informacja z realizacji dla koordynatora przedszkolnego programu.pdf
(
187 KB
)
Pobierz
Informacje z realizacji I edycji
Informacje z realizacji I edycji
Przedszkolnego Programu Edukacji Antytytoniowej
pt. „Czyste Powietrze Wokół Nas” w roku 2008/2009
Uprzejmie prosimy Przedszkolnego Koordynatora Programu „Czyste Powietrze Wokół Nas”,
o przedstawienie informacji, o działaniach podejmowanych w ramach realizacji Programu oraz wyrażenie swoich
opinii na ten temat. Uzyskane informacje posłużą nam do oceny efektów podejmowanych działań oraz
udoskonalania kolejnych edycji Programu.
Wszystkie odpowiedzi prosimy zaznaczyć znakiem
„X” w kratce
przy wybranej odpowiedzi.
W pytaniach, przy których znajdują się kropki
„............”
, prosimy o wpisanie własnej odpowiedzi.
Państwowa Inspekcja Sanitarna
1. Miejsce realizacji
Programu
(pieczęć i adres):
.....................................................
pieczęć
nazwa placówki ...............................................................................................................................
województwo ..................................................... powiat ............................................................
miejscowość
..................................................... gmina ............................................................
ulica .................................................................... numer .............................................................
kod pocztowy ..................................................... tel./fax ............................................................
2. W jakiej formie
Przedszkolny Koordynator
został zapoznany z założeniami i sposobem realizacji
Programu
?
2.1. uczestniczył w naradzie/szkoleniu zorganizowanym przez PSSE
2.2. został indywidualnie poinstruowany przez pracownika PSSE
2.3. został zapoznany z założeniami i sposobem realizacji programu w inny sposób, w jaki?
......................................................................................................................
2.4. nie uczestniczył w naradzie/szkoleniu i nie otrzymał instruktażu
3. Czy
Przedszkolny Koordynator Programu
jest jednocześnie jedynym bezpośrednim realizatorem zajęć?
3.1. tak
3.2. nie
(Jeśli TAK, to prosimy opuścić kolejne pytania i przejść do udzielania odpowiedzi na pytanie numer 8)
4. Liczba bezpośrednich realizatorów zajęć:
4.1. liczba ........................................
5. Liczba innych pracowników zaangażowanych w realizację
Programu
.
5.1. liczba ......................................
6. Jakie funkcje pełnią pracownicy placówki (inni niż bezpośredni realizatorzy zajęć) zaangażowani
w realizację
Programu
?
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
7. W jakiej formie
bezpośredni realizatorzy
zajęć zostali poinformowani o założeniach i sposobie
realizacji
Programu
?
7.1. uczestniczyli w naradzie/szkoleniu zorganizowanym przez Przedszkolnego
Koordynatora Programu
7.2. zostali indywidualnie poinformowani przez Przedszkolnego Koordynatora Programu
7.3. nie uczestniczyli w naradzie i nie otrzymali instruktażu
7.4. nie było potrzeby informowania, gdyż Przedszkolny Koordynator jest zarazem
jedynym realizatorem Programu
7.5. w inny sposób zapoznali się z założeniami i sposobem realizacji Programu, jeśli tak, w jaki?
................................................................................................................................................................
8. W jaki sposób powiadomiono
rodziców/opiekunów
o
Programie
?
8.1. na spotkaniu przed rozpoczęciem Programu
8.2. listownie
8.3. indywidualnie
8.4. inna forma, podać jaka?
................................................................................................................................................................
9. Liczba
rodziców/opiekunów
uczestniczących w spotkaniu rozpoczynającym
Program.
9.1. liczba ..............................
9.2. % .................................
(% wyliczamy w stosunku do ogółu dzieci, które spełniają kryteria wiekowe zgodnie z założeniami Programu, przy
założeniu, że przynajmniej jeden rodzic/opiekun każdego dziecka uczestniczył
w spotkaniu)
10. Czy rodzice wyrazili zgodę na przeprowadzenie
Programu
?
10.1. tak
10.2. nie, z jakiego powodu?
............................................................................................................................................................
Jeżeli rodzice nie wyrazili zgody na realizację Programu, należy zakończyć wypełnianie ankiety. Jeżeli
uzyskano zgodę na realizację Programu, prosimy przejść do wypełniania dalszej części ankiety.
12. Czy odbyło się spotkanie z
rodzicami/opiekunami
zamykające
Program
?
12.1. tak
12.2. nie, z jakiego powodu?
......................................................................
13. Liczba
rodziców/opiekunów
uczestniczących w spotkaniu zamykającym
Program.
13.1. liczba ..............................
13.2. % .................................
(% wyliczamy w stosunku do ogółu dzieci, które spełniają kryteria wiekowe zgodnie z założeniami Programu, przy
założeniu, że przynajmniej jeden rodzic/opiekun każdego dziecka uczestniczył
w spotkaniu)
14. Liczba dzieci uczestniczących w
Programie
:
14.1. 5 letnich:
14.1.1. liczba ..............................
14.1.2. % z .................................
(% liczymy w stosunku do ilości dzieci w danym roczniku)
14.2. 6 letnich:
14.2.1. liczba ..............................
14.2.2. % z .................................
(% liczymy w stosunku do ilości dzieci w danym roczniku)
15. Liczba grup, w których zrealizowano
Program
:
15.1. liczba ..............................
16. Czy
Program
był realizowany w całości (od I do V zajęcia)?
16.1. tak
16.2. nie, prosimy podać dlaczego?
......................................................................................................
(Jeśli TAK, to prosimy opuścić kolejne pytanie i przejść do udzielania odpowiedzi na pytanie numer 18)
17. Jeżeli
Program
nie był realizowany w całości, prosimy podać, które zajęcia nie zostały
przeprowadzone i z jakiego powodu?
17.1. zajęcia I: ..................................................................................................................
17.2. zajęcia II: .................................................................................................................
17.3. zajęcia III: ............................................................................................................
17.4. zajęcia IV: ................................................................................................................
17.5. zajęcia V: .................................................................................................................
18. Czy
Program
był rozszerzony o inne działania?
18.1. nie
18.2. tak, jakie?
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
.................................................................................................................................
19. Jakie są wrażenia po realizacji zajęć:
19.1. czy zajęcia podobały się dzieciom?
19.2. czy łatwo się je prowadziło?
19.3. inna odpowiedź, podać jaka?
.........................................................................................
.......................................................................................
20. Jeśli proponowane są jakieś zmiany w tych zajęciach, prosimy o podanie propozycji:
………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………...............................................................................................
21. Czy
Program
jest dostosowany do:
1. zdecydowanie tak
2. raczej tak
3. raczej nie
4. zdecydowanie nie
21.1. wieku dzieci
21.2. rozwoju
intelektualnego
dzieci
21.3. rozwoju
motorycznego
dzieci
21.4. rozwoju
emocjonalnego
dzieci
22. Jeśli
Program
nie jest dostosowany do rozwoju dzieci, prosimy uzasadnić wypowiedź.
22
.
1.
czy jest za trudny?
22.2. czy jest zbyt łatwy?
22.3. inna odpowiedź, podać jaka?
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
23. Czy
Program
powinien być realizowany w grupie dzieci 5 – letnich?
23.1. tak
23.2. nie, prosimy podać dlaczego?
..........................................................................................................
24. Jak oceniono pomoce dydaktyczne opracowane do realizacji
Programu
?
Rodzaj pomocy/ocena
1. bardzo dobra 2. dobra
3. średnia
4. słaba
5. bardzo słaba
24.1. Poradnik dla realizatora
24.2. Plakat
24.3. Kolorowanka dla dzieci
25. Czy udało się zrealizować zakładane cele
Programu
?
25.1. tak, w całości
25.2. tak, częściowo
25.3. nie, podać dlaczego?
………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
26. Czy wystąpiły jakieś trudności w realizacji
Programu
?
26.1. nie
26.2. tak, prosimy podać jakie?
.....................................................................
27. Prosimy podać ewentualne propozycje ich wyeliminowania lub przezwyciężania.
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
Plik z chomika:
Atos35
Inne pliki z tego folderu:
Plakat_czyste_pow2010.big.jpg
(48 KB)
nie pale2.JPG
(73 KB)
nie pale.GIF
(14 KB)
opis_programu_czyste_powietrze_wokol_nas.pdf
(152 KB)
BroszuraCzystePow-tresc(1).pdf
(1308 KB)
Inne foldery tego chomika:
7 Zeszyt pięciolatka
8 Nowy zeszyt pięciolatka
analiza rysunku
areobik
Bajki terapeutyczne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin