Akademia Farmaceuty poleca.pdf

(68 KB) Pobierz
Akademia_Farmaceuty_poleca
Akademia Farmaceuty poleca:
1. Birkenbihl, V. F. (1998). Sygnały ciała. Wrocław: Wydawnictwo Astrum
2. Cialdini R. (2004) Wywieranie wpływu na ludzi. Gdańsk. Gdańskie
Wydawnictwo Psychologiczne
3. Furnham, A. (1999). Body language. Warszawa: Petit.
4. Knapp, M. L., Hall, J. A. (2000). Komunikacja niewerbalna w interakcjach
międzyludzkich. Wrocław: Astrum
5. Lambert, D., The Diagram Group. (1997). Język ciała. Miniencyklopedia.
Poznań: Oficyna Wydawnicza Atena.
6. Mruk H. Michalik M. Barałkiewicz T. (2006) Jak zarządzać apteką. Marketing
w praktyce. Warszawa: Wydawnictwo Kwadryga
7. Tease A.(2005). Mowa Ciała. Jak odczytywać myśli innych ludzi z ich
gestów? Kielce: Jedność
8. Michalik M. Pilarczyk B. Mruk H (2005). Marketing strategiczny na rynku
farmaceutycznym: Kraków: Oficyna Ekonomiczna
262236405.001.png 262236405.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin