spr_ komp_kl1_MATEMATYKA_GRUPA_1.pdf

(1473 KB) Pobierz
spr_ komp_kl1_MATEMATYKA_GRUPA_1
SPRAWDZIAN KOMPETENCJI ***EDUKACJA MATEMATYCZNA*** KLASA PIERWSZA grupa 1
PUNKTACJA
Imi ę i nazwisko …………………………………………………………………………
p.
GRUPA 1.
Klasa ………
99 p.
1. Napisz działania i oblicz.
p.
3 p.
2. Uzupełnij.
p.
8 p.
3. Wpisz w okienka wła ś ciwe znaki: <, >, =.
p.
6 + 2 4+4
10-4
9-4
7-5 7+3
3 p.
opracowała: Paulina Łuniewska
str. 1
210490712.012.png 210490712.013.png
SPRAWDZIAN KOMPETENCJI ***EDUKACJA MATEMATYCZNA*** KLASA PIERWSZA grupa 1
4. Dobierz tabliczki z działaniami do zada ń . Zapisz je pod wła ś ciwymi
tekstami.
p.
4 p.
5. Oblicz w pami ę ci i napisz, ile wa Ŝą towary.
p.
5 p.
opracowała: Paulina Łuniewska
str. 2
210490712.014.png
SPRAWDZIAN KOMPETENCJI ***EDUKACJA MATEMATYCZNA*** KLASA PIERWSZA grupa 1
6. Oblicz, dodaj ą c.
a)
b)
c)
d)
p.
4 p.
opracowała: Paulina Łuniewska
str. 3
210490712.015.png 210490712.001.png 210490712.002.png 210490712.003.png 210490712.004.png 210490712.005.png 210490712.006.png 210490712.007.png 210490712.008.png
SPRAWDZIAN KOMPETENCJI ***EDUKACJA MATEMATYCZNA*** KLASA PIERWSZA grupa 1
7. Oblicz, ile reszty otrzyma Piotru ś , je Ŝ eli za swoje oszcz ę dno ś ci
w wysoko ś ci 10 zł kupi:
p.
6 p.
8. Wpisz warto ś ci monet.
p.
3 p.
20 zł = …… + …… + …… + …… + …… + ……
9. Zmierz paski i zapisz wyniki. Ponumeruj paski od najdłu Ŝ szego
do najkrótszego
………..
p.
cm
6 p.
………..
………..
cm
………..
cm
opracowała: Paulina Łuniewska
cm
str. 4
210490712.009.png
SPRAWDZIAN KOMPETENCJI ***EDUKACJA MATEMATYCZNA*** KLASA PIERWSZA grupa 1
10. Oblicz.
18 – 16 = ……
13 + 3 + 2 = ……
…… + 13 = 19
16+3= ………
14– 6 – 2 = ……
…… - 13 = 7
p.
6 p.
17- 8 = ……
17 – 8 + 9 = ……
19 - …… = 12
8+5+7= ……
17 + 0 – 17 = ……
13 + …… = 17
11. Wybierz rozwi ą zanie, które pasuje do zadania i podkre ś l je. Rozwi ąŜ
zadanie i napisz odpowied ź .
Ania zobaczyła w lesie kilka grzybów, a pod drzewem jeszcze 8. Razem było
ich 14. Ile grzybów rosło w lesie?
…… + 4 = 14
14 – 4 = ……
p.
…… + 8 = 14
14 – 8 = ……
2 p.
Rozwiązanie:
Odpowiedź:
12. Pokoloruj dziecko, które jest:
p.
4 p.
·
Uzupełnij zdania wyrazami z nawiasów.
Dziecko cięŜsze jest na ………………… huśtawki, a niŜsze po …………………
stronie kartki.
(górze / dole huśtawki
prawej / lewej stronie kartki).
opracowała: Paulina Łuniewska
str. 5
210490712.010.png 210490712.011.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin