Toyota MR2.pdf

(748 KB) Pobierz
Microsoft Word - TOYOTA MR2 134_.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0134
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: TOYOTA MR2
A. Marka pojazdu: Toyota,
B. VIN (3 pierwsze znaki): JTD,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): W3,
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): ZZW30,
E. Odmiany: 2 drzwi, liftback,
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: kabriolet,
H. Przeznaczenie: nieokreślne,
I. Numer homologacji krajowej MT i GM: 230,
J. Przykład VIN-u: JTDFR320900000001 ,
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru: JTDFR... ,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Infor macje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
1
Numer nadwozia (VIN) umiesz-
czony jest na pasie podokiennym.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika, umieszczony jest
na kadłubie silnika z lewej strony.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280472592.025.png 280472592.026.png 280472592.027.png 280472592.028.png 280472592.001.png 280472592.002.png 280472592.003.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0134
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: TOYOTA MR2
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa umiesz-
czona jest na pasie podokiennym.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Brak kodowania modelu roku w
numerze VIN.
Dekoder przykładowego nr VIN:
JTD: Azja, Japonia, Toyota,
F: kabriolet,
R: typ silnika 1ZZ-FE,
3: numer modelu Toyota,
2: opcja z poduszkami pow. Dla
kierowcy i pasażera,
0: TOYOTA MR2,
9: znak kontrolny producenta,
Dalej nr seryjny.
JTDFR320900000001
--
5
Masa własna:
[kg]
975 - 1015
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
[kg]
1225
7Ilść osi:
[szt]
2
8Ilść kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280472592.004.png 280472592.005.png 280472592.006.png 280472592.007.png 280472592.008.png 280472592.009.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0134
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: TOYOTA MR2
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
9ład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
540
1:
[kN]
5,40
[kg]
735
2:
[kN]
7,35
10
Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy
z hamul-
cem:
Nieprzystosowany.
[kg]
-----
bez hamul-
ca:
[kg]
-----
11
Największa
liczba
miejsc
do siedze-
nia:
[szt]
2
--
12
Nominalny rozmiar opon:
185/55R15 81V*
205/50R15 85V**
*) oś przednia,
**) oś tylna.
[mm/cal]
13
Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
j.w.
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
1,8
*) dla opon 185/55R15 81V
**) dla opon 205/50R15 85V
obciążenie
max:
[MPa]
1,8
Ciśnienie
w kołach
tylnych:
obciążenie do 3
osób
[MPa]
2,2
Obciążenie
max:
[MPa]
2,2**
15
Prędkość maksymalna:
[km/h]
210
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280472592.010.png 280472592.011.png 280472592.012.png 280472592.013.png 280472592.014.png 280472592.015.png 280472592.016.png 280472592.017.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0134
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: TOYOTA MR2
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
16
Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
BD
[%]
BD
17
Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy
[cm/10m]
-------------
[%]
-------------
18
Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
BD
[%]
BD
--
19
Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
BD
[%]
BD
20
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
6,12
21
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
2,0
22
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi jeden z obwodów hamulca roboczego. Sterowany
nożnie.
23
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie ręcznie dźwignią , który działa na ha-
mulce bębnowe osi tylnej.
24
Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280472592.018.png 280472592.019.png 280472592.020.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0134
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE T ECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: TOYOTA MR2
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
25
Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
Brak danych producenta
[ o ]
26
Rozstaw
kół
Przednich:
[mm]
1475
Tylnych:
[mm]
1460
27
Zbieżność kół przednich:
[mm]
0,75±1
Wartość regulowa-
na.
Warunki pomiaru:
- samochód nieobcią-
żony.
[ o ]
0º9’±12’
28
Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[ o ]
0º47’±45’
Wartość regulowa-
na.
29
Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
3º8’±45’
Wartość nieregulo-
wana.
30
Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy:
[ o ]
14º52’±45’
Wartość nieregulo-
wana.
31
Zbieżność kół tylnych:
Wartość regulowa-
na.
[mm]
1,50 ± 1
--
[ o ]
0 ° 18’ ± 12’
Wartość regulowa-
na.
32
Kąt pochylenia kół tyl-
nych:
Wartość regulowa-
na.
[ o ]
1º5'N±45’
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
29
Wg przepisów MT i GW
Brak danych producenta
lub tzw. offset:
[ o ]
-------------
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
20
Wg przepisów MT i GW
lub tzw. setback:
[ o ]
------------
Brak danych producenta
35
Skrętność
kół przed-
nich;
Koło we-
wnętrzne:
[ o ]
38° ± 2 °
Koło ze-
wnętrzne:
[ o ]
33°24’
36
Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzato-
rów
Rodzaj urządzenia: pracu-
jące według metody Eusa-
ma. Max różnica sprawno-
ści amortyzatorów kół tej
samej osi.
Przednich:
[%]
30
Tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280472592.021.png 280472592.022.png 280472592.023.png 280472592.024.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin