¢DOWE
HONDA MOTOCYKLE SZOSOWE I SZOSOWO-TERENOWE
model
rocznik
z´batki
przód/
tył
łaƒcuch D.I.D.
zastosowany
jako fabryczne
wyposa˝enie
O.E.M.
alternatywny
łaƒcuch D.I.D.
CBR400R NC23 87-89 15 42 525VM-106 525V-106
CBR400R NC29 90- 15 39 525VM-102 525V-102
NS400RF 85-88 16 40 50V-108 50NZ-108
NT400 BROS 88-89 16 44 525VM-112 525V-112
RVF400 15 40 525VM-108 525V-108
VF400FD 83-86 15 46 50V-108 50NZ-108
VFR400 NC21 86-87 15 45 525VM-106 525V-106
VFR400 NC24 87-88 15 45 525VM-106 525V-106
VFR400R NC30 89 15 40 525VM-104 525V-104
CB450S 86-88 16 36 525VM-108 525V-108
CMX450C 86-87 16 37 525VM-112 525V-108
CB500K1/K2/F 75-77 17 34 50V-100 50NZ-100
CB500R/S/TN/W/X 94-03 15 40 525VM-108 525V-108
FT500C 82-84 15 40 50VM-100 50V-100
VF500F2F 85-87 15 40 50VM-108 50V-108
XBR500F/G 85-86 15 36 525VM-106 525V-106
XBR500H/SJ 87-91 15 36 525VM-106 525V-106
XL500RC PROLINK 82-84 15 41 520VM-100 520V-100
XL500SZ/SA/SB 79-81 14 39 520V-96 520NZ-96
CB550K3/F1 /F2 78-80 17 37 50V-102 50NZ-102
CBX550FD/F2D 81-86 16 43 50VM-104 50V-104
CBX550FC/F2C 82-85 16 45 50VM-104 50V-104
CB600SFW/X/Y HORNET 97-02 15 42 525VM-110 525V-110
CBR600FH/FJ/FK/FL 87-90 15 43 50VM-110 50V-110
CBR600FM/FN/FP /FR/FS/FT 91-96 15 43 50VM-108 50V-108
CBR600FV/FW 97-98 15 43 525HV-108 525VM-108
CBR600FX-FY 99-00 15 44 525HV-108 525VM-108
CBR 600 F 01-02 16 45 525ZVM-108 525VM-108
VT600CK-CW SHADOW 89-98 16 44 525VM-120 525V-120
XL600LMF 85-86 15 40 520VM-106 520V-106
XL600RD/RE 84-86 15 41 520VM-104 520V-104
CBR 600 RR 03 16 42 525ZVM-112 525VM-112
XL600VHNJ TRANSALP 87-88 15 47 525VM-118 525V-118
XL600VK-VX TRANSALP 89-99 15 47 525VM-118 525V-118
CB650SC NIGHTHAWK 82-84 16 39 50VM-106 50V-106
CB650Z/B 79-81 16 40 50V-102 50NZ-102
FX650 VIGOR 99-00 15 43 520VM-110 520V-110
NT650 HAWK 16 44 525VM-112 525V-112
NX650K/L DOMINATOR 89 91 15 45 520VM-108 520V-108
NX650M/NIP/R DOMINATOR 91-95 15 47 520VM-110 520V-110
NX650S-X/Y DOMINATOR 96-00 15 46 520VM-110 520V-110
SLR650V/W
C50 75-80 13 41 420-98 420NZ-98
C50 CUB 82-85 12 40 420-98 420NZ-98
C50 70-75 13 38 420-98 420NZ-98
C50E SUPER CUB 84-85 13 41 420-98 420NZ-98
C50ZZ/Z2 78-82 13 40 420-98 420NZ-98
CB50J 78-81 13 42 420-104 420NZ-104
CF50K2 CHAL 78-79 14 38 420-88 420NZ-88
MB50SA 80-82 12 45 420-108 420NZ-108
MBX50SD/SF 84-86 12 45 420-118 420NZ-118
MT 50 SA/S E/S F /S G/SJ/S L 80-93 13 45 420-108 420NZ-108
MTX50SC 83-85 12 47 420-122 420NZ-122
SS50ZK/ZB 78-80 13 42 420-98 420NZ-98
ST50K3 78 14 41 420-96 420NZ-96
ST50J/K/L DAX 88-93 14 41 420-88 420NZ-98
Z 50 A/G/J/R Monkey 71-86 12 42 420-102 420NZ-102
C70 75-86 14 36 420-98 420NZ-98
ST70K3 78 14 38 420-88 420NZ-88
MBX80FWD 83-86 15 36 420-116 420NZ-116
MB80S 80-84 15 40 420-106 420NZ-106
MTX80RFD/RFF 83-86 15 42 420-122 420NZ-122
MT80S 80 15 38 420-104 420NZ-104
C90 75-80 14 40 428-100 428NZ-100
CB100 76-77 15 37 428-102 428NZ-102
XL100SZ/SA/SB 78-82 15 44 428-118 428NZ-118
CA125S/T/V REBEL 95-99 13 39 520NZ-112 520V-112
CB125J 78-79 15 37 428H-100 428NZ-100
CB125RSD 83-86 15 37 428H-108 428NZ-108
CB125S 75-79 15 40 428-102 428NZ-102
CB125T/TA/TB TZ 78-82 15 39 428H-112 428NZ-112
CB125TDC/TDErrDJ 82-88 15 42 428H-122 428NZ-122
CG125A/B/C/E/K1 77-85 15 34 428H-98 428NZ-98
CG125F/J BRAZIL 85-91 14 41 428H-110 428NZ-110
CG125K/S/T BRAZIL 92-00 14 41 428H-114 428NZ-114
CM125CC/CF CUSTOM 82-86 15 43 428H-120 428NZ-120
MBX125FE 84-86 13 39 520NZ-102 428NZ-102
MTX125RWD/RWF/RWH/RWL 83-94 15 53 428H-130 428NZ-130
NS 125FG/FH/FK/RK/RL 86-90 13 33 520V-106 520NZ-106
NSR125FM/FN 91-93 13 36 520V-108 520NZ-108
NSR125RK/RL/RM/RN 89-93 13 36 520V-108 520NZ-108
NSR125RP/RR/RS/RT/RV 94-00 14 36 520V-108 520NZ-108
SL125 K1A/E/D/F/G/K2A 76-80 15 47 428H-118 428NZ-118
VT125 SHADOW 99-01 14 41 520NZ 520V-112WZ
XL125K2/K3 78-79 15 43 428H-118 428V-118
XL 125RC/RF PROLINK 82-87 15 53 428H-128 428V-128
XL 125SA/SB/SC/SZ 79-83 14 47 428H-118 428V-118
XLR125R 98-01 17 51 428H-132 428V-132
XLR 125 VARADERO 01-02 14 44 520V-112 520VM-112
XL185SA/SB/SZ 80-82 14 49 428H-120 428V-120
CM185T 78-80 14 35 428H-112 428V-112
CB200 76-79 15 35 520NZ-94 520V-94
CM200TA/TB CUSTOM 80-84 15 35 428H-112 428V-112
MTX200RWD 83-86 13 42 520V-104 520NZ-104
XL200R 520NZ-104 520VM-104
CA250 T REBEL 85-90 14 32 520NZ-108 520VM-108
CB250K3-K5/G5 73-75 16 38 50NZ-96 50V-96
CB250NB/NA/T 78-82 15 41 50NZ-102 50V-102
CB250M-W NIGHTHAWK 91-99 14 33 520V-104 520NZ-104
CB250TWO FIFTY
97-98 14 43 520VM-108 520V-108
XL650V TRANSALP
99-02 15 48 525VM-118 525V-118
XR650L
93-98 15 45 520VM-110 520V-110
XRV650 AFRICA TWIN
88-89 16 49 525VM-124 525V-124
CB750 C
81 18 39 50V-104 50VM-104
CB750F1
76-78 17 48 50V-102 50NZ-102
CB750F2 (S.O.H.C.)
77 15 41 630V-88
C B 750 F A/FB/F C/F D/F2C
F2DBOL D’OR 79-84 18 46 50VM-108 50V-108
CB750K1-K6 71-76 18 48 50V-102 50NZ-102
CB750K7 78 15 41 630V-88
CB750KZ/FZ 70-81 15 38 630V-90
CB750F NIGHTHAWK 91-93 15 38 525VM-110 525V-110
CB750F2N-SEVEN FIFA 92-00 15 40 525VM-112 525V-112
CBX750FE/FG/F2G 84-86 16 45 50VM-114 50V-114
RVF750RR/RS/RT (RC45) 94-97 16 40 525HV-108 525VM-108
VF750FD/FE/FF 83-86 17 44 50VM-110 50V-110
VF750CP/CR/CS (RC43) 93-95 16 40 50VM-120 50V-120
VF750CT/CV 96-98 16 39 50VM-120 50V-120
VFR750FG/FH/FJ/FK 86-89 16 45 50VM-110 50V-110
VFR750FL-FV 90-97 16 43 50VM-112 50V-112
VFR750RJ/RK/R L/RM ( RC30 ) 88-92 16 40 525ERV-106 525VM-106
VT750C2/W/X/Y SHADOW 98-00 17 41 525VM-122 525V-122
XRV750L/M/N AFRICA TWIN 90-92 16 46 525VM-128 525V-128
XRV750P-Y AFRICA TWIN 93-00 16 45 525VM-124 525V-124
VFR800F1 /W/X/Y 98-00 17 43 50ZVM-108 50VM-108
VFR800 02 16 43 50ZVM-110 50VM-110
CB900 F A/FB/F C/FZ/F2 B- D 79-83 17 44 50VM-106 50V-106
CB900 F HORNET 02 16 43 50ZVM-110 50VM-110
CBR900RR/N/P/S FIREBLADE 92-95 16 42 50ZVM-108 50VM-108
CBR900RR T-X FIREBLADE 96-99 16 42 525HV-108 525VM-108
CBR900RR T-XFIREBLADE 96-99 16 42 50ZVM-108 50VM-108
CBR900RRY 00-03 16 42 50ZVM-108 50VM-108
CB1000FP-FT 93-97 17 42 50VM-116 50V-116
CBR1 OOOFH/FJ 87-88 17 43 50ZVM-114 50VM-114
CBR1000FK-FS 89-95 17 42 50ZVM-114 50VM-114
CBR1000FT/FV/FW/FX 96-99 17 41 50ZVM-114 50VM-114
CBX1000ZA 80-81 15 35 630V-86
VF1 OOORE/RF/RG 84-87 17 43 50ZVM-110 50VM-110
VF1000FE 84 17 43 50ZVM-110 50VM-110
VF1000FF/F2F BOL D’OR 85-87 17 43 50ZVM-114 50VM-114
VTR1000FV-Y FIRESTORM 97-01 16 41 50ZVM-102
VTR1000SP1 00- 4 0 50ZVM-104
VTR1000SP2 02-09 16 40 50ZVM-104
XL1OOOVX/Y VARADERO 99-02 16 17 525ZVM-112 525VM-112
CB1100RB/RC/RD
92-99 14 31 520VM-104 520V-104
CBR250F/R
86-87 14 44 520VM-104 520V-104
CBR250R
88-91 17 52 428VM-136 428V-136
CBR250RR
94 17 52 520VM-134 520V-134
CB250RSDC/RSDL
82-84 14 44 520V-98 520NZ-98
CB250RSA
80-83 14 44 520V-98 520NZ-98
CBX250RSE
84-86 14 35 520V-100 520NZ-100
CL250C
82-84 15 51 520V-106 520NZ-106
CM250TB CUSTOM
82-84 15 41 520V-104 520NZ-104
CMX250 REBEL
85-02 14 32 520VM-108 520V-108
CMX250CT/V REBEL
96-99 14 33 520V-108 520NZ-108
NX250
88-95 13 41 520VM-102 520NZ-102
VT250FD
83-87 14 45 520V-104 520NZ-104
XL250RC PROLINK
82-84 14 47 520V-102 520NZ-102
XL250RE/RF/RG/RH
84-87 13 38 520V-102 520NZ-102
XLR250R MD22
16 50 428V-130 428NZ-130
XL250SZ/SA/SB
78-82 14 53 520NZ-102 520-102
CB350SG
86-88 16 36 525VM-108 525V-108
CB1-400 NC27
89-91 15 41 520VM-104 520V-104
CB400 AUTO
79 16 36 50NZ-100 50V-100
CB400F1/F2
75-79 17 38 50V-96 50NZ-96
CB400N/NA
79-81 16 36 50V-100 50NZ-100
CB400NB/NC
81-85 16 36 520V-100 520NZ-100
CB400T HAWK
78-80 16 36 50V-102 50NZ-102
CBR400R NC23
86-87 15 44 525VM-108 525V-108
81-83 17 41 50VM-104 50V-104
10
CJ250T/T2
77-79 16 38 50NZ-100 50V-100
6259744.046.png 6259744.047.png 6259744.048.png 6259744.049.png 6259744.050.png 6259744.051.png 6259744.052.png 6259744.053.png 6259744.054.png 6259744.055.png 6259744.057.png 6259744.058.png 6259744.059.png 6259744.060.png 6259744.061.png 6259744.062.png 6259744.063.png 6259744.064.png 6259744.065.png 6259744.066.png 6259744.068.png 6259744.069.png 6259744.070.png 6259744.071.png 6259744.072.png 6259744.073.png 6259744.074.png 6259744.075.png 6259744.076.png 6259744.077.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin