Spis TREŚCI
Rozdział 1 Niezbadany świat Flasha 1-12
Głębia, rozmach i zrozumienie 1-12
Podział książki 1-13
Preludium 1-13
Tworzenie zawartości 1-13
ActionScript 1-13
Dynamiczna zawartość 1-13
Konteksty 1-13
Układ książki 1-13
A teraz utworzymy film 1-13
Zawartość płyty CD-ROM 1-14
Część 1. Preludium 1-15
Rozdział 1. Zasady projektowania witryny internetowej 1-15
Użyteczność 1-16
Użyteczność Flasha 1-16
Najczęstsze problemy użyteczności witryn internetowych wykonanych we Flashu 1-17
Adresy witryn internetowych poświęconych użyteczności 1-18
Rola projektanta witryn internetowych 1-18
Definiowanie wiadomości 1-19
Edycja manuskryptu 1-20
Definiowanie publiczności 1-21
Wybór prędkości połączenia 1-21
Rozwiązanie problemu 1-22
Projekt konstrukcyjny 1-23
Rozmiar plików, wstępne ładowanie, strumieniowanie i akcja loadMovie 1-24
Prototyp funkcjonalności 1-26
Rozpocznij od kartki i pióra 1-26
Narysuj prosty schemat blokowy 1-27
Oszacuj rozmiar pliku 1-27
Rozważ współdzielenie plików 1-27
Struktura katalogów 1-27
Zorganizuj nawigację witryny i łącza 1-27
Szczegółowo przetestuj i popraw 1-27
Użyteczność i doświadczenie użytkownika 1-28
Wybór i formatowanie tekstu 1-29
Spójność: narzędzie użyteczności 1-30
Widoczne elementy projektu 1-32
Twórczość przez ograniczenie 1-32
Projektowanie na żywo 1-33
Szkicowanie, miniaturki i bazgroły 1-34
Szkicowanie 1-34
Kompozycja 1-35
Elementy kompozycji 1-36
Pole obrazka 1-36
Linie 1-36
Pola i obszary 1-36
Kształty, napięcie i kontrast 1-37
Dynamika 1-37
Równowaga 1-37
Harmonia 1-37
Kolory 1-37
Kierunek czytania 1-38
Szkic kompozycyjny 1-38
Schematy kolorów 1-39
Kolor lub barwa 1-39
Wartość i jasność 1-39
Intensywność czyli nasycenie 1-39
Kontrast kolorów 1-40
Kontrast jasne/ciemne 1-40
Kontrast zimne/ciepłe 1-40
Kontrast dopełniający 1-40
Kontrast jakości 1-41
Kontrast ilościowy 1-41
Wybór schematu kolorów 1-41
Przykłady kolorów 1-43
Chaseace.com 1-43
Helpfish.com 1-43
Petergrafik.dk 1-44
Spójność po raz drugi 1-44
Profil graficzny 1-45
Kolory 1-45
Czcionki 1-46
Logo 1-46
Style 1-46
Wymiary 1-46
Rozmieszczenie 1-46
Za i przeciw 1-46
Ulepszanie projektów 1-46
Metoda drastyczna 1-46
Projektowanie witryny internetowej Titoonia.com — studium 1-48
Przegląd witryny 1-48
Wiadomość 1-48
Docelowa publiczność 1-49
Projekt strukturalny 1-51
Nagłówki i schematy blokowe 1-51
Strategia plików 1-52
Struktura katalogów 1-52
Tworzenie prototypu 1-53
Szkicowanie 1-53
Kompozycja 1-54
Kolor 1-54
Czcionki 1-55
Tworzenie zawartości witryny Titoonia 1-56
Profil graficzny 1-59
Zakończenie 1-59
Rozdział 2 Sprytne klipy 2-60
Tworzenie prostego sprytnego klipu 2-60
Wszechstronność sprytnych klipów 2-63
Tworzenie uniwersalnego dźwiękowego sprytnego klipu 2-63
Tworzenie spersonalizowanych interfejsów użytkownika dla sprytnych klipów 2-66
Rozszerzenie możliwości sprytnego klipu 2-74
Część 2. Tworzenie zawartości 2-77
Rozdział 3 Flash i zewnętrzne aplikacje 3D 3-77
Podstawy teoretyczne 3D 3-78
Perspektywa liniowa i rzut ortogonalny 3-78
Tworzenie zawartości 3D we Flashu 3-81
Ręczne śledzenie we Flashu 3-81
Automatyczne śledzenie obiektów 3-86
Ogólne wskazówki dotyczące stosowania polecenia Trace Bitmap 3-88
Color Threshold 3-88
Minimum Area 3-88
Curve Fit 3-89
Corner Threshold 3-89
Tworzenie 3D w innych aplikacjach 3-89
Swift 3D...
chomikmuzyczka