kwiecień 2011.pdf

(1291 KB) Pobierz
1
Ćwiczenia do pobrania z Internetu
kwiecień 2012
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, kwiecień 2012.
802643752.274.png 802643752.285.png 802643752.296.png 802643752.307.png 802643752.001.png 802643752.012.png 802643752.023.png 802643752.034.png 802643752.045.png 802643752.056.png 802643752.067.png 802643752.078.png 802643752.089.png 802643752.100.png 802643752.111.png 802643752.122.png 802643752.133.png 802643752.144.png 802643752.155.png 802643752.166.png 802643752.177.png 802643752.188.png 802643752.199.png 802643752.210.png 802643752.221.png 802643752.232.png 802643752.243.png 802643752.247.png 802643752.248.png
2
Godzina „punkt”
Dłuższa wskazówka
pokazuje minuty.
Przeczytaj i zapamiętaj.
Krótsza wskazówka zegara pokazuje godziny, a dłuższa minuty.
Gdy wskazówka minutowa pokazuje liczbę 12, mówimy o godzinie
„punkt”, czyli dokładnie o danej godzinie.
Krótsza wskazówka
pokazuje godziny.
Połącz każde dziecko z zegarem, z którego odczytuje godzinę.
Jest punkt
Jest punkt
dwunasta.
Jest punkt druga.
szósta.
Jest punkt
Jest punkt
dziewiąta.
siódma.
Jest punkt
piąta.
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, kwiecień 2012.
802643752.249.png 802643752.250.png 802643752.251.png 802643752.252.png 802643752.253.png 802643752.254.png 802643752.255.png 802643752.256.png 802643752.257.png 802643752.258.png 802643752.259.png 802643752.260.png 802643752.261.png 802643752.262.png 802643752.263.png 802643752.264.png 802643752.265.png 802643752.266.png 802643752.267.png 802643752.268.png 802643752.269.png 802643752.270.png 802643752.271.png 802643752.272.png 802643752.273.png 802643752.275.png 802643752.276.png 802643752.277.png 802643752.278.png 802643752.279.png 802643752.280.png 802643752.281.png 802643752.282.png 802643752.283.png 802643752.284.png 802643752.286.png 802643752.287.png 802643752.288.png 802643752.289.png 802643752.290.png 802643752.291.png 802643752.292.png 802643752.293.png 802643752.294.png 802643752.295.png 802643752.297.png 802643752.298.png
3
Godzina „wpół do”
Przeczytaj i zapamiętaj.
Gdy wskazówka minutowa pokazuje liczbę 6, mówimy o godzinie „wpół do”. Oznacza to, że do pełnej godziny
brakuje 30 minut.
Napisz, którą godzinę wskazują poniższe zegary.
Jest
Jest
Jest wpół do drugiej.
Jest
Jest
Jest
Jest
Jest
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, kwiecień 2012.
802643752.299.png 802643752.300.png 802643752.301.png 802643752.302.png 802643752.303.png 802643752.304.png 802643752.305.png 802643752.306.png 802643752.308.png 802643752.309.png 802643752.310.png 802643752.311.png 802643752.312.png 802643752.313.png 802643752.314.png 802643752.315.png 802643752.316.png 802643752.317.png 802643752.002.png 802643752.003.png 802643752.004.png 802643752.005.png 802643752.006.png 802643752.007.png 802643752.008.png 802643752.009.png 802643752.010.png 802643752.011.png 802643752.013.png 802643752.014.png 802643752.015.png 802643752.016.png 802643752.017.png 802643752.018.png 802643752.019.png 802643752.020.png 802643752.021.png 802643752.022.png 802643752.024.png 802643752.025.png 802643752.026.png 802643752.027.png 802643752.028.png 802643752.029.png 802643752.030.png 802643752.031.png 802643752.032.png 802643752.033.png 802643752.035.png 802643752.036.png 802643752.037.png 802643752.038.png 802643752.039.png 802643752.040.png 802643752.041.png 802643752.042.png 802643752.043.png 802643752.044.png 802643752.046.png 802643752.047.png 802643752.048.png 802643752.049.png 802643752.050.png 802643752.051.png 802643752.052.png 802643752.053.png 802643752.054.png
4
Jak prędko mija czas!
Teraz jest wpół
do dwunastej.
Narysuj wskazówki w odpowiedniej pozycji.
Teraz jest wpół
do szóstej.
Teraz jest punkt
dziesiąta.
Teraz jest punkt
czwarta.
Teraz jest wpół
do czwartej.
Mierzymy czas
Przeczytaj i zapamiętaj.
Zaznacz znakiem X poprawną odpowiedź.
Minęło 60 minut
Minęło 30 minut
Minęło 15 minut
60
12
11
1
Od trzeciej
do czwartej...
10
2
9
3
Od szóstej
do kwadrans
po szóstej...
8
4
7
5
6
Od dziewiątej
do wpół do
dziesiątej...
Godzina trwa 60 minut.
Pół godziny trwa 30 minut.
Kwadrans trwa 15 minut.
Od czwartej
do kwadrans
po czwartej...
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, kwiecień 2012.
802643752.055.png 802643752.057.png 802643752.058.png 802643752.059.png 802643752.060.png 802643752.061.png 802643752.062.png 802643752.063.png 802643752.064.png 802643752.065.png 802643752.066.png 802643752.068.png 802643752.069.png 802643752.070.png 802643752.071.png 802643752.072.png 802643752.073.png 802643752.074.png 802643752.075.png 802643752.076.png 802643752.077.png 802643752.079.png 802643752.080.png 802643752.081.png 802643752.082.png 802643752.083.png 802643752.084.png 802643752.085.png 802643752.086.png 802643752.087.png 802643752.088.png 802643752.090.png 802643752.091.png 802643752.092.png 802643752.093.png 802643752.094.png 802643752.095.png 802643752.096.png 802643752.097.png 802643752.098.png 802643752.099.png 802643752.101.png 802643752.102.png 802643752.103.png 802643752.104.png 802643752.105.png 802643752.106.png 802643752.107.png 802643752.108.png 802643752.109.png 802643752.110.png 802643752.112.png 802643752.113.png 802643752.114.png 802643752.115.png 802643752.116.png 802643752.117.png 802643752.118.png 802643752.119.png 802643752.120.png 802643752.121.png 802643752.123.png 802643752.124.png 802643752.125.png 802643752.126.png 802643752.127.png 802643752.128.png 802643752.129.png 802643752.130.png 802643752.131.png 802643752.132.png 802643752.134.png 802643752.135.png 802643752.136.png 802643752.137.png 802643752.138.png 802643752.139.png 802643752.140.png 802643752.141.png 802643752.142.png 802643752.143.png 802643752.145.png 802643752.146.png 802643752.147.png 802643752.148.png 802643752.149.png 802643752.150.png 802643752.151.png 802643752.152.png 802643752.153.png 802643752.154.png 802643752.156.png 802643752.157.png 802643752.158.png 802643752.159.png 802643752.160.png 802643752.161.png 802643752.162.png 802643752.163.png 802643752.164.png 802643752.165.png 802643752.167.png 802643752.168.png 802643752.169.png 802643752.170.png 802643752.171.png 802643752.172.png 802643752.173.png 802643752.174.png 802643752.175.png 802643752.176.png 802643752.178.png 802643752.179.png 802643752.180.png 802643752.181.png 802643752.182.png 802643752.183.png 802643752.184.png 802643752.185.png 802643752.186.png 802643752.187.png 802643752.189.png 802643752.190.png 802643752.191.png 802643752.192.png 802643752.193.png 802643752.194.png 802643752.195.png 802643752.196.png 802643752.197.png 802643752.198.png 802643752.200.png
5
Która jest godzina?
Narysuj wskazówki na tarczach zegarów w taki sposób, aby pokazywały tę samą godzinę, co wyświetlacze
zegarków elektronicznych.
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, kwiecień 2012.
802643752.201.png 802643752.202.png 802643752.203.png 802643752.204.png 802643752.205.png 802643752.206.png 802643752.207.png 802643752.208.png 802643752.209.png 802643752.211.png 802643752.212.png 802643752.213.png 802643752.214.png 802643752.215.png 802643752.216.png 802643752.217.png 802643752.218.png 802643752.219.png 802643752.220.png 802643752.222.png 802643752.223.png 802643752.224.png 802643752.225.png 802643752.226.png 802643752.227.png 802643752.228.png 802643752.229.png 802643752.230.png 802643752.231.png 802643752.233.png 802643752.234.png 802643752.235.png 802643752.236.png 802643752.237.png 802643752.238.png 802643752.239.png 802643752.240.png 802643752.241.png 802643752.242.png 802643752.244.png 802643752.245.png 802643752.246.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin